Čtyřpruh Běchovice – Úvaly dostal zelenou, řeší se počet křižovatek

I/12 Běchovice - Úvaly. Pramen: ŘSD - dokumentace EIAI/12 Běchovice - Úvaly. Pramen: ŘSD - dokumentace EIA

Příprava nové kolínské výpadovky z Prahy překonala první významnou překážku. Ministerstvo životního prostředí stavbu přeložky silnice I/12 mezi Běchovicemi a

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

Jenom, proboha proc je tam tolik sjezdu? To zbyly penizeni, nebo to bylo moc levne?

AAA

No a jsme si jisti že tou dobou už bude stát i okruh mezi Říčanama a Běchovicema, aby tu přeložku bylo kam napojit? Protože celých 10 let co jsem v Újezdě bydlel se říkalo že jedno bez druhého nelze.
A jsem taky zvědav na lokalitu Květnice – Na Ladech, kde přeložka povede doslova pod okny toho podnikatelského baroka. Tipnul bych si že najednou budou děsně překvapení ač je to v plánech už desítky let.

Martin

Zajimavy je plan na obchvat obci Skvorec-Ricany, to je totiz napadne kratsi nez jet po 12 do Bechovic a pak po D0 k Ricanum…
Prelozka 12 je v planu uz velmi dlouho a je pro ni uzemni rezerva, tudiz neni mozne, aby se pozemky prodavali primo pod okny, …
To u je bliz Uvalum a Ujezdu, tam se stavi pomerne hodne…

AAA

Vážený, račte se podívat sem kde stojí baráky a kde je trasa obchvatu,

https://en.mapy.cz/s/2rGzF

ty baráky tam stály už před dvanícti lety, to bude prostě klasika, sice víme že tam má být silnice, ale ona se nejspíš stejně nepostaví, případně to nějak uřveme aby se nestavěla.

Martin

Jo vy myslite Na Ladech, no to ano, … To je tak blizko Ujezdu, ze jsem to nepovazoval za cast Kvetnice, … To je to typicke satelitni staveni, kdy se domy nestavi jako rozvoj obce, ale jako samostatne ghetto…

asdf

Tahle silnice měla už dávno stát. Úvaly jsou ještě v pohodě, tam vede silnice mimo samotné centrum, ale Újezd dopravou fakt trpí.

Víťa

Tak Úvaly primárně už obchvat mají. Respektive měly, než někoho napadlo jej obestavět dalšími domy….Takže nám tu vznikne česká specialitka – obchvat obchvatu. To už mají třeba v Chomutově

Asdf

Tak Úvaly mají tu nevýhodu, že se vlastně jinam než za ten stávající obchvat už rozšiřovat nemůžou. Jen doufejme, že se nebudou rozšiřovat za ten budoucí 😉

František

V trase Náchod – Kudowa Zdrój plánují něco podobného. Žádná specialita. 🙂

Nekdo

V Mikulove tez budou potrebovat obchvat obchvatu… Specialita to je, takova celoceska a celomoravska…

Stan

Mám pro vás dvě zprávy, dobrou a špatnou:
1) Bude čtyřpruh
2) V roce 2024
A teď si ještě představte, že existují lidé, kteří nepoznají která je která…

Petr

Pět hvězdiček za vtipnost a vlastně i pravdivost

Jarda Nový

Obecně tato stavba je velmi prospěšná, protože zbaví Běchovice a Újezd hustého provozu. Rychlost by ale neměla na nové komunikaci překročit 100 km/h kvůli kapacitě, hluku a prašnosti.

asdf

Bude to čtyřpruh s mimoúrovňovými křižovatkami, takže tam úplně klidně může být 110 km/h. Protihlukové stěny tam jistě budou, takže hluk nebude problém. A nevím, jakou má rychlost souvislost s kapacitou. Spíš naopak díky kapacitě by mohla být klidně vyšší.

Jen tak

Rychlost má s kapacitou hodně společného … s povolenou (a hlavně s reálně dosahovanou rychlostí) kapacita klesá.

Nekdo

a pred kazdym vozem by mel ve vzdalenosti 50 yardu bezet kluk z cervenou vlajeckou, protoze tyhle samohyby jsou velmi nebezpecne! a nezapomente, ze maximalni rychlost bude muset byt stejne omezena na 42 km/h, protoze pri vyssi rychlosti dojde k uplnemu vysati vzduchu z interieru a ridic a vsichni pasazeri se udusi nedostatkem kysliku a zemrou…

Martin

Asdf
Rychlost ma negativni dopad na kapacitu, sice jedete rychleji, ale musite mit delsi rozestupy mezi vozidly,… Takze aut se ve stejnem okamziku na silnici vejde mene, jde jen o tu nastavenou hranici, o kolik mit rychlost vyssi, aby to casove usetrilo vice minut…

Matej