ČSAD autobusy Plzeň končí se spoji do Prahy. Kvůli řidičům i konkurenci

Autobus společnosti ČSAD autobusy Plzeň. Foto: ČSAD autobusy PlzeňAutobus společnosti ČSAD autobusy Plzeň. Foto: ČSAD autobusy Plzeň

Z trasy mezi Prahou a Plzní odchází dopravce, který na trase působí nejdéle. Společnost ČSAD autobusy Plzeň, která patří do

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
To

A pak že dopravdu likviduje jen Flixbus… RJ dělal totéž, teď se pro změnu stahuje kvůli FX. Hlavně Domažlice, ale i Klatovy mají poměrně dobré vlakové spojení s Prahou, zde byly busy skoro zbytečné. Nicméně zrušit je úplně je škoda, protože někteří lidé mají z cestování vlakem strach, a proto upřednostní mnohdy pomalejší bus. „Nárůst souvisí se zrychlením spojení, nabídkou kvalitních souprav a zaváděním doplňkových služeb,“ řekl Štáhlavský. Tj, sice se zavedly expresy, ale na běžných rychlících šla kvalita rapidně dolů – vozy, občerstvení nulové apod. Z Prahy do Žel. Rudy jedete déle stejně dlouho jak do Ostravy a ve… Číst vice »

Bob

Nechápu, kdo s ČSAD Plzeň ještě do Prahy jezdil, když provozovali jen asi dva spoje denně v naprosto nezajímavé časy. Navíc, když jejich bus přijede dopoledne na Florenc a pak tam půl dne stojí, než se vydá zpět, tak to těžko může vycházet ekonomicky.
Jinak jsem ale jejich busy měl rád, člověk měl obvykle celé dvousedadlo, nemusel si místo rezervovat předem, topení v zimě fungovalo lépe než u Regiojetu…

Jakub

Nechápu jak v dnešní době ještě někdo může zvolit při cestě do Prahy něco jiného než RegioJet, Flixbus případně České dráhy. Všechny možnosti jsou lepší než ČSAD Plzeň. Rozpadlé autobusy, nepříjemní řidiči, kteři již pri nástupu řvou a cenově né zrovna nejlevnější. Dle mého udělala firma nejlepší věc, že se stáhla!

Petr.R

Někteří lidi chcou přispět Zemkovi na ohbajobu synů v base, když už jim dávají peníze za eko elektřinu.
Ve vedení plzně je junior nebo senior? Mně se to plete a nevím jakéj diktuje podmínky jančurovi kde může zastavovat a kde ne.

Pv

Jakube, asi s ČSAD Plzeň jste nejezdil. Mám přesně opačné zkušenosti – pohodlné autobusy, příjemní řidiči a vynikající ceny – v některých případech až o polovinu levnější než vlak. Bylo to ČSAD, kdo zavedl rychlé přímé spoje mimo Plzeň. Následně kvůli Regiojetu své spoje postupně začalo stahovat. Na dálkových spojích patří mezi dopravci k nejlepším a nejlevnějším v ČR.

Petr

„Cestující z obou měst se ale od prosince dočkaly častějšího spojení vlakem.“
Netušil jsem, že ve vlacích v těchto relacích jsou pouze dámské oddíly. 🙂

železničář v důchodu

Proč pouze dámské oddíly?
Byť je vlak podle toho pravopisu zřejmě určen jen pro ženy, i ty snad mohou jezdit i v jiných oddílech, než jsou ty vysloveně „dámské“ – dokonce jsem se už setkal i s tím, že se právě těm dámským některé ženy vyhýbají, protože se v nich cítí nejistěji než v oddílech „společných“

Petr

Pokud by byly ve vlaku i jiné než dámské oddíly, mohli by tam jezdit i muži, což je v rozporu s tvrzením v článku.