CZ LOKO se podílí na proměně amerických lokomotiv pro Estonsko

Lokomotiva GE C30-M po modernizaci. Foto: OperailLokomotiva GE C30-M po modernizaci. Foto: Operail

Estonský nákladní železniční dopravce Operail představil ve svých dílnách ve městě Tapa první ze zmodernizovaných lokomotiv General Electric GE C30-M.

3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
železničář v důchodu

Bylo by zajímavé, kdyby k tomu někdo kvalifikovaný udělal aspoň orientační srovnání se slovenskými „somáry“ (a navíc třeba i s původními „čmeláky“), aby bylo vidět, jak vývoj lokomotivních konstrukcí pokročil.

ythomas_ct

No, nemůžu si pomoci, ale mám takový dojem, že tahle zpráva o odtučňovací kůře, naordinované estonským „Cé-třicítkám“ v CZ LOKO, už je zhruba rok stará… 😉
https://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/us-built-estonian-ge-locomotive-rebuilt.html?sword_list%5B%5D=estonia&sword_list%5B%5D=c30&no_cache=1

Ale k samotné mašině – musím říct, že na těchhle „amerikách“ něco je a třeba jejich řešení třínápravových podvozků mi nepřijde jako vůbec blbé… 😉

KL

„Hnací agregát je na lokomotivě uložen v přední kapotě. “ – je-li tím míněna lokomotiva GE, jde rozhodně o zadní kapotu. Jak si kterou kapotu pojmenovali u CZ-loko nevím. Možná by bylo snazší psát o „dlouhé kapotě“.