ČSA se vrací do Bruselu a Varšavy, rozšíří spojení do Košic
Letadlo ATR 42 v barvách ČSA. Foto: České aerolinie
České aerolinie se postupně vrací na další linky, které musely zavřít kvůli pandemii koronaviru. Od září začnou létat do Varšavy
Před koronakrizí se vedení SW/ČSA vyjadřovalo o ATR docela s despektem s tím, že se jich bude snažit co nejrychleji zbavit. Dnes jsou možná rádi, že se tak nestalo, linku PRG-KSC by s airbusem nebo boeingem sotva uživili.
neví prosím někdo, to je linka Praha-Bratislav-Košice, nebo se bude létat přímo bez mezipřistání? dík
Linka PRG-BTS-KSC byla, stejně jako linka PRG-BTS, zrušena už před více než rokem. ČSA létá na Slovensku jen do Košic bez mezipřistání.
Pamatam sa na posledny let csa z bts. Let OK965, 11.1.2019, ATR OK-GFQ. Mal som dennu, robil som pushback poslednemu letu csa z bts 🙂
Tento let jsem take absolvoval 🙂
Docela by mě zajímalo, jaká bude vytíženost 8 letů Praha Košice Praha
Před krizí byla letadla plná. A lidé pomalu ale jistě zase začínají létat.
No upřímně by mě zajímala celkově obsazenost letadel..byl tady zajímavý článek o obsazenosti letadel Singapoer po koroně..a byla to opravdu bída :(..nemá někdo info o cca obsazenosti letů z/do Prahy?..možná i zajímavý námět na článek 🙂
pred tydnem vecerni lufthansa do fra – nejaka 319 … letadlo plne.
v pondeli po svatcich, crj-900, muc – prg taky plne.
dalkovky jsou asi poloprzadne, ale evropske shorthauly asi obecne nebudou mit problem se zaplnenim.
letu je malo a poptavka pomalu stoupa, a existuje… spolecnosti pomalu pridavaj dalsi a dalsi lety (coz ma negativni efekt, ze dochazi k velkym rusenim a preplanovavani letu)
Cca před 3 týdny tím kamarád letěl PRG-KSC a load factor 50%. Já 1.7. PRG-VIE a VIE-LCA, oba lety plné. Zpět předevčírem už horší, VIE-LCA 30%, VIE-PRG 40%
1.7 DOH-PRG: V celým dreamlineru bylo cca 30 až 35 lidí. Takže asi tak.
Ryanair bude letat do Kosic s B737, tam to bude zajimavejsi, jestli se podari naplnit i velke letadlo, ktere je bez pochyby komfortnejsi nez ATRko
Cokoli s logem Ryanairu bych se zdrahal označit za komfortní 🤭
Záleží, jak kdy,jak kam,když jsem s nim letěl loni na Azory z Lisabonu,letadlo bylo super,pohodlné,fajn rychlí servis a letenka také super cena, ale horší byl ten terminál v Lisabonu. každopádně 100x lepší než Smartwings
V tomto si s Vámi dovolím lehce nesouhlasit. U Smartwings musí mít člověk štěstí na letadlo. Příklad z mojí zkušenosti. Letěl jsem loni v létě do Barcelony (operováno místo ČSA) a letadlo (OK-TVR) mi přišlo v pohodě (sedadla pohodlná, prostor tak uprostřed, Boeing Sky Interior, servis také v pohodě). Oproti tomu cesta zpátky byl očistec. Smart pro nás vyslal (opět místo Airbusu ČSA) Boeing 737-800 registrace OK-TVO (hrdina jednomotorového letu 😉 ) a tam bylo místa minimum.
Některá letadla má SmartWings po Brazilcích a Indech, která by jinak asi skončila už na šrotech. Čechům to ale údajně nevadí, protože v moderních a pohodlných érech u konkurence by se prý pax a Koupáci nebyli schopni domluvit česky.
V současné flotile jsou dve letadla po Spicejet která přišla po osmi letech služby. Jedno letadlo je po GOL které přišlo snad po sedmi letech? Takže nevím kde berete tu informaci o letadlech ze šrotu
Po SpiceJetu he letadlo kandidátem na šroťák už tak rok po prvním letu…
Ryanair nebude mít problém naplnit cokoli. Vzhledem k množství Ukrajinců, kteří doteď jezdili leoexpresem, což do Užhorodu trvá víc než 12 hodin, představa že za hodinku jsou v Košicích a za další 4 na Ukrajině je lákavá i kdyby to stalo trojnásobek vlaku. I to ironičtější že to stojí zhruba stejně jako vlak.
Pokud vím, tak nějakou dobu už LOT do Prahy létá, s Embraerem E170/175, zatím jednou denně jako LO528, odlet z Prahy ve 14:35.
A přesně to samé se píše i v tomto článku.. 🙂 LOT linku už léta ČSA se na linku vrátí od září.. 🙂
Měl jsem to tam původně špatně, děkuji Alešovi za upozornění.
Od 15.7. bude LOT 2x denne
Každá pozitivní zpráva v této celkové nelehké době potěší. Jen tak dál 😉 😀