D10 u Brandýsa čekají celonoční uzavírky, bude se měnit železniční most
Železniční most přes D10 u Brandýsa nad Labem. Foto: Google Street View
Most bude již připraven na rozšíření dálnice.
Most bude již připraven na rozšíření dálnice.
A nějaká vyhlídka na „předělání “ železničního mostu před Starou Boleslaví ? Ten je dost dobrej 🙂
Viz mapy staveb na webu SŽ – „Optimalizace traťového úseku Lysá nad Labem (mimo) – Mělník (mimo)“ – zahájení (údajně) 2028
Zajímavé je, jak byl postaven původní most.
Nejprve byly vyvrtány a vybetonovány piloty, následně se zhotovily základní výkopy a vybetonovaly se stativa a na ně se položily prefabrikované nosníky. Teprve pak byl odkopán celý zářez dálnice.
Tedy ty pilíře, co jsou vidět, jsou doopravdy piloty.
A já si říkal, že to vypadá nějak divně, brutálně předimenzovaně. Díky, tímhle se to vysvětluje.
A proč se SŽ nepochlubí také tím, že přes takto významnou investici na trati ponechá 40 km/h?
Oprava neznamená vylepšení. Za 160 milionů je většina peněz v tom mostě.
Jenže ta trať na většině úseků stavebně zvládne 70 km/h již dnes. To že se tam jezdí 40 km/h je pouhé byrokratické rozhodnutí….
No nevím, ale v tom úseku něco musí být blbě, když na ostatních je 60km/h ne?
Není tam nic blbě.
Jako že tam SŽ dala 40, protože „se jí chtělo“? Tomu (ani v případě SŽ) nevěřím, nějaký důvod to mít musí
40 tam daly ještě ČSD před cca 100 lety…
A na změnu rychlosti musí být překolaudace trati, což nikdo nechce, aby se nezjistilo, že se musí místy rychlost naopak snížit vlivem aplikace současných norem. Samozřejmě, že by 60ka pomohla, ale v zásadě větší službu by udělalo zabezpečení přezdů, aby zmizely 10,12,20 km/h.
Rekolaudace je nutná tam, kde předtím kolaudace byla. Tady si myslím to nikdy na 40 kolaudováno nebylo, 40 byla zavedena rozhodnutím jakési složky ČSD (za 1. ČSR byly jiné pravidla hry než dnes) – viz nedávné zvýšení ze 40 na 60 na kousku mezi Čel. a L. Toušení.
A i kdyby – tak u toho mostu se kolaudovat bude tak jako tak a je to jenom o tom, jak se to vypapíruje. A na rozdíl od PZZ to bude stát akorát ty rychlostníky navíc.
Žádná překolaudace trati na změnu rychlosti být nemusí. To si vymyslelo pár alibistů v Praze v zájmu sabotáže téhle trati, ale taky třeba KH-Zruč. Ono kdyby to byla pravda, tak nešla zavést ani ta šedesátka za Toušení, a třeba by vůbec nešlo co se stalo mezi Kladnem a Rakovníkem.
Ano, bylo mi naznačeno, že je dost lidí co si nepřejí, aby se přes danou trať přepravovali cestující z Brandýsa do Prahy, ubralo by jim to místo ve vlaku…
Součástí stavby mostu je i výměna svršku na přilehlém úseku a „esíčko“ před mostem od Toušeně bude jeho součástí. VÝHLEDOVĚ bude umožňovat 75 km/h (na rozdíl od v roce 2020 výhledově navržené 60 km/h v rámci proběhlé opravy).
Fakt nevím, jaký větší ještě potřebují VÝHLED, aby to tam hleděli zvednout alespoň na 60 km/h…
Větší výhled přes papíry.
Chce si to přečíst projektovou dokumentaci, než napíšete podobné nesmysly….
Protože by si toho mohl někdo všimnout? 😀
Jezdí se rychleji než 40 km/h. Na další zvýšení rychlosti je potřeba zabezpečit přejezdy alespoň blikačema, jinak tam budou propady a sebedinamičtější vozidlo bude jezdit stylem brzda-plyn, což nehraje do ekonomiky provozu.
Proč lžete?
No sláva , že konečně se začalo uvažovat do budoucna a nebude nutné most za pár let předělávat . U těch kolejí asi žádný výrazný problém nebude to zvládne jeden autobus , ale dole na dálnici to bude masakr. To nebudou příjemný cesty do Bolky.
V noci ze soboty na neděli…
Kolik aut jede v tenhle čas do Bolky?
Tak jeďte v sobotu odpoledne, nebo jeďte jinudy 🤷🏼♂️. Žádný masakr se konat nebude.