ČSAD Střední Čechy nakoupí 27 autobusů na CNG, dodá je dealer Iveca
Crossway LE pro ČSAD Střední Čechy. Foto: ČSAD Střední Čechy
ČSAD Střední Čechy pokračuje ve velké obnově autobusového parku pro linky ve Středočeském kraji. Od společnosti Tezas servis nakoupí celkem
Jen houšť a větší kapky.
tak, aspoň někdo má rozum s něčím relativně osvedčeným (byť (pří)městský autobus a komunální vozidla jsou asi to jediné kam se CNG hodí) a ne vymýšlet grétoviny s baterkama nebo vodíkem.
A mimochodem to na fotce asi není na CNG, že jo
Tak zemní plyn má zaveden do domu kdekdo. Když ne skoro každá, tak každá druhá vesnice zemní plyn zaveden má. Přistavět CNG stojan na benzínce je jen věcí návratnosti investice, tj. nabídky a poptávky. Pamatuju stojany na Special 91 MIX. Zmizely s koncem poptávky pro palivo do Trabantů apod.
Člověče, co to říkáte? Přistavět stojan na benzínce? To si opravdu myslíte, že je to tak jednoduché? Bože, když o tom nic nevíte, tak raději nic neříkejte.
tak nejde až tak o stojan ale spíš o nádrže v autě
O ten „stojan“ jde taky- k jeho výstavbě je třeba mít dostatečně kapacitni/tlakovou přípojku. V depu v Opavě by mohli vyprávět, jak jejich 714 CNG musejí zbrojit ze svazku lahví privezenych na autě, i když samozřejmě „plyn v depu je“.
Proč, postavit plničku se jim nevyplatí nebo ta přípojka nemá dostatečnou kapacitu? Ale hlavně jsem chtěl říct že CNG se zrovna moc nehodí pro osobáky, i když to byl jednu chvíli velký hype.
Není tam kapacita přípojky. Ale obecně lokomotiva na CNG je úlet, nemá to žádnou přidanou hodnotou.
Povolení na plničku není jednoduché. To je celý problém.
i když není veřejná? jenom se ptám…
Na fotce je naftak z roku 2014.
ČSAD Střední Čechy v posledních třech letech nakupuje dost intenzivně, právě přichází do provozu 20 busu LE 12 NP, vloni jich přišlo cca 30, teď se avizuje dalších 27.