ČSAD Liberec nakoupilo kloubové autobusy v Ostravě

Autobus Solaris Urbino 18 CNG v barvách Dopravního podniku Ostrava. Foto: DPOAutobus Solaris Urbino 18 CNG v barvách Dopravního podniku Ostrava. Foto: DPO

Krajem vlastněný dopravce může kloubové autobusy nasadit například na výluky nebo nejvytíženější linky.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PetrJ

Neznám aktuální stav vozovek v Liberci, Ostravě a Plzni, takže jen doufám, že tato Urbina dorazila do Liberce v zachovalém nevymláceném a nezrezlém stavu a že případné závady a poškození se snadlo opraví vlastními silami. O odpadkovém koši bych hovořil pouze se znalostí stavu těchto ostravských Urbin. Pokud vím, tak v Ostravě je přebytek rekvalifikovaných a schopných opravářů strojů a dopravních prostředků.

Jarda

Spíše Liberec posloužil jako odpadkový koš…

Pavel Vavříček

Nakoupil 3 z Plzně

Jiří 3

To byl Liberecký dopravní podnik, v článku se mluví o ČSAD Liberec.

Pavel Vavříček

Podívejte se na konec článku

abc123

Tak koukám, a zmínku o ČSAD Liberec v něm nevidím.
Koukněte na titulek a následný text.

Karel Kouba

Autobusy Solaris jsou k vidění v Liberci teprve od loňského roku, kdy deset nových kloubových autobusů na zemní plyn koupil Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou. Ten koupil současně i dva starší naftové autobusy Solaris Urbino 18 z Plzně.
Stačí si přečíst poslední odstavec a pochopit psaný text. Jsou 3 a mají ev.č 390, 391, 392.
Očekávat, že si autor zjistí realitu, je asi problém a sen.

pikolo

Společnost ČSAD Liberec rozšíří svoji flotilu o dva autobusy

PetrJ

Tak to je s Vámi těžké, když nevidíte a neumíte goolit. My ostatní vidíme a víme. Docela by mne zajímala ta zkušenost s plzeňskou ojetinou.

Jindra

Pavel má pravdu. Z Plzně byly busy tři viz začátek odkazovaného článku. Tedy článku, že DPMLJ nakupoval v Plzni.

Josef Král

Asi nakoupila: Nyní se používá jen zkratka ČSAD, dříve ale měla i slovní tvar s posledním slovem „doprava“.