Dál se čtyřmi vlaky. Leo Express opět odložil návrat páté jednotky o dva týdny
Souprava Stadler Flirt dopravce Leo Express. Foto: Jan Sůra
Leo Express oproti původním slibům opět odložil návrat své páté jednotky Stadler Flirt na koleje a nejméně další dva týdny
Je to zcela jednoduché. Stadler jim zakázal s jednotkou nakládat, protože je vodili za nos od začátku této kauzy. Dluží jak Stadleru za vlak, tak Borcadu za interiér. Tak to tam ještě nechte pár měsíců stát, ideálně 24 ať ztratíte záruku a pak to prodejte nějakému kamikaze. Ale já bych tento prodělečný Klaunov a Hurvínkov nechtěl ani zadarmo – jenom vyházet ty darmožrouty v čele s technickým ředitelem by samo o sobě stálo víc než je hodnota celého Leoše.
Snad to brzo vyřešej. Už aby jezdila.
Spíš aby už to tenhle dopravce, který si hraje s vláčkama v měřítku 1:1 konečně zabalil. Tohle ježdění 5 náročných oběhů s 5 jednotkami bez zálohy nikdy nebude spolehlivé nemluvě o tom, že svými malokapacitními jednotkami akorát překáží.
Jediné rozumné řešení je to, že ho někdo koupí.
No jo, ale to asi ještě chvílí potrvá než jej někdo koupí.
LE bych doporušil jezdit linku Lysá – Milovice nebo Ústí – Lichkov. Přesně těmto relacím odpovídá jeho vozový park.
Až tady začne jezdit za pár let jiný dopravce, který vyhraje například s jednotkami Stadler Flirt, nebude k tomu daleko.
Vždyť se přece počítá s tím, že „paštikář“ bude jezdit černými tramvajemi trasu Pardubice – Lichkov – Wroclaw, až dostane od Netolického provoz na tratích (dle KJŘ) č. 024 a 025 …
No. Já si myslím, že tím, že jednotka tak dlouho stojí, tak prodělává mnohem víc, než o jaké sumě s pojišťovnou jednají. Normální by opravdu bylo ji dát okamžitě do provozu a pak řešit spor s pojišťovnou. Docela by mě zajímalo, co za tím opravdu je…
A taky, co měli za pojištění, protože tohle na mě působí, že si vybrali nějakou variantu MINI nebo BASIC, kdyby něco takového existovalo 😀
Co za tím opravdu je? Už nemají peníze, to je celé, nic víc za tím nehledejte. Vznik a existence Leo Expressu byla stejně umožněna pouze tím, že tatínek Novotný zasponzoroval synáčkovi drahou hračku.
Jasně, nemá peníze. To asi tak nějak tuším, ale pokud nemá peníze ani na to, aby zaplatil část opravy své jednotky, tak to je centimetr od krachu, což se mi zas nechce věřit, že by na tom byl až tak extrémně špatně, jinak být zaměstnancem, tak dávám výpověď, protože nebudu čekat, až mi nepřijde mzda.
A která je to pojišťovna?
Jedna jednotka stojí ve Svinově. Že by to byla ona?
Viděl jsem ji tam v neděli a podle návěsti byla obsazená. Pokud se na ní neustále někdo střídá, musí to být terno.
Nevím, jestli tam je fíra, ale každopádně tam je ochranka, která to hlídá 24h denně. Nahozené to je, ale pochybuju, že by tam někdo na tom byl. Ještě jsem tam nikoho nikdy neviděl.
Pokud dnes jednotku odstavíte s aktivním odstavením tak musíte nechat svítit na obou koncích po jednom světle takže se to tváří jako kdyby tam ten fíra byl.
A to má už zase jedna ze čtyř jednotek rozbité čelní sklo, což se projevuje v nemalých zpožděních.
Ta odstavená souprava je ta co stojí ve Svinově ve šturcu?
Ano, je. Poznáte ji podle starých log LE.
Můj tip na výjezd páté soupravy je 7.1.2019. Je možné požádat Admina a vyhlášení tipovací soutěže? 😉
Martin K: Vi děláte v LE? Rok a půl bez jednotky je trochu dlouhá doba.
Nedělám v LE, vyrábím díly z plastu. Jen mi to už přijde jako komedie…