LOT_PRAGA_X-2021---WWW---III_728x90_new

Čtyřpruh na I/27 mezi Šlovicemi a Přešticemi se začne stavět na jaře, cena v tendru klesla

Modernizace silnice I/27 severně od Plzně. Pramen: ŘSDModernizace silnice I/27 severně od Plzně. Pramen: ŘSD

Ředitelství silnic a dálnic už otevřelo nabídky na výstavbu přeložky silnice I/27 v úseku Šlovice – Přeštice na Plzeňsku. Šest

Zpět na článek
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Honza D.

Snad se při projektování počítalo s tím, že poblíž je výrobna betonových prefabrikátů s produkcí vazníků o délce snad až 40 metrů a pro manipulaci s takovým nákladem je přeci jenom zapotřebí o trochu víc místa než pro Fabii.

Jirka

Jakože na „dálnici“ se to vejde hůř než na dosavadní silnici?

Kalanis

Jde mu spíše o nájezdy či „oblíbené“ kruháče.

J.K.

Paráda, průjezd Horní Lukavicí nikomu chybět nebude …. Jenom tedy tímto směrem bude výrazně lepší silnice než dráha.

Berry

Přesně tak. Výborná zpráva. Stávající silnice je nekapicitní a tím pádem značně nebezpečná. Spolu s obchvatem Přeštic dojde k výraznému zkvalitnění dopravy a životních podmínek nejen pro občany dotčených obcí. Pokud však bude POVED organizovat dopravu směr Klatovy jako nyní, tak bude veřejná doprava po dostavbě přeložky naprosto nekonkurenceschopná. Neustálé zpoždění a narvané spoje v době přepravní špičky těžko někoho přesvědčí odstavit auto.

František

A co chcete, když stavíte lepší a ještě širší silnici, zatímco trať zůstává při starém a o jedné koleji? Možná teď zkuste kraj přesvědčit o výhodách dlouhých a ještě delších moderních autobusů oproti sice možná občas už i moderním, leč po zcela nedostatečné infrastruktuře jezdícím vlakům. Ovšem, čím více vozidel na cestě, tím zase vyšší nebezpečí. Někdy vám nevím, co vlastně chcete. Občas se mi chce přidat hořké slovo, ale kašlu na to. 🙂

mirek

Opravdu je tam nutný čtyřpruh, nebo by na dalších 20 let stačil půlprofil v nové trase? A proč ten čtyřpruh nepokračuje aspoň k Přešticím?

J.K.

Intenzity jsou na čtyřpruh, končí to tam kde bude navazovat obchvat Přeštic. Ten už bude jen ve dvou pruzích.

František

A trať teď můžete zredukovat na bezkolejnou…

libor

nojo, nemůže být všude super silnice i železnice… je to o kompromisech. Podobně jako třeba Kladno, má dvě dálnice na Prahu, tak nepotřebuje teď honem rychlodráhu…

Vít

Další dobrá zpráva. Co se to jen děje? Že by vánoce?

1975

Příprava, práce, práce a zase práce – vysmívaná, ale v čase jako jediná přináší nějaké hmatatelné výsledky. Jen u nás každý chytrák ví, že by to uměl lépe.