ČSAD Střední Čechy začíná jezdit s novými kloubovými autobusy MAN Lion’s City 18
Autobus MAN Lion´s City 18 pro ČSAD Střední Čechy. Foto: MAN
Autobusy jsou částečně nasazeny na linky, kde dříve stačila kratší vozidla.
Autobusy jsou částečně nasazeny na linky, kde dříve stačila kratší vozidla.
test
Lednice na 1,5L PET lahev? Jako chápu, že lepší něco než drátem do oka, ale stejně. To fakt větší nebyly?
Bohužel největší problém ČSAD St.Č. to neřeší, protože tím je buranství nezanedbatelné části jejich řidičů (zdravím třeba legendárního Sparťánka, ale i další frustráty).
Paráda, vzhledem k tomu, že mnoho řidičů jezdí v režimu 6+1, u ČSAD SČ na několik smluv tak si zaslouží aspoň pořádný bus. Třeba se jim jednou na nekloubový bus dostane i něco od Setry.
Doufám, že jsou v manualu aby řídící mohli vyřazovat kvalt kvůli spotřebě 😁
No jsem zvědav. Ty kloubové co teď jezdí na lince 369 jsou příšerný. Na třetině míst se nevejdu
Tak na linky typu 369 by byl vhodnější 15metr se zadními jednokřídlími dveřmi. To bez diskuze.
Kéž by podobné MANy pořídil i DPP místo těch příšerných SORů NB.
To ano, ale to bohužel záleží na soutěži a do ní se MAN nehlásí a navíc by nenabídl nízkou cenu jako jiní výrobci
Budou kloubové Streetwaye.
Žádná výhra… Cestujícím to bude asi celkem jedno, jedou z bodu A do bodu B, ale jako řidič bych v tom nechtěl strávit desetihodinovou směnu.
A kolik tím může jet kočárků? Ptám se pro kamaráda 😀
..Aha, ono to vlastně závisí na tom, jak se zrovna řidič tohoto dopravce vyspí 😀 Když špatně, tak třeba žádnej 😁
Tak podle toho, jak se má umístit kočárek, jsou i Sorky DPP dělány na dva až 3 kočárky, respektive pro 2 až 3 vozíčkáře. Další jsou na benevolenci řidiče. Pokud nenarazíte na …, tak pokud to nebude provozně nutné, tak se vejdou i další.
Ach bože, to je blábol…
Tak proč to arogantní hovado z toho legendárního videa, co jezdilo pro t
Tak proč to legendární hovado z videa, co jezdilo pro tuhle příšernou společnost, tvrdila, že ta stejná sorka, co je u DPP na 2 a více může převážet jen 1 ? 😀
Tak nebyla to Sorka, ale Urbanway, a ty mají oproti Sorkám fakt příšerně dělaný interiér. Některé Citybusy to měly řešené tak, že měly 2 odlišená místa. Tohle byl sice městský Urbanway, tuším 8096, ale ev.č. si úplně nepamatuji, ale má to udělané opravdu jen pro jeden kočárek, pokud je kočárek postaven předpisově, tedy koly rovnoběžně s vozidlem.
Nevím, jak řidiči, ale třeba na příměstských linkách, u cestujících Urbanwaye moc oblíbené nejsou, alespoň co se oblasti ČSAD Střední Čechy týká.
Tak hlavně na příměsto se Urbanway úplně nehodí. Ale interiér je třeba lepší než u řady NB Sorky.
A vy máte detailně nastudované techničáky obou inkriminovaných vozů? Já jen, že to co na první pohled shodně vypadá de jure vůbec shodné být nemusí 🙂
To nebylo legendární hovado, to byl řidič, který dbal na dodržování SPP, což je jeho právo a pokud to cestující nechápe, její problém. Řidič se choval celou dobu slušně.
Mezi ještě nebo přesně předpisovým a opravdu slušným jednáním je znatelný rozdíl.
Takže podle jednoho excesu soudíte všechny klouvobé autobusy Ikarusem 280 počínaje?
Asi jako malý něco provedl a pořád mu to připomínají, jinak nevím. Tohle věčné zmiňování něčeho je asi trendem poslední doby. Viz článek o trolejbusech v ČB a zase tam něco cpe letiště. Ta touha snažit se být vtipný… Párkrát dejme tomu, ale pořád a ke všemu…
Podle toho co dovoluje specifikace výrobce. A i tady to bude asi jen JEDEN.
Na 18m celkem málo míst k sezení a hodně k stání. To budou asi nahrazovat nějakou pražskou linku.. Na příměstské lince by mělo být asi více míst k sezení, jízdní doby jsou delší. Trochu kultury do toho hromadného cestování.
Počet míst k sezení ovlivní i to, kolik objednatel požaduje míst pro kočárky/ vozíky.
Tak třeba linka 375 má ve své Pražské části spíš charakter městské linky, neb nahrazuje ty, co z této oblasti zmizely.
Na krátký 18m s relativně velkým stojákem, 2 vozíky, dvojdílnými předními dveřmi, otočnými dveřmi je to ve třídě II mírně nadprůměrný parametr, není moc odkud brát.
Pan autor by si měl zopakovat pravopis. Vozidla stačily?!
Taky jsem to tu chtěl napsat – i když trochu smířlivějším tónem. Vozidla stačilA. Je to chyba, která se tu objevuje celkem často.
To má pravdu méně sedaček, než mají různé 15m?
Srovnání jablek s hruškami – LE 15m (jelikož jiný na trhu dnes téměř není) nikdy nebude mít interiér řešen jako celonízkopodlažní kloubák (jelikož jiný na trhu dnes téměř není). Pokud je pro 15m LE 63 míst docela bežný standard, pro kloub této koncepce je to prakticky nedosažitelná meta. A naopak.
O 3 sedadla více, než kolik může mít Crossway LE 12M.