Dálnice D7 u Loun se otevře se zpožděním, ŘSD řeší problémy s podložím
Stavba D7 (obchvat Loun), duben 2023. Pramen: ŘSD
Buduje se rovněž navazující 4,5 kilometru dlouhý úsek dálnice D7 u Chlumčan. U něj naopak ŘSD nedávno oznámilo dřívější otevření.
To je zvláštní. Doposud ve stejné stopě vedla léta silnice první třídy s hustým provozem vč. kamionové dopravy a s únosností problémy nebyly. To jako že po dálnici budou jezdit těžší auta? Nebo jenom úřední šiml, který vyvrací něco, co léta bez problémů fungovalo?
Vždyť pravá strana se dělala nedávno jako nový obchvat Loun a veškeré podklady k tomu muselo mít ŘSD. Tak to je nějaký divný důvod. Asi to tehdy pěkně odflákli. Nakonec kdyby to udělali kompletně už před tím, tak se ušetřilo.
Nedávno? Je to 25 let … (1998)
Byl by zázrak, aby po celé délce úseku nedošlo alespoň k lokálnímu snížení únosnosti spodních vrstev…
Pro dálnici jsou přísnější požadavky než pro jedničku. A pokud zjistili, že současné podloží nevyhovuje, tak co mají dělat? Nechat to plavat, aby se pak nadávalo na kvalitu?
U Chlumčan se velice intenzivně pracuje – tolik techniky na jednom místě jsem ještě neviděl!
Nedokážu to srovnat, na D7 jsem nějakou dobu nejel, ale na D4 je taky velký frmol a roste pěkně před očima.
Hodně se pracuje také kolem Krupé na D6 – tam to taky roste před očima…
Kolem Přerova taktéž…
U Chlumčan staví Metrostav (MI) a opravdu makají skvěle. Radost to pozorovat. Velké nasazení lidí a techniky. Pracují v dešti na výstavbě mostů, o svátky, atd. Ovšem obchvat Loun je zoufalost sama. Nikde nikdo, vše trvá. Divím se, že s tím ŘSD něco neudělá….
Můžu to potvrdit – taky jsem ještě nikoho nepotkal!!!
Ano tam se opravdu poctivě maká – radost se podívat!