ČSA ruší s okamžitou platností lety mezi Prahou a Soulem, Korean Air na trase zůstává
Airbus A330-300 v barvách Českých aerolinií. Foto: ČSA
České aerolinie dnešním dnem přerušují spojení mezi Prahou a Soulem. Dopravce se ke kroku rozhodl kvůli epidemii koronaviru a velkému
Já tady nechci nějak panikařit. Ale prostě 4 dny zpět jsem taky chytl něco. A ty příznaky seděly. Ale to může být defakto cokoliv, chřipka.. Zvýšená teplota(nemám tu teploměr). Silná slabost, malátnost. Snaha jít spíš do krku a dolů. Mírně zhoršené dýchání. (ale to u mě může být i následek jiného) A mírné bolesti na plicích(taky může souviset s jiným). Mírný průjem. Proto jsem okamžitě zalehl a šetřil se. A zlepšilo se to zatím.. Ale chtěl bych říct, že my lidi jako Italové nemůžeme vědět vědět. Zda to to je, nebo není v počtu stovek roznašečů. A u Italů se… Číst vice »
Fakt, že o tom dopravce neinformuje na svém webu nebo sociálních sítích, o něm taky dost vypovídá…
O čem to vypovídá? Důležité je jestli informoval ty co mají koupené letenky. Ostatním do toho nic moc není.
kdo by taky chodil na csa web… ono tam nic k videni neni.
pokud to dostali cestujici (dostali) a linky zmizely z rezervacniho systemu (zmizely), je vse ok.
Důvodem, ukončení letů Ok-YBA Je konec revizní zkoušky motoru ..
Přímo od mechaniku 😇
je to tak.
Přitom lety do Soulu ruší všechny společnosti z Ruska. Delta, Hawaian a další společnosti je omezují. Na prohlášení o koronaviru něco bude.
Zdroj: planes.cz
to ano, ale pak provoz obnovi….u čsa tomu tak z 99% nebude. …..alemrád velmi rád bych se mýlil, ale podle interních zpráv…ne.
Opravdu kvuli motoru? Vzdyt KE tak moc stal o provozovani te linky hlavne z duvodu aby sem nemusel pustit Asianu. Lety CSA byly velmi slusne vytizene. A ted je “zastavi” motor? Neni v tom kompletnim zruseni neco jineho?
a hlavne … to nevedeli uz driv, ze jim prolitne revize na motor?
Věděli, ale KE nechce investovat do letadla, které se jim vrátí na konci Října a půjde do šrotu.
Do šrotu. 😀
Tady to houstne.
Jde spíš o peníze na kterých se nedohodli
Škoda této linky…
Myslím, že by YBA mohla létat např. na letech do Egypta. Namísto obou sedmistovek poslat jednu A333 by mohlo být jednodušší. Nebo v neděli ráno poletí do Paříže 1x A319 a 1x B737, tam by se letadlo dalo také využít.
no, ale ono letadla jaksi potrebuji letat podle letiveho radu 🙂 a ne si rict, ze ranni a odpoledni let spojime do jednoho 🙂
Jen tak: Když letí letadla pět minut za sebou? 🙂 V minulosti se to tak udělalo u A350 Ethiopianu na letu do Heraklionu.
Myslím, že největší bobky mají SW z letní turistické sezóny. Sice je ještě čas, ale současná psychóza velící nikam necestovat a sedět doma na zadku by mohla být po uzemění maxů další hřebík do futrálu.
Do měsíce nebude po koroně ani stopy 🙂
Tohle vaše tvrzení, stejně jako tvrzení některých lidí i politiků, že nás koronavirus nedotkne, mi silně připomíná silácké řeči Kalouska neblahé paměti v roli ministra financí o tom, že nás se světová finanční krize nedotkne. Inu, dotkla…sice trochu později, ale zato jsme se v ní babrali ještě v době, kdy z ní ostatní státy už byly dávno venku.
kalousek ale nikdy nerekl, ze se nas krize nedotkne. to je jen vymysl jeho odpurcu (stejne jako oblibene humanitarni bombardovani pripisovane VH)
Jste epidemiolog nebo všeználek?
Mě by zajímalo kam chtěj s OK YBA létat.
Třeba na Kubu by byla velká poptávka.
Yba se vrátí korejcum
smlouva je do konce října.
Bylo by celkem zajímavé zjistit proč se smlouva neprodloužila
Nedohodli se na penězích..
na fcb v nejmenovane skupine pisou, ze ma motor v haji a dohodli se na ukonceni.
Na FCB je vždy nejvíce odborníků, zvláště v té skupině, kterou máte zřejmě na mysli:)
myslim, ze mluvime o te same :))
Teorie o motoru se zdá poněkud přitažená za vlasy. Třeba se pan Sůra pokusí zjistit kde je zakopaný pes a my si o tom zde přečteme.
Tohle je naprd. Stát by měl okamžitě zakázat také jakékoliv letecké spojení s Itálií, Rakouskem a Německem, Francií, Nizozemí, SAE a Bahrajnem a uzavřít pozemní hranici se všemi okolními státy. A kdo toto nebude respektovat, bude okamžitě na hranici zastřelen. Jinak to fakt dělat nejde.
Karle, je to chřipka s jiným jménem. Prosím, zkuste nenaskočit na boj médií, kdo bude mít větší traffic. Pokud umíte anglicky, přečtěte si tento článek, nebo hoďte do překladače. You’re Likely to Get the Coronavirus
Most cases are not life-threatening, which is also what makes the virus a historic challenge to contain. https://www.theatlantic.com/health/archive/2020/02/covid-vaccine/607000/
Na jezberu neni treba reagovat, je to troll a pako v jedné osobě.
Co takhle uzavřít letiště úplně, a podnik SW Group naprosto zrušit 🤣 Sorry, ale váš nápad je úplně k ničemu.
Karle nešiřte paniku, nebo si vás Policie pomocí IP adresy najde a…. 🙂
Je mi jich upřímně líto. Jakkoliv na SW/CSA nadáváme, nemají to teď snadný. YBA je jejich dojná kráva…
věčná škoda, že fimu neřídí skuteční odborníci lidéc z letecké dopravy. ale egoistický maniak Vik a kolem má kašpárky co mu přikyvují.
Velký souhlas
no jo… ale dari se mu 🙂
smyslem existence aerolinky neni uspokojovat šotouše (resp jejich letecký poddruh), ale vydělávat.
a to se jim docela daří (resp do maxů dařilo)
A co YBA? Ta se vrací s okamžitou platností Korejcovi, aby dlouho nestála v Prágu, nebo se pro ni najde využití jinde 🤔
Korona je jen záminka jak se zbavit 330ky z důvody vysokých nákladů na údržbu Takže na konci března jde do revize a pak návrat ke korejcum. A čsa bude bez dálkovky
vracet se mela letos stejne, zadnou zaminku nepotrebovali.
navic linka do koreje byla pro csa celkem dost vydelecna, takze proc by se ji zbavovali.
Výdělečná už dlouho nebyla. Nešiř tady dezinformace.
To že je to stará šunka nepopírám, ale to bude stát měsíc jen tak? Ale třeba ČSA nějaký jiný éro s nižší věkem seženou aby alespoň měli jedno dálkové éro.
zalezi na tom, jak se dohodnou …. a jak maji udělanou smlouvu s koreanem, a na kolik a za jakych podminek umozni predcasne ukonceni.
treba to jeste stihnou obnovit, nez to vrati :)))
Oni se prave ale nedohodli
ja mel na mysli dohodu o predcasnem konci, ne o proďouzeni pronajmu
(v kontextu toho, jestli to ero ted bude na zemi, nebo se vrati atd)
oni se právě nedohodli, resp. Romanse nedohodl. On o dálkovou linku nestojí. To bylo jen břímě a zájem Korejců. Ne ČSA.
Nemyslím si, že by nestál o dálkovou linku, když je výdělečná. Spíše nestojí o pronájem za každou cenu. Uvidíme co podniknou s A321XLR… až budou.
v době kdy budou mít přijít 321 XLR už žádné ČSA ani SW nebudou. anebo je Roman Vik zase výhodně přeprodá. jako to udělali s jediným objednaným dreamlinerem. Mimochodem, jeho papundeklový model v barvách TVS stále vévodí vstupnímu vestibulu budovy TVS..:))) Trapárna, vystavit si model letadla, které nikdy nevlastnili ani s ním nelétali. jsou to fakt neštastníci, celý ten TVS cirkus.
Můžete s klidem spát, už tam nějaký ten pátek nevévodí 🙂
tak to je fajn, ale ještě vloni v březnu tam byl…. a byl tam hodně dlouho i v době, kdy byla objednávka na dreamliner už přeprodána.
Bylo by fajn, kdyby ještě něco na těch 5 let sehnali, než přijdou XLR 😅
Myslím si že pokud nebude Yba, nebude ani další zmiňovaná 330 kterou měli v plánu pořídit.
Měla být 2×330 po SQ ale sešlo z toho. Takže u čsa je yba bez náhrady
Přesně tak, teď už nebude ani zájem sehnat do flotily takové letadlo
A důvod toho proč ty A330 po SQ nebudou nevíte?
Tak pokud vám spadne poptávka nebo se z nějakého důvodu nedá létat, tak vám letadlo/flotila prostě na zem i zůstane. Nebo vám připadá, že třeba CX přestěhovalo letadla někam jinam a tam zázračně dělají byznys?
Teď bude na trhu hodně A380 třeba=joke :-)))
bohužel, máte pravdu.