D10 čeká během dvou víkendů uzavírka kvůli stavbě mostu Laurina & Klementa do Škoda Auto
Vizualizace podoby mostu přes D10 do areálu Škody Auto. Foto: Škoda Auto
Most má zlepšit zásobování automobilky i dopravní situaci na D10 u Mladé Boleslavi.
Jen detail není to zbytečné když škodovka chce přesunou fabriku jinam?
Ten most si platí Škoda Auto. Jestli jste někde četl, že chce přesunout fabriku, tak to je spíše pro zamyšlení, kde jste to četl a zda tento zdroj informací ještě používáte.
Ještě by mohli ze směru, odkud jim dojíždí nejvíc zaměstnanců auty, postavit před městem levné parkoviště tak pro 500 vozů s čekárnou na autobus, kde by se na baru dali jíst snídaně a sendviče. To by pomohlo dopravě a parkování kolem továrny ještě víc. A místo drahého poschoďového parkoviště v továrním komplexu postavit raději hotelovou ubytovnu pro pracovníky, kteří chtějí maximálně vydělávat, a pak už jen spát případně se zabavit u monitoru.
Most prakticky z fabriky do fabriky a má 4 pruhy, stejně jako dálnice pod ním. Škodovka holt staví jak je potřeba, ne podle nesmyslných předpokladů.
A taky si vymohli kolej od Bezděčína do fabriky, aby se nákladní vlak nemusel motat přes 2 osobní nádraží a jako bonus jel kratší cestou.
Jen detail, dálnice pod mostem má už 5 pruhů a měla by mít 6.