Dálniční bizarnost. D8 čeká nové veřejné projednání, i když dávno stojí
Dálnice D8. Foto: Ministerstvo dopravy
V Lovosicích proběhne příští pondělí 18. listopadu velmi netradiční setkání. Zatímco jindy se koná takzvané veřejné projednání nad plány chystaných
Tak být Dětí Země a ponechat jim volbu v rozhodování, kdoví jestli bychom vůbec dnes jezdili na koních. Zajímavé je že pár zblblych fakanu z rypadla u Mostu nedokaze nikdo sundat, ač zákon porušili min ve třech bodech a zde se je možné snad ještě desitky let hrabat ve věci postavené a v provozu, sloužící tisícům lidí denně.
Stát, který systematicky nedodržuje vlastní zákony, si nezaslouží existovat.
Tak se spláchněte do záchodu, protože jestli zde píšete tak existujete a existujete jako součást tohoto státu.
K ochraně přírody jsou ze zákona určeny správní orgány. Není žádného legitimního důvodu, aby do těchto řízení vstupovali jakési zájmové spolky.
V ideálním státě určitě. K němu má ale Česká republika hodně daleko.
Nu a zde máme několik soudních rozhodnutí, že ty správní orgány pochybily. Takže za mne cajk pokud někdo může na ty chyby ukázat a popohnat správní orgány k zodpovědnosti.
Kocourkov.
Jestli chtějí Děti země abychom s kamiony jim jezdili pod okny tak ať to řekni rovnou.
To Děti země moc nezajímá, když jsou z Brna.
Já jim klidně barák ve Vaňově poskytnu, aby se nemohli vymlouvat, že neví, jaké dopady doprava mimo D8 měla 😄
O co Dětem Země vlastně jde?
O dodržení zákona.
Jak to říkají američtí prezidenti? Jo, už vím: S teroristy se nevyjednává!
Teroristy? Tím asi myslíte řidiče. Každý třetí telefon u ucha, ročně okolo pěti set mrtvých. Nutí dýchat jejich smrady a hluk každého, kdo má tu drzost, že si dovolí se přiblížit k silnici. Parkování kde se zlíbí je normou.
Právě kvůli obstrukcím Dětí Pekla musely ty kamiony i osobáky roky jezdit přes vesnice mezi Lovosicemi a Teplicemi.
Pletete si pojmy s dojmy: vinu hledejte u státních institucí a jejich tvrdohlavém prosazování jejich „jediných správných“ názorů a rozhodnutí.
Když jste tak chytrý pane Zbyňku, tak si za ten volant sedněte sám. Spousty lidí odsuzuje řidiče LKW za nehody, smrad, hluk, kolapsy dálnic atd,. Uvědomujete si vůbec, že nebýt jich tak nemáte co do pusy??? Ve většině případů za nehody mohou bezohlední řidiči PKW a dodávek, ale svezese to po kamionu. A za kolapsy???? Kdyby byly silnice ošetřené jak mají být, tak problémy nejsou. Tak se neotirejte o řidiče LKW evidentně této práci rozumíte, jako kozel petrželi.
Porozumění psanému textu není vaší silnou stránkou. Přeji úspěchy za volantem i mimo něj.
K čemu pak všechny policejní sbory platí vyjednavače?
S úřady, které pošlapávají zákon, by se opravdu nemělo jednat jinak než defenestrací.
Tak to zase bude jednou komedie. Doufám, že se sjedou novináři z celého světa, ať má pan Patrik zase svých 5 minut slávy.
A Krajskému úřadu bych to dal vše k úhradě. Šlendriánskou prací jen nahrávají podobným podivným existencím, o které by v civilizované krajině nikdo ani kolo neopřel.
Bohužel měla tato podivná existence v tomto konkrétním případě pravdu, tudy dálnice prostě vést neměla. To nic nemění na faktu, že o Patrika by bylo třeba místo kola opřít nejlépe kolový nakladač.
Ještě doplním, že ekologická sdružení už v devadesátkách upozorňovala ŘSD na nevýhodnost vedení dálnice přes sesuvné území. Jak to dopadlo, víme všichni.
Jasně už tenkrát mysleli na dobro řidičů. Kdyby bylo po jejich tak by se nestavěla žádná.
Tyhle organizace bojovaly proti všemu. Že tady jim to vyšlo je prostě štěstí.
Myslím, že i Děti země navrhovali jeden dlouhý tunel pod celým Středohořím.
Což byla taky dobrá magořina. Primárně ovšem navrhovali nestavět vůbec.
https://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1lnice_D8#N%C3%A1vrhy_%C5%99e%C5%A1en%C3%AD_ekolog%C5%AF
Magořinou bych to nenazýval. S ohledem na unikátnost krajiny Českého středohoří by to byla opravdu nejšetrnější varianta. To, že by se jednalo o velmi drahou a ekonomicky neschůdnou variantu, je jiná věc. Každopádně bychom dnes neustále neřešili nestabilní podloží a riziko sesuvů… Aby se nakonec ta levnější varianta neukázala ve finále jako dražší kvůli různým sanacím, opravám atd.
No já mám takovej pocit že u nás je něco unikátního úplně všude kde se by se měla stavět nějaká silnice a dálnice. Viz třeba tunel Valík….
Ano, přesně ten mne také napadl. Tam také byla lepší varianta, ale ouřady si prosadily dražší horší s tunelem..
Kdyby to byla jen nějaká „ekologická“ sdružení, to jsou většinou buď rudozelení fanatici nebo profesionální blokaři všech, kteří nezaplatí výpalné, samozřejmě čest výjimkám. Ale upozorňovali na to hlavně lidé z odborné veřejnosti, ať už skuteční ekologové nebo stavaři a geologové, a to je mnohem horší.