CZ LOKO odvezla speciálním konvojem tři lokomotivy do Itálie, míří ke dvěma zákazníkům

Konvoj lokomotiv EffiShunter 1000 pro FNM a EVM před odjezdem z České Třebové. Foto: Dalibor PalkoKonvoj lokomotiv EffiShunter 1000 pro FNM a EVM před odjezdem z České Třebové. Foto: Dalibor Palko

Itálie se stala jedním z hlavních exportních trhů CZ LOKO.

Konvoj tří lokomotiv EffiShunter 1000 včera vyrazil z České Třebové do Itálie. I přes problémy s pandemií koronaviru se společnosti CZ LOKO podařilo získat v Itálii další zakázky.

První dva stroje (744.129 a 744.130) zamíří ke společnosti Ferrovie Nord Milano (FNM), třetí 744.131 odebere společnost EVM Rail. Kontrakt s FNM je z loňského roku, smlouvu s EVM firma uzavřela letos v létě. Lokomotivy jely vlastní silou do Břeclavi, kde si je přebral rakouský dopravce už v nečinném stavu.  Zatímco lokomotivy pro FNM míří do Milána, EVM má své hlavní zázemí ve Veroně. Itálie je pro CZ LOKO již tradičním trhem.

„ Navzdory všem předpokladům, se export nezastavil, ale pokračuje úspěšně dále. Je za tím hodně práce celého našeho týmu,“ řekl v létě při uzavření kontraktu Jan Kutálek, obchodní ředitel CZ LOKO. Firmě pomáhá její silné know-how a procesní řízení s uplatňováním řady chytrých řešení „na dálku“. Ať již jde o oživování komponentů lokomotiv, video návody, servisní podporu nebo sdílení dat.

Dopravce EVM Rail je nově vznikající severoitalský operátor, působící v rámci nadnárodní skupiny Gruppo Etea. Ta zastřešuje pestrou škálu činností od strojírenské výroby, přes zemědělství a potravinářství, až po energetiku z obnovitelných zdrojů.

Konvoj lokomotiv EffiShunter 1000 pro FNM a EVM před odjezdem z České Třebové. Foto: Dalibor PalkoKonvoj lokomotiv EffiShunter 1000 pro FNM a EVM před odjezdem z České Třebové. Foto: Dalibor PalkoLokomotiva EffiShunter 600 ve skladu Čepra. Pramen: CZ LOKOLokomotiva EffiShunter 1000 italského dopravce Sangritana. Pramen: CZ LOKOEffiShunter 1000 slovinských drah SŽ Tovorni promet během zkoušek. Pramen: CZ LOKOLokomotiva EffiShunter 1000 dopravce TPER Trenitalia. Pramen: CZ LOKOLokomotiva EffiShunter 1000 dopravce TPER Dinazzano. Pramen: CZ LOKOLokomotivy EffiShunter 1000 pro Slovinsko. Pramen: CZ LOKOEffiShunter 1000 s označením 744.110 je první českou lokomotivou s ETCS přímo z výroby. Autor: Michal RohLokomotiva EffiShunter 1000. Foto: CZ Loko

 

Tagy CZ Loko EffiShunter 1000 Ferrovie Nord Milano FNM seznam
24 komentářů