CZ LOKO odvezla speciálním konvojem tři lokomotivy do Itálie, míří ke dvěma zákazníkům
Konvoj lokomotiv EffiShunter 1000 pro FNM a EVM před odjezdem z České Třebové. Foto: Dalibor Palko
Itálie se stala jedním z hlavních exportních trhů CZ LOKO.
Natacel nekdo ten odjezd?
Na čem ty EffiShuntery 1000 staví? Ty rámy jsou nějaký Kocouři nebo…?
Novostavba včetně rámu a podvozků.
A také trakčních motorů-tady jsou asychronní.Všechny předchozí lokomotivy této firmy používaly staré stejnosměrné trakční motory ČKD,nebo původní v Belgičankách.
A ES 600 je stavěn na kocourach?
Když už těchto lokomotiv dodali do Itálie tolik, že tam jsou jako doma, tak by si jich mohl všimnout nějaký italský výrobce modelové železnice a začít jí vyrábět třeba v H0. Jako modeláře by mě to potěšilo 🙂
To nevím, jestli by se mu to vyplatilo, žádný motorista také nezakládá automobilku jen proto, že si kupuje už několikátý vůz. Italské drážní dopravce prostě čímsi zaujaly české lokomotivy a proto je nakupují a to je pro CZ lokomotivy skvělá reklama. Vycházejí zjevně z tzv. Kyvackovych podvozků z bývalé ČKD Praha. Osadí je moderní výzbroji a motory a je tu hit na bázi Favorita 731. Univerzální stroj pro všechno.
Tam žádný kyvackovy podvozky nejsou.
Proč ne? V minulosti si už italská firma Rivarossi všimla brejlovců a vyrobila modely nejen podle v Itálii jezdících předloh ale i u nás (ČDC, OKD).
Pepa Bárta má naprosto fenomenální partu lidí kolem sebe, klobouk dolů a za ŽESNAD.CZ palce nahoru
Výborně, super… Jedno z Murphyho přísloví praví: „Výhodou kolektivní práce je, že si případný úspěch můžeme přivlastnit a neúspěch hodit na někoho jiného…“ Jinými slovy, dnes ta „Bártova fenomentální parta“ (jiní tomu říkají „baby-management“) prodala lokomotivy, které byly vyvinuté za předminulého technického ředitele a týmu jeho spolupracovníků (řada z nich odešla, nebo musela odejít). Ředitele, který měl praktické zkušenosti ještě v konstrukci v ČKD a jeho dva nástupci mu lidsky i odborně nesahají ani po kotníky. Dnes se do značné míry dělají jen variace na tyto stroje. Lokomotivy se do zahraničí prodávaly i za dřívějších vedení firmy, jen s tím… Číst vice »
„Mediální humbuk“ je normální cesta každé firmy, jak o sobě dát vědět jak směrem k budoucím zákazníkům, tak k veřejnosti, která si nikdy žádnou lokomotivu nekoupí, ale její přízeň se firmě může vrátit jinak. Dělalo se ti tak vždycky, i v časech RVHP psali zamestnanci ČKD články do populárních časopisů.
A jak konkrétně se může přízeň veřejnosti, která si nikdy žádnou lokomotivu nekoupí, k této firmě projevit, či vrátit jinak (nepočítám-li, že lidi přijdou na Den otevřených dveří, nebo někoho „uloví“ na svůj nábor za zaměstnance, kteří byli často vyhozeni na hodinu, nebo raději odešli sami)? Můžete uvézt několik zcela konkrétních příkladů, abych se poučil? Předem děkuji!
Nemračte se pořád. Personální změny jsou vždycky nepříjemné, tomu rozumím, leč asi k tomu byl nějaký důvod. V dnešní době nestačí být jen technicky zdatný či zkušený, ale je třeba se stále učit novým věcem, být aktivní, pracovitý a hlavně na vyšších postech musíte umět vést lidi, rozhodovat, prezentovat firmu, dělat reklamu a pozitivní povědomí o firmě. Máme mnoho zkušených a úspěšných firem, ale né každá to umí prodat, protože tam třeba sedí „staré struktury“, které sice všemu technicky rozumí, ale třeba neumí vést a motivovat zaměstnance, neumí prezentovat firmu i na internetu, neumí či nechtějí dělat reklamu, neumí plně… Číst vice »
Amen. Jako vtip dobré, ale… Buďto žijete v úplně jiné realitě, jste nekritickým optimistou, nebo nemluvíte pravdu a s vedením firmy CZ LOKO jste personálně spojený. Nedávno jsem četl, že lidé neodcházejí ze svého pracovního místa kvůli firmě, nebo kvůli práci, ale většinou kvůli osobě nadřízeného. Asi jsem měl v životě smůlu, ale na nejvyšších místech ve většině firem jsem se setkával s lidmi bezskrupulózními, o kterých se nedalo říci, že jsou nejschopnější, nejinteligentnější a nejvzdělanější, spíše, že jsou všeho schopní. Hlavním cíle se prezentovat směrem nahoru v těch nejzářivějších barvách, přivlastňovat si zásluhy podřízených. Na své místa se dostali… Číst vice »
Chtěl jsem se zeptat zdejších diskutujících.. Líbí se Vám i ta světla? Mě připomínají módu brýlí ze šedesátých let..😉
Ten tvar tam je. Co se týká designu, tak na lokomotivě je mi to téměř jedno, důležitá je funkčnost, z tohoto pohledu by mě zajímalo, jestli je přes ty světla vidět na nárazníky. Jinak fandím všem českým výrobcům čehokoliv, když to uspějě na trhu.
Že by bylo na nárazníky vidět přes kamerový systém?
Na nárazníky se díváte přes kameru,jsou tam dvě,jednou si vybere vy , druhá je na kontrolu.
Světel sem si teda nevšim vůbec, až po vašem příspěvku 🙂 ale jinak se mi mašiny líbí dost, velmi rád vidím že vedle různých moderních kulatých a aerodynamických tvarů (čímž neříkám že taky nemají mít své místo) vidím něco co mi připomíná starou „poctivou“ hranatou, špinavou, kouřící a dunící železnou železnici 🙂
Paráda, jen tak dál!
Gratulace a mnoho dalších úspěchů!
Při čtení příspěvků o téhle firmě mám příjemný pocit. Držím palce.
Moc hezke loko. Tak dobrou sluzbu, at se dari a treba nekdy navidenou!