ČSA přestanou létat do Karlových Varů, na letišti zůstane jediná linka
A319, foto: ČSA
České aerolinie ukončí od 13. ledna provoz linky mezi Karlovými Vary a Moskvou. Spojení lázeňského města s hlavním ruským městem
České aerolinie ukončí od 13. ledna provoz linky mezi Karlovými Vary a Moskvou. Spojení lázeňského města s hlavním ruským městem
Už jsou zas dvě. Z Kyjeva začnou lítat SkyUp😉
ČSA ruší, o linku si zažádal Smartwings stačí?
KLV-SVO tedy v žádostech na úřední desce nevidím…
A Karlovy Vary – jekaterinburk??
Také ne
Tak asi koukáte na špatnou nástěnku žádost byla podána 7.12.
Už to vidím, omlouvám se. Nicméně to nic nemění na tom, že se to létat nebude:-)
KLV-SVO se ma litat kazdou nedeli.
Rusi se jeste UFA
Uz se o tom psalo i na „zdopravy“ – prava na vsechny linky ČSA do Ruska jsou převáděna na Smart Wings.
Netřeba v tom hledat nic „zajímavého“ – je to vynuceno legislativou.
Megalomanství hejtmanů (a většiny politiků) za veřejné (tedy naše) peníze nezná hranic.
Do karlovarského letiště vzdáleného pouhých 100 km od Ruzyně se nasypaly stovky miliónů
(naposledy 25 miliónů za hasičskou stanici).
Výsledek? Vítězství, neboli Poběda. Na letiště, kde se permanentně nudí desítky zaměstnanců,
policistů a hasičů bude létat jako jediný tento ruský low-cost.
Ostatně, proč ne. Tak bohatý stát se špičkovou životní úrovní si to přece může dovolit, že.
Čekám jen, kdy nám osvícená hejtmanka z ANO postaví i kosmodrom (sochu Gagarina už máme).
Chvílemi si říkám, zda vůbec bude letiště v budoucnu potřeba…
Naštěstí včera ohlásila SkyUp Airlines nové pravidelné spoje od dubna a je mezi nimi i KV – Kyjev, tak alespoň něco.
Dobrá inspirace pro „nezbytné“ LKCS. Kvůli kterému zničili veřejnou dopravu v kraji. Každý pomník holt něco stojí, i ten zhola zbytečný, Zimolův.
Nešlo by napsat kam tedy budou ty ČSA vlastně létat? Možná by to byl kratší seznam. Já je tedy zrovna nemusím, ale na příští rok mám koupenou letenku, tak aby byl čas to když tak pořešit u konkurence.
Nepochopil jsem proč létali s prázdným letadlem z Prahy do Varů a pak zase zpět.
To nemohli letět Praha – Moskva – Vary – Moskva – Praha?
Oni to takmi litali… bud i v soucasnosti, nebo urcite i v minulosti… jedna rotace byla vlozena prg – moskva – vary – moskva – praha a druha rotace byla praha – vary – moskva
Vůbec nechápu ty komentáře na Tvrdíka X let po jeho odchodu (v lásce jsem ho neměl tenkrát ani teď…). Autor článku jasně píše důvody slabých ekonomických výsledku – ferry lety mezi KLV-PRG & v.v. a nástup konkurence na trať, která podtrhla ceny za účelem boje o zákazníky. Spolu se skrytými dotace i vlády RF (dumpingove ceny za handling a palivo například) operovat tuto trať již nepřináší profit nebo je tak malý, že se vyplatí letadlo nasadit jinam a jinde (kde není taková konkurence nebo je vyšší profitabilita operování). ČSA už není státní dopravce zajišťující mimo jiné i dopravní obslužnost krajů… Číst vice »
No, ono csa dodneska shazuji a nici dusledky tvrdikovo manazerske ery.
Dávno ne. Tvrdik byl sice “expert,” ale po jeho odchodu firmu stále mohl zachránit Lašák, Morrels a Dvořák. Lašák letectví vůbec nerozuměl, v představenstvu byli stále všichni VP (včetně personalisty a šéfa IT, celkem asi 12 lidi místo tří a firmu z pozadí řídila Miluna ze Slunce seno a dva VP a stranické sekretariáty obou hlavních stran té doby). Firma se pořád soustředila na pravidelnou přepravu (až otrocky) a zcela ji unikla potřeba zeštíhlit a na zimu 4/5 flotily dát na ACMI a generovat venku dolarové cash. Se zastavením dálkových letů se váhalo moc dlouho, přitom čísla ukazovala jasně, že… Číst vice »
Vaše horlení mi připomíná jen jedno staré úsloví (bohužel): „po bitvě každý kaprál generálem“.
Ale možná nakonec máte pravdu …
Jenže ono ještě není po bitvě. 🙂 Generálové popotáhli kámen o kousek dál a zase zmizeli. Bitva spíše zrovna začala, jak je zjevné z rozsáhlého revidování byznisu.
Tak to pomalu vypadá,že za chvíli to budou moct zabalit úplně… 😀 … Smutné,co udělal Luftjarda Tvrdík s kdysi slavným a prosperujícím dopravcem …
Kura v podobe ruseni linek postupuje pomerne rychle…stejne maji neustale zpozdeni, kvalita 0, letusky neprijemne. Pokud skonci, tak to bude jen dobre.
Ve vsi ucte – blabolite.
Letel jste s CSA v poslednim roce? Permanentni zpozdeni, muj let jen 2,5 hodiny. Letusky neprijemne a smejcii se nam do obliceje, ze je v letdale zima a ze si stezovalo uz vice lidi…a ze z toho budeme nemocni.
Za posledni dva roky mam s csa cca 100 letu… takze mohu rict, ze blabolite na dvakrat.
Nevím jestli chápete princip podnikání, ale zbavit se něčeho co generuje ztrátu je právě ta možnost, jak předejít nutnosti „to zabalit“. Tradicionalistům se to líbit nebude, ale oni účty platit nemusí. Navíc je slabá zimní sezóna, tak se nechme překvapit, co za inovace vymyslí na hlavní sezónu. Hin sa ukáže.
Přesně jak píšete. To podepisuji!