No sláva, zase málem až do Vánoc a ještě že moc nesněžilo takže průser letos nebyl a vánoční brebendy budou.
Vlastimil Kocurek
3 let
„… v příštím roce bude probíhat práce na čtyřech úsecích v délce zhruba 41 kilometrů“. Po roce si řekneme kolik mrtvých přibude na zúžených úsecích. Takže prosím o co nejlepší označování takových míst dostatečně daleko před zúžením. Měla by se tomu maximální pozornost.
Přesně tak neschopnost úředníků. Na každé stavbě aktivista bez faktických připomínek a stát se jich bojí. Při vyhraném sporu bych jim to dal zaplatit. Viz. dostavba D 52 a nikdo není schopen je kopnout do prd……
Vlastimil Kocurek
3 let
Do pr…. už z celou D1, jen to vidím=slyším, je mi zle. Je to zhmotněná neschopnost našeho státu.
Michael Kaderavek
3 let
No jo, modernizace neni preci dokoncena, co most Smejkalka ? Kolega Matl nemluvi pravdu, prave Smejkalka bude mega spunt na ceste do Brna …
libcha
3 let
Já nejsem odborník na dálnice, tak se nechám rád poučit. Tak nějak lidsky se mi zdá, že dálnice coby velmi vytížená a 24/7 používaná dopravní stavba vyžaduje kontinuální údržbu a provádění dílčích modernizací prakticky neustále. Není to tak, že na takto dlouhé dálnici se dá očekávat, že se v každém okamžiku někde něco „vrtá“? Požadavek, aby se od nějaké chvíle jezdilo bez jakýchkoli omezení, mi nepřipadá správný. Zdá se mi, že když se nějakou dobu nebude vrtat nikde nic, povede to akorát k podúdržbě a investičnímu dluhu, a bude to za pár let vyžadovat zase takovéhle mega akce, drsná omezení,… Číst vice »
Je to 200 km. Životnost povrchu odhadnu na 20 let. To dělá 10 km oprav ročně. Když se každý měsíc rozkope 1000 metrů dálnice, tak to vyjde naprosto přesně, každý měsíc bude něco rozkopané (s výjimkou prosince a ledna).
Je ovšem otázka, zda tu dálnici rekonstruovat po takhle krátkých úsecích.
Já teda nechápu, ale „už jen 50 kilometrů“ je skoro TŘETINA celkové délky. Milé ANO, bude někdy líp?
Na úseku od Devíti křížů se s pracemi na vozovce stoplo někdy v září, protože by nestihli těch 10 km do zimy prý nabetonovat, prý potřebují 4 měsíce na jeden jízdní pás. Nevím, od takového března 2021 je to do konce listopadu když se nic nepo… To do voleb nebude, soudruzi.
A není náhodou 50 km vždy jen v jednom směru, zatímco vy to vztahujete k celkové délce dálnice…
Edwin
3 let
Tlačenka na dokončení modernizace v 10/2021 (volby) bude ohromná. Nezávidím ŘSD ani zhotovitelům, zejména tomu na úseku 23, jenž byl zahájen jako poslední. I tak, doufejme, že příští rok bude (nejen na D1) o něco klidnější.
pohoda klid je vsude v cesku. neboli hloupost a lenost na kazdem kroku. ale to nesoudim. dyt 40% obyvatel prislo po Protektoratu z Vychodu. ze zemljanky do nemeckych domu. jak to dopadlo vsichni vime
1. Odkud je myšleno z Východu? To myslíte jako slováky a romy, nebo třeba i obyvatele Roudnice nad Labem, který se přestěhoval do Karlových Varů.
2. Pokud by se někdo stěhoval z Milevska třeba do Opavy do domu po Němcích, počítá se to do 40% menšiny? (i když těch, kteří se stěhovali směrem na západ tolik nebylo)
3. Opravdu žilo 40% obyvatel na východ od Sudet žilo v zemljankách? (I když nepopírám, že životní podmínky na třeba na východě Slovenska nebyly nejlepší.
4. Vidíte nějaký problém, že pohraničí bylo dosídleno? Nebo byste byl radši, kdyby tam byla liduprázdná pustina?
Das Reich ist todt. Und die zeit der Teilung Deutschland kommt. Hornja Łužica jest Čěska a Dolna Łužyca jest Pólska!
Saljack
3 let
„Celá modernizace má být hotova v říjnu 2021.“
Proč se skoro u každého článku k D1 objevuje tahle lež? Když každý znalý ví, že celá modernizace hotová nebude, protože se musela vyškrtnout modernizace mostu Šmejkalka aby se to stihlo. Jako jsem zvědavý, co se bude říkat, až se skončí na ostatních úsecích a začne se dělat tady.
Most Šmejkalka je z modernizace vyřazen a nic to nemůže změnit na faktu že D1 bude supr dálnice a to že se to v celé České dálniční síti zlepšilo,,, myslet pozitivně a furt nehledat jen negativa ,,,,
Nesrovnavat 2 rozdílné věci ,, my máme díky D1 D2 D5 D8 propojené hranice a tedy tranzit aspoň trochu může v klidu projet,, dálnice jsou přes neustálé stěžování opravdu v dobrém stavu – opravilo se za posledních 10 let 300 km a jelikož jezdím všude tak to i vnímám,, viz D1 Brno Vyškov , D2 , D5 také ale ta nebyla tak v hrozném stavu ,,,, kdy myslíte že Bulharsko , Rumunsko ale i Slovensko bude mít nějakou základní síť dálnic pro tranzit ,, je to těžké vidět ale opravdu se to u nás dost zlepšilo a k novým dálnicím… Číst vice »
A z D8 se dostane na D1 D2 nebo D5 jak? Teleportem? A pokud vím, tak D1 stále není hotová. Takže ani my nemáme propojené hranice. Nemáme ani jediné dálniční spojení s Rakouskem. A co se týká přípravy, tak tady posledních 20let taky není žádný velký posun. Pražský okruh v nedohlednu, středočeská D3 v nedohlednu, D35 se taky moc nehýbe a D52 už vůbec ne, tak kde je to plánování (D4, D6, D7, které co si budeme povídat zas tak velký význam nemají)?
Pod pojmem supr dálnice si představuju rakouskou A1 – z Vídně až do Solnohradu téměř v celé délce 3+3. Chápu, že příprava na rozšíření trvá daleko déle, ale v tom ŘSD a MD zachrápalo desetiletí, zejména situace kolem Šalingradu je katastrofa 24/7/365 (s minimálními časovými výjimkami).
Tak rakouská A1 je 3+3 od Vídně po křížení s A9, dále pak 2+2, to není až tak podstatné.. Ale víte že na vámi zmíněné A1 jsou i v nejméně zatíženém úseku mezi Vídní a Linzem o více než 50% vyšší intenzity provozu než na D1 na Vysočině? D1 aktuálně potřebuje uspořádání 3+3 od Kývalky po Slavkov (182-210), zatímco od Mirošovic po Kývalku (současný rozsah modernizace) jsou 2+2 dostačující, stejně jako na obdobně zatížené A2 na Graz (od odpojení S6)
Asi jako teď v Brně v Pisáreckém tunelu kladli 14 dní (!) nový asfalt na pouhých 550 m délky v jednom směru. Tunel byl uzavřen. A nevyužili to k opravě asfaltu na pokračování silnice nad tunelem, takže se tam bude vrtat příští rok, tipuju. Ty kolony ve městě vč. zasekané MHD jsou úžasné, to nikoho netrápí?
v praglu standard. taky praha spadla v konkurenci z 19.mista na 44.plac. hlavne blby kecy, buzerace, radary, prechody po 20metrech, semafory v noci, cyklopruhy, buspruhy.. a tak. povoleni na barak 10let. proste vychodni evropa s prvky anarchie a bxzancie
No sláva, zase málem až do Vánoc a ještě že moc nesněžilo takže průser letos nebyl a vánoční brebendy budou.
„… v příštím roce bude probíhat práce na čtyřech úsecích v délce zhruba 41 kilometrů“. Po roce si řekneme kolik mrtvých přibude na zúžených úsecích. Takže prosím o co nejlepší označování takových míst dostatečně daleko před zúžením. Měla by se tomu maximální pozornost.
ale jsou tam radary… co by se melo stat? 😂
Přesně tak neschopnost úředníků. Na každé stavbě aktivista bez faktických připomínek a stát se jich bojí. Při vyhraném sporu bych jim to dal zaplatit. Viz. dostavba D 52 a nikdo není schopen je kopnout do prd……
Do pr…. už z celou D1, jen to vidím=slyším, je mi zle. Je to zhmotněná neschopnost našeho státu.
No jo, modernizace neni preci dokoncena, co most Smejkalka ? Kolega Matl nemluvi pravdu, prave Smejkalka bude mega spunt na ceste do Brna …
Já nejsem odborník na dálnice, tak se nechám rád poučit. Tak nějak lidsky se mi zdá, že dálnice coby velmi vytížená a 24/7 používaná dopravní stavba vyžaduje kontinuální údržbu a provádění dílčích modernizací prakticky neustále. Není to tak, že na takto dlouhé dálnici se dá očekávat, že se v každém okamžiku někde něco „vrtá“? Požadavek, aby se od nějaké chvíle jezdilo bez jakýchkoli omezení, mi nepřipadá správný. Zdá se mi, že když se nějakou dobu nebude vrtat nikde nic, povede to akorát k podúdržbě a investičnímu dluhu, a bude to za pár let vyžadovat zase takovéhle mega akce, drsná omezení,… Číst vice »
co vim tam tam vrtej od 1990. nikdo nevi presne co ale asi… how.. jinak ta bolsewicka d1 byla desna
podle majoritni ceske mentality je vlastne okay ze se nic nedela nebo dela malo a blbe.. sorry cesi
Je to 200 km. Životnost povrchu odhadnu na 20 let. To dělá 10 km oprav ročně. Když se každý měsíc rozkope 1000 metrů dálnice, tak to vyjde naprosto přesně, každý měsíc bude něco rozkopané (s výjimkou prosince a ledna).
Je ovšem otázka, zda tu dálnici rekonstruovat po takhle krátkých úsecích.
160km
Já teda nechápu, ale „už jen 50 kilometrů“ je skoro TŘETINA celkové délky. Milé ANO, bude někdy líp?
Na úseku od Devíti křížů se s pracemi na vozovce stoplo někdy v září, protože by nestihli těch 10 km do zimy prý nabetonovat, prý potřebují 4 měsíce na jeden jízdní pás. Nevím, od takového března 2021 je to do konce listopadu když se nic nepo… To do voleb nebude, soudruzi.
rozvojova zeme. no comment… chlast drogy a blby kecy
Vy, Němec, nepsat na Začátek Věty velké Písmeno?
A není náhodou 50 km vždy jen v jednom směru, zatímco vy to vztahujete k celkové délce dálnice…
Tlačenka na dokončení modernizace v 10/2021 (volby) bude ohromná. Nezávidím ŘSD ani zhotovitelům, zejména tomu na úseku 23, jenž byl zahájen jako poslední. I tak, doufejme, že příští rok bude (nejen na D1) o něco klidnější.
pohoda klid je vsude v cesku. neboli hloupost a lenost na kazdem kroku. ale to nesoudim. dyt 40% obyvatel prislo po Protektoratu z Vychodu. ze zemljanky do nemeckych domu. jak to dopadlo vsichni vime
1. Odkud je myšleno z Východu? To myslíte jako slováky a romy, nebo třeba i obyvatele Roudnice nad Labem, který se přestěhoval do Karlových Varů.
2. Pokud by se někdo stěhoval z Milevska třeba do Opavy do domu po Němcích, počítá se to do 40% menšiny? (i když těch, kteří se stěhovali směrem na západ tolik nebylo)
3. Opravdu žilo 40% obyvatel na východ od Sudet žilo v zemljankách? (I když nepopírám, že životní podmínky na třeba na východě Slovenska nebyly nejlepší.
4. Vidíte nějaký problém, že pohraničí bylo dosídleno? Nebo byste byl radši, kdyby tam byla liduprázdná pustina?
Problém vznikl naopak vysídlením pohraničí. Nevím, jak kdo, ale já bych v šalingradském Bronxu raději měl původní obyvatele, než ty současné.
Robot 2084 podal zprávu., jakou púodal, AI ještě nemá.
z Milevska do Opavy? katolici do protestant. prostredi? hahaha
rusaci belorusaci bulhari rumuni recky komunisti a podobna elita. to sem ale nepatri
Co Vám brání zlepšit Vaši bědnou češtinu ? Hloupost nebo lenost ? Nebo obojí ?
Záměr. Rád by rozšířil Lebensraum.
aspon umis jedno nemecky slovo. kompliment cechu
Das Reich ist todt. Und die zeit der Teilung Deutschland kommt. Hornja Łužica jest Čěska a Dolna Łužyca jest Pólska!
„Celá modernizace má být hotova v říjnu 2021.“
Proč se skoro u každého článku k D1 objevuje tahle lež? Když každý znalý ví, že celá modernizace hotová nebude, protože se musela vyškrtnout modernizace mostu Šmejkalka aby se to stihlo. Jako jsem zvědavý, co se bude říkat, až se skončí na ostatních úsecích a začne se dělat tady.
Most Šmejkalka je z modernizace vyřazen a nic to nemůže změnit na faktu že D1 bude supr dálnice a to že se to v celé České dálniční síti zlepšilo,,, myslet pozitivně a furt nehledat jen negativa ,,,,
co se zmenilo? za 6 let se otevrelo max 50km dalnic.. tohle neni ani v bulharsku
Nesrovnavat 2 rozdílné věci ,, my máme díky D1 D2 D5 D8 propojené hranice a tedy tranzit aspoň trochu může v klidu projet,, dálnice jsou přes neustálé stěžování opravdu v dobrém stavu – opravilo se za posledních 10 let 300 km a jelikož jezdím všude tak to i vnímám,, viz D1 Brno Vyškov , D2 , D5 také ale ta nebyla tak v hrozném stavu ,,,, kdy myslíte že Bulharsko , Rumunsko ale i Slovensko bude mít nějakou základní síť dálnic pro tranzit ,, je to těžké vidět ale opravdu se to u nás dost zlepšilo a k novým dálnicím… Číst vice »
A z D8 se dostane na D1 D2 nebo D5 jak? Teleportem? A pokud vím, tak D1 stále není hotová. Takže ani my nemáme propojené hranice. Nemáme ani jediné dálniční spojení s Rakouskem. A co se týká přípravy, tak tady posledních 20let taky není žádný velký posun. Pražský okruh v nedohlednu, středočeská D3 v nedohlednu, D35 se taky moc nehýbe a D52 už vůbec ne, tak kde je to plánování (D4, D6, D7, které co si budeme povídat zas tak velký význam nemají)?
Srovnání s Bulharskem není úplně ideální, neboť Bulharsko je mnohem větší
Pod pojmem supr dálnice si představuju rakouskou A1 – z Vídně až do Solnohradu téměř v celé délce 3+3. Chápu, že příprava na rozšíření trvá daleko déle, ale v tom ŘSD a MD zachrápalo desetiletí, zejména situace kolem Šalingradu je katastrofa 24/7/365 (s minimálními časovými výjimkami).
Tak rakouská A1 je 3+3 od Vídně po křížení s A9, dále pak 2+2, to není až tak podstatné.. Ale víte že na vámi zmíněné A1 jsou i v nejméně zatíženém úseku mezi Vídní a Linzem o více než 50% vyšší intenzity provozu než na D1 na Vysočině? D1 aktuálně potřebuje uspořádání 3+3 od Kývalky po Slavkov (182-210), zatímco od Mirošovic po Kývalku (současný rozsah modernizace) jsou 2+2 dostačující, stejně jako na obdobně zatížené A2 na Graz (od odpojení S6)
Asi jako teď v Brně v Pisáreckém tunelu kladli 14 dní (!) nový asfalt na pouhých 550 m délky v jednom směru. Tunel byl uzavřen. A nevyužili to k opravě asfaltu na pokračování silnice nad tunelem, takže se tam bude vrtat příští rok, tipuju. Ty kolony ve městě vč. zasekané MHD jsou úžasné, to nikoho netrápí?
v praglu standard. taky praha spadla v konkurenci z 19.mista na 44.plac. hlavne blby kecy, buzerace, radary, prechody po 20metrech, semafory v noci, cyklopruhy, buspruhy.. a tak. povoleni na barak 10let. proste vychodni evropa s prvky anarchie a bxzancie
Revize vzduchotechniky, elektrických rozvodů a protipožárních opatření se dělá dost blbě, když se frézuje asfalt. A revize se dělat musí.
jo papir a revize=ceska nemov. aneb dej debilovi funkci a vymysli lejstro.. stara moudrost