CZ LOKO poslalo první dvě lokomotivy EffiShunter 1000 do Slovinska
Lokomotivy EffiShunter 1000 míří do Slovinska. Pramen: CZ LOKO
Společnost CZ LOKO naplňuje zakázku pro slovinského státního nákladního dopravce SŽ – Tovorni promet. Do Slovinska míří první dvě (ze
Co na to Nela Frýbová? Připomene se s tím, že SŽ není SŽ?
Jsem rád, když se daří našemu průmyslu. Jen doufám, že ve světě s nimi nebudou patálie jak u nás. Bohužel s nimi je u nás v ČD Cargo většinou problém . Furt odstavené v depu na kanále.
Jezdim na tom, vím o čem je řeč…😪
Nedovolený stav ve vlaku . 😂
Marně přemýšlím, kdy pri zavádění noveho vozidla u ČD/ČDC od provozních zaměstnanců znělo něco jiného, než že je to krám 😉 Co konkrétně mají za problémy?
U nás na nově zaváděném stroji sešit určený k poznámkám strojvůdců. Bylo toho tam dost. Jen si to tam přečíst a hlavně to poté zohlednit….
A například?
Protože se musí učit něco nového. Jako když starý fort nadává, že odjakživa na celém světě tlačítkem TAPE přehrávalo. A ně nějaké PLA-Y! (že to tehdy Tesla Pardubice okopírovala i s chybou není chyba celého světa).
…..ale tohle je moc levné tvrzení…
Od rána čekám na nějaké „nelevné“ informace o potížích těchto strojů, když píšeš „vím o čem je řeč“ 🙂
Tak dobrá. U stroje primárně určeného na posun není vidět na nárazníky. To je ale zdá se pitomost, že?? Posunovači si odírají holeně při jízdě na stupačce. Strojvedoucí středního vzrůstu škrtá hlavou o strop v kabině. Ruce si nelze v zimě nikde omýt, v létě pouze pod strojem ze sudu… To co na trati zvládne stará „bangle‘ tak zde je problém… Spolehlivost se snad časem vychytá, ale ergonomické nedostatky nás budou trápit po celou dobu života stroje …
Díky za info o konstrukčních nedostatcích, ale to není vysvětlení „furt v depu na kanále“.
To jsou nejspíše chyby, které se časem vychytají. Nám původní “ Catry“ také neskutečně zlobily a nyní jsem rád, když dostanu směnu na nich a ne na Bizonech…
Například1) neustále hlášení nedovolený stav ve vlaku. Trakce padá. 2) neustále hlášení red lamp , yelow lamp ( trakce opět padá . 3) problem s dvojclenem řízení. ( Když poklesne tlak na slave okamžitě padá výkon a lok spadne z výkonu a hned hlásí nedovolený stav ve vlaku.) 4) problémy s vysílačkami …..
„Posunovači si odírají holeně při jízdě na stupačce.“
Ikdyž vystoupí až na tu druhou stupačku a nepojednou tak na té první?
Na té první když stojí tak ta druhá není uskočená a pěkně se praští,
U stroje s věžovou kabinou na nárazníky vidět nepůjde (od toho jsou přeci kamery) a hlavně: Není to ani potřeba. Schopný strojvedoucí najede i se čmelákem dlouhým představkem na jiné vozidlo bez problémů a bez nějakého většího žďuchnutí.
Vy asi nejste strojvedoucí, že??
Mi teda vadí hlavně vejška budky (stanoviště, kabiony – pro rejpaly)… při mých rozměrech. kdyby byla spodní plocha stropu o 15cm vejš bylo by to podstatně lepší.
Tak snad ty Shuntery nedostojí svému jménu.
To je právě problém s převzatými slovy, především nadávkami. Většina lidí přesně ví, co to znamená a pak se strašně diví, že to všude ve světě znamená úplně něco jiného. Tits … jsou sýkorky.
Máte naprostou pravdu, ale dál už do tohohle tématu nezabrušujte. To byste se brzy dostal k otázce, jestli pan redaktor ví, co znamená pussy.
No ale nejen 🙂 Ono to ty cecky všude jinde znamená taky. Taky na to téma koluje celá řada vtipů.
Pěkné, pěkné! A dnes odpoledne zahlédnuta další pestrobarevná pětice jezevčíků na odjezdu z České Třebové…