Čtyři úseky na konec roku, prodloužení o více než 3 km. Brněnský okruh bude letos z poloviny hotový
Betonáž mostu přes Tomkovo náměstí. Foto: ŘSD
Začala soutěž na zhotovitele průzkumné štoly pro tunel Vinohrady.
Začala soutěž na zhotovitele průzkumné štoly pro tunel Vinohrady.
Jsem zvědavý, nakolik reálně (aktuálně, bez tunelu) pomůže zprovoznění Rokytovi kolonám v Židenicím a kolik aut kvůli tomu začne jezdit přes Vinohrady. Snad to pomůže dost, ale nedokážu odhadnout, kde to bude na škále žádné – velké zlepšení.
Zdravim, nevite nekdo zda je pravda, ze silnice na Zabovreske 2 bude jiz dokoncena a predana k uzivani na jare?
Těch 50 m co staví už dva roky by už měli konečně otevřít 🤣
A který rok ?
Nebude, pod tou silnicí ještě není dokončená betonáž na hlubších stavbách, jako třeba stoka. A beton zraje zhruba měsíc.
Zajimavy planek s daty uvedenim do provozu. Nejen co se tyce okruhu Brna ale i dalnic to dela dojem, ze minule desetileti, zhruba od roku 2012 do 2020 se neudelalo a ve vystavbe nebylo proste vubec nic.
Doufam, ze se to podobne doby jiz nikdy nedostaneme.
Bárta..
Staví se to od Pisáreckého tunelu (přivaděč na D1) někdy na začátku devadesátek 🤣 toho co to tenkrát posvětil bych rád viděl.
Od R. 1990 v Brně vládli až do teď!! ODS. Podle toho to v Brně taky vypadá.
Pište prosím fakta:
90-94 HSD-SMS 19, OF 11
94-98 ODS 14, KDU-ČSL 5
98-02 ODS 16, ČSSD 12
02-06 ODS 22, ČSSD 11
06-10 ODS 19, ČSSD 13
10-14 ČSSD 19, ODS 14
14-18 ANO 13, ODS 11
18-22 ANO 18, ODS 14
22-26 ODS+TOP 16, ANO 13
To si mohou dát s Prahou soutěž, kdo bude mít celý okruh dřív😉❗️
Ve skutečnosti je to soutěž ŘSD proti ŘSD.
VMO Brno je srovnatelný s MO Praha a ten v gesci ŘSD opravdu není… Jediným rozdílem že v Brně není vůbec plánovaný východní dálniční obchvat, jen současné vedení D1 z jihu a pak ze západu v podobě budoucí I/73
A Brno do toho nemá co kecat.
Takže budeme mít polo(o)kruh 🤔…a to se vyplatí
Pane kolego a jak by jste si to představoval? Že by se celý okruh stavěl najednou? To by šlo, ale muselo by to být na „zelené louce“ a ne v zástavbě a za plného provozu! Mezi námi, jsem rád za každý kousek, který se uvede do provozu!
Hitler měl plány na stole za tři měsíce, kolem přehrady, ty tři pilíře tam stojí dodnes, spojil by to zadem přes Troubky.
No vlastně ta druhá půlka se dá projet po kapacitní silnici už teď. Takže hotovo.
Na vychode tim myslite pres Vinohrady nebo pres Gajdosovu?
Ještě na to má navazovat Spalovna kde už teď se nedá vůbec jezdit.
jo a ještě soustava křižovatek na Opuštěné a Zvonařce 😀
vytvořit městský okruh trvá 35let – od r.98 do r.33, neuvěřitelná doba
Furt čipernější než pražáci🤣❗️
Tak se do toho konečně dejte. Už na Vás všichni čekají.
Od stavby tunelu v Pisárkách.
Tak Brno ten okruh snad nakonec doplácá dřív jak Praha. A to ta startovní pozice byla jinde teda.
Na to bych nevsadil ani fň 😀 východní část snad jo a dodrží se termíny. Ale jižní část včetně tunelu pod Červeným kopcem je bohužel totální sci-fi. Jižní cast VMO bude v budoucnu dlouho suplovat rozšířená a věřím že dobře průjezdná D1
Ani náhodou.
Pokud se nepostaví ještě dál na jih než nynější D1 něco pro skutečné vyhnutí se Brnu, tak D1 bude u Brna zacpaná v pracovních špičkách navždy.
S D1 už nejsem vůbec optimista. Podle lednového letáku stavby 01191.B se nakonec s křížením D1/D52 neudělá vůbec nic co by mohlo průjezdnosti pomoct. Zůstanou tady dva pruhy, namísto slibovaných tří. Tak kolona před úzkým hrdlem bude třeba kratší, ale o pruh širší.
Podoba MUK D1 x I/52 se teprve řeší, bude se teprve zpracovávat nová DUSP mj. i kvůli plánovanému vedení VRT a terminálu Vídeňská se kterým musí být stavba prostorově koordinovaná, informace v letáku na které se odkazujete jsou tam už dávno napsané a nemusí být aktuální. Příprava tak začíná víceméně od začátku a stále je ve hře i plnohodnotný průchod touto MUK v hlavním směru 3+3 stejně jako různé uspořádání ramp… Doufejme že vyhraje zdravý rozum, tady 3+3 být musí. V případě křížení D1 x D2 je naopak průchod 2+2 naprosto v pořádku, protože vazba s D2 je extrémně silná… Číst vice »
Přivedení D52 na D2 je do nebe volající hloupost, stejně jako vypuštění jihozápadní tangenty ze ZÚR. Současná podoba jižní tangenty je nic neřešící paskvil.
no relace Praha -> Vídeň bude furt realizovaná logicky přes Vídeňskou, ikdyž bude značená okolo přes D2 a JT. Výhodou přivedení tranzitní dopravy z D52 přes JT na D2 je ta, že dva jednoznačně nejvytíženější tranzitní směry kolem Brna, tj. Praha-Bratislava a Ostrava-Vídeň se nebudou prolínat na kritickém úseku D1 mezi Exity 194 a 196, ale sjedou z obou směrů právě na exitu 196, což je poměrně zásadní posun a zkapacitněná D2 by to měla zvládnout včetně křižovatky D1xD2 na které stejně furt zůstanou nejvytíženější rampy Praha-Bratislava, kde prakticky nedojde ke změně… Jinak samozřejmě souhlasím že JZ tangenta by tak… Číst vice »
Tranzitní směr Praha-Vídeň, resp. konkrétně Kývalka-Rajhrad je z pohledu těžkých nákladních vozidel vcelku minimální, konkrétně cca čtvrtinový oproti Rajhrad-Rousínov a nemyslím si že by se to nějak mělo navýšit s dostavbou D52 na hranice, pokud se podaří zrealizovat obchvat Znojma a případně další plánované přeložky či obchvaty na I/38…
Tu ještě teď rozšiřují 🤣
Brno nedoplácá, ŘSD mu ho doplácá.
Nevíte někdo, existuje také Brněnský institut pro urážení Prahy, jako analogie k https://www.facebook.com/PrazskyInstitutProUrazeniBrna/?locale=cs_CZ ? 🙂
https://www.facebook.com/groups/299370051190157/
Už aby to bylo !