Cyklostezka ze Sedlčan do Prčice je hotová, vyšla na 87 milionů
Sedlčany - Prčice, ilustrační foto. Pramen: BES
Cyklisté se mohou ještě v závěru sezony projet po nových 14 kilometrech.
Cyklisté se mohou ještě v závěru sezony projet po nových 14 kilometrech.
Cyklostezka je pěkná, cestou je možnost se občerstvit na Hulíně , ve Strnadovském mlýně, v Sedlčanech i v Prčici. Jen bude potřebovat občasnou údržbu. Padá zde hodně žaludů, listí , občas se objeví po dešti bláto z pole.
Cyklostezka je hezká,jen nechápu proč tam jezdí naložené nákladní Avie s bramborami a jiní co si to musí prohlédnout z osobního automobilu…to asi dlouho nevydrží!!!
Vyhozené peníze za nesmysl, další zátěž přírody
Husty, super. Jake je tam prevyseni? Tam rovina asi uplne nebude. I tak ale super
Tady to rovina celkem je – viz https://mapy.cz/s/mapeduheno Horší to bude při pokračování z Prčic dál do Heřmaniček.
Diky. Ze Sedlcan je tam prevyseni pres 150m, z Prcic pres 100m. To neni malo.
jo to nám tu v Sedlčanech fakt citelně chybělo…
Budte radi za cyklostezku.jezdit po silnicich,natoz s detmi je mnohdy nemozny. Tahle cyklostezka vypada hodne dobre
nám tu chybí akutně víc věcí a cyklostezka mezi ně rozhodně nepatřila 🙁
Konečně, však těch lidí, které tam někdo poslal je hromada, aspoň na kole tam budou rychleji. 😀
A kdy bude od vlaků civilizovaná víkendová linka z Heřmaniček/Olbramovic/Votic do Prčic (příp. sezónně až na Monínec a do Jistebnice/Tábora)?
15.5.2021
Super:)
Jaka linka?
Parada, pekne je to vyasfaltovane. Tak to ma v prirode byt. V zime doufam to bude nejaky traktor na naftu pluhovat a v lete tam bude jezdit ten naftovy vysavac.
Tak možná by se i silnice pro auta mohly začít dělat bez asfaltu, bylo by to ekologičtější a třeba by pak všechny ty ekospolky tak neprotestovaly, že… 🙂
Jojo, před vynálezem automobilu nebyly silnice potřeba. Staří Římané je sice dláždili…
Mno ten vysavač asi ano. Přecejen by si tam mohl někdo na nabít kokos na spadaném listí.
Nebo vyřezat listnaté stromy a keře v okoli, poté ještě stříknout Roundupem.
Tak pro silniční kola a kolečkové brusle je sjízdný jedině asfalt. Za mě by všechny cyklostezky, které mají mít dopravní smysl (ne jen rekreační), měly mít asfaltový povrch.
Ve srovnání s cyklostezskou v Praze je tato na kilometr téměř 7x levnější.
A kterou konkrétně pražskou cyklostezku myslíte? Snad ne tu dosud nejdražší odnikud nikam v Hloubětíně, která stála co si pamatuji asi 150 mega… 🙂 Z toho prý ale asi 70 milionů stál most/lávka přes Ocelářskou. A pak mám pocit spousta peněz zmizela v rekultivaci okolí, aby tam pak developeři mohli stavět různé bytové projekty (např. Kejřův park) a nemuseli tu rekultivaci platit oni. Samotná cyklostezka asi zase tak drahá být nemusela, v podstatě se jen vytrhaly kolejnice a pražce a dal se asfalt na původní těleso železniční vlečky… Ale jen mě tak zajímalo, jestli v Praze máme nějaké ještě dražší… Číst vice »