Českým aeroliniím přiletí druhý Airbus A330, bude vozit polské dovolenkáře

Airbus A330-300 v barvách Českých aerolinií. Foto: ČSAAirbus A330-300 v barvách Českých aerolinií. Foto: ČSA

České aerolinie zařadí do své flotily druhý Airbus A330. Pod registrací OK-GBB ho ale v Česku bude možné vidět jen

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Víťa

A co Travel Service v zimě z Prahy? Jaké destinace jsou v plánu? Bude exotika s B737? 🙂

Prngr

Bohužel to záleží na poptávce českých CK – případně na zájmu českých PAX
Dáš během zimy jednu Kubu a jedno Thajsko?

Víťa

To já všechno chápu, ale zajímalo by mě, kam letos v zimě TVS bude vypravovat z Prahy exotické chartery? 🙂

Ján

prvá A330 má registráciu OK-YBA , tak táto druhá by mala byť pod registráciou OK-YBB a nie OK-GBB ako máte uvedené v článku

Martin Sládek

OK-YBA a OK-GBB jsou složeny tak, že první písmenko – Y/G značí rok výroby, B je kategorie letadla a poslední A/B pak znamená pořadí v rámci typu u provozovatele. OK-YBB by tento airbus měl pouze v tom případě, že by byl vyroben ve stejném roce jako OK-YBA.

Zd. Ch.

Jenže, pokud jsou info na Jetphotos správné, obě letadla výr.čísel 425 a 427 dělí od sebe ve výrobě jen jeden měsíc! OK-YBA je z 3.9.2001 a OK-GBB je z 9.10.2001.

Michal

Toto uz davno neplati, znacku si provozovatel/majitel muze vybrat jakou chce – pokud teda neni pouzita

Jen tak

Letadlo OK-GBB přiletí do Prahy na začátku příštího týdne a po úkonech nezbytných pro zapsání stroje do specifikace ČSA

co tím chtěl básním říci, speciálně tím koncem věty? 🙂 ty úkony jsou nezbytné, ale pro zapsání stroje do českého rejstříku, ne do specifikace čsa .)

Zdeněk

Jedno mi nejde do hlavy: za socíku měly ČSA flotilu dálkových IL-62, později i A-310, a mezi destinacemi nechyběla města jako New York, Toronto, Montreal, Chicago, Jakarta, Colombo, Bangkok, Singapore, Bombay, Bangkok, Havana, a to jsme byli preférie světa, a měli jsme v porovnání s kapitalistickou cizinou hodně hluboko do kapsy, o překážkách cestování jako výjezdní doložky a víza nemluvě. A přesto se létalo, a dálková flotila měla své využití. Dnes, když jsme ekonomicky mnohem silnější, když jsme součástí západního světa a západních struktur, když padla politická omezení cestování a naše země je cílem milionů turistů i obchodních cestujících, se… Číst vice »

Ludwig

S A310 jsem v devadesatych letech lital do Toronta. Uzasne bylo, ze jsem mel vzdy celou prostredni radu pro sebe. Tim se taky vysvetluje, proc to zrusili. Nizka obsazenost. No a pak zacaly megaplany Luftjardy Tvrdika, ktery bez hlubsi ekonomicke analyzy zacal v CSA radit jak cerna ruka.
Ne nadarmo se rika, neni umeni penize vydelat, ale nenechat se o ne okrast…

Jen tak

Nemuzete srovnat letecký trh tehdy, a nyní .. bylo by to na denní přednášku, ale jen tak pro představu (jak moc jste vedle) .. – letecká doprava byl čistý monopol. nulová konkurence, leteckou dopravu provozovaly vždy jen dvě společnosti – jedna z jedné a jedna z druhé země, za harmonizované, státem řízené ceny – letenky stály 10- 20x tolik, co dnes – čsa neletálo primárně pro občany čr, ale pro pro lidi z „venku“ v takovém modelu nemohla aerolinka krachnout. s liberalizací letecké dopravy se ovšem situace změnila, řada aerolinek z dob socíku přestala existovat, a většina z těch zbylých… Číst vice »

Nicky

S jedním a ještě půjčeným dálkovým letadlem by to stejně nestíhali.

Víťa

Další věc je, že sice mezi destinacemi nechyběly New York, Toronto, Montreal, (Chicago se myslím nelétalo, ne?), Jakarta, Colombo, Bangkok, Singapore, Bombay, Bangkok, Havana, ALE
1. rozhodně se to nelétalo denně
2. hlavně ten východ byl víc přiskokový, než lety s TVS za exotikou – ta Jakarta se myslím létala Praha – Atény – Bejrút – Bombaj – Singapur – Jakarta

Jen tak

To sice ano, ale tyto priskoky byly v dobe il 18 a tu 104.

V dobe il 62 byl priskok jeden…