CZ Loko získalo další zakázku v Maďarsku, poprvé v zahraničí uspělo s „Belgičankou“

Elektrická lokomotiva CZ Loko EffiLiner 3000 Autor: Robert ŠkrlantElektrická lokomotiva CZ Loko EffiLiner 3000 Autor: Robert Škrlant

Společnost CZ Loko uzavřela další kontrakt na dodávku svých lokomotiv do zahraničí. Maďarský dopravce CER Cargo Holding zařadí do svého

3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
K.S.

K tomu se jim dá akorát tak gratulovat. Je dobře že je u nás společnost schopná „vyrábět“ lokomotivy vcelku na čas a bez problémů, na rozdíl od jisté společnosti daleko od zemské hranice Moravy. Sice se jedná jen o rekonstrukce starých lokomotiv, ale i to je obře, jednak se na nich mohou naučit jak v budoucnu lokomotivy vyrábět o základu, ale hlavně to brání zbytečnému šrotování strojů jejichž jediným problémem je zastaralá elektrická výzbroj či spalovací agregát, případně opotřebování některých mechanických částí a zejména by je čekala během krátké doby nanejvýš vysoká pec. Pokud se nepletu, tak „belgičanky“ jsou první… Číst vice »

Asdf

Super zpráva, sice se jedná o rekonstrukce, ale z původních lokomotiv v podstatě zůstává jen kastle. Jsem rád, že když už Škoda není schopna vyrobit konkurenceschopný stroj, tak aspoň CZ Loko přebírá tuhle štafetu.

Zesp

„Belgičanky“ v podobě před reknstrukcí jsou v hojném počtu odstaveny v areálu IDS v Brodku u Přerova. Je jich tam jak much…