Dálnice D35 na Olomoucku potřebuje opravy. Stovky milionů půjdou do mostů i nového povrchu

Dálnice D35 na Olomoucku. Autor: Zdopravy.cz/Jan MeichsnerDálnice D35 na Olomoucku. Autor: Zdopravy.cz/Jan Meichsner

Silničáři mají letos v plánu provést opravu dvou úseků na D35. Řidiči musejí počítat s omezením dopravy.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
lakes1

Nedočetl jsem se, kdo byl zhotovitelem tohoto úseku. Životnost by měla přece u bet. krytu být vyšší než něco málo přes 20 let. Resp. čím jsou poruchy způsobeny?

Petr

Typicky nesmyslný přístup – místo aby minimalizovali škody to zase budou látat po kouscích. Nejhorší je vystát kolonu před uzávěrou. Jestli ta uazávěra mám 50 metrů nebo 20km, už je mi celkem jedno. A tihle „borci“, místo aby to udělali všechno najednou jedou stylem: „Poté, co opravy skončí, přesunou se stavbaři na další úsek.“ Téměř denně jezdím trasu Ostrava – Mohelnice a zpět a za tohle bych dal někomu trest smrti.

Tomáš679.2

Nevím. Třeba je to názor nesprávný, ale nejlepší by asi bylo svést dopravu jen do jednoho směru kde by se jezdilo obousměrně a udělat delší úsek v celé šíři.Ta jízda 80 km/h je v poho i když jde o několikakilometrový úsek. Důležité je když to jede a to nejvíce záleží na řidičích jak dodržují rychlostní omezení (někdo jede 130 značka neznačka), ovládají zip a jak dodržují bezpečnou vzdálenost protože to co způsobuje kolony jsou právě místa vjezdu do omezení. Když se budou lidé řadit do jednoho pruhu již s předstihem tak se všem pojede o mnoho lépe.

Michael

Dá se souhlasit až na poslední větu. Tam to platí přesně naopak..

Ondra

Čím dřív se řidiči zařadí do jednoho pruhu, tím delší kolona vznikne.

Jiří Kocurek

„ideálně“ když se ta kolona protáhne až k předchozímu sjezdu a zablokuje ho. Aby v koloně museli stát i ti, kteří před zúžením odbočují pryč.

Jiří Kocurek

Hlavně při té uzaírce jedné půlky dálnice myslet na to, kde jsou sjezdy. Jeden se minout dá, ale druhý, třetí?!

Tomáš679.2

Tak vzhledem k tomu, že byla zprovozněna 1999 tak má na opravu nárok. Ale jak se na to sáhne tak už to bude oprava každou chvíli.

Tady na Moravě

Jojo, to je ten slavnej CB kryt, co stojí větší prachy, ale má údajně vydržet věčnost 😀

Petr

Na D35 v obvzláště zvýšené nekvalitě 🙁 Více odfláklý je jen průtah D1 Ostravou.

Jiří Kocurek

On někdo opravdu oficiálně uváděl věčnost? Nebylo tam spíš „dvojnásobná oproti asfaltobetonovému“?

OndraK

Mimochodem nevíte, jestli se plánuje rozšíření úseku z Olomouce do Mohelnice? Nyní je tuším 22,5.
Snad se nebude řešit až bude dostavěna celá D35 a výrazně vzroste provoz.

Wosicz

Bohužel. Nevím kde jsem to četl, ale zatím je rozšíření o odstavný pruh v plánu (ve výhledu) až po dostavbě. Hlava mi to nebere.

Dan Žatecký

Co si má b3žný představit pod pojmem práce na 288-292 km… Nešlo by uvést aspoň přibliżně spadovou ibec nebo lokalitu, kde se práce mají provádět…?

Palecek.M

Staměřice – Daskabát

Robert Šalda

A já myslel, že to bude ten nejstarší úsek mezi Olomoucí a Mohelnicí.

Jiří Kocurek

Dá se to odvodit podle čísel exitů

radys

Souhlasím, ani já v hlavě nenosím kilometráž všech dálnic. Informace typu „mezi sjezdy na obec xxx a yyy“ by dost pomohla. Nebo alespoň jestli je to z Olomouce směrem na Lipník nebo na Mohelnici.

Ondra

Máte pravdu, autor článku mohl přiložit mapu. Ale něco podobného je tu často i v diskuzích pod články na téma železnic, kdy tu lidé běžně píší „U nás na lince S9“. A potom člověk jako já co se v tom tolik nevyzná neví o kde to je.