ČSA potvrdily obnovení provozu, začnou se čtyřmi linkami
A319, foto: ČSA
České aerolinie jsou dalším dopravcem, který oficiálně potvrdil plánované obnovení provozu z Letiště Václava Havla. Společnost dnes na svých stránkách
Pokud se uplatní pravidlo prázdné prostřední sedačky, tak u ATR předpokládám prázdné 2 sedačky v řadě ze 4. Kapacita letadla tak bude místo 72 míst poloviční tj. 36…a to už se vyplatí létat .:).
Už se těšíte zase létat?
Tak tento odkaz a čerstvou zkušenost raději ani nečtěte, nebo vás rychle přejde chuť!
https://www.theatlantic.com/politics/archive/2020/05/is-flying-safe-coronavirus/611335/
Já ne.. 🙂
Až by srdce zaplesalo, kdyby to bylo core ČSA!
Ale je to nejspíš jen manévr SW jak podojit dojetím slzící daňové poplatníky a nasát kreditky od naivů za letenky na neviděnou. Tuším, že mixéry budou v permanenci od Oděsy až po Amsterdam, aby SW nemuseli u jetů zase z nouze vypínat po jednom motoru nebo platit propadlé technické jako na OK-YBA, aby vůbec směli do vzduchu.
Moc jim přeju, ať to vyjde. Ale bude to těžké. Snad se podaří nějak přijatelně naplnit aspoň ATR…
Hezké , ovšem je jasné že to budou létat letadla Smartwings, jak je jejich zvykem. Už aby bylo ČSA zpět od vlivu Smartwings .
Zatim jsou plánovany A319 a ATR
Flotila 6 letadel je opravdu vhodná na rozletani všech plánovaných linek …:(
To je utopie.smartwings a csa bude a zustane jednou furmou se stejnymi vlastniky. Boze, nikdy nedojde k rozdeleni.
V období před koronavirovou krizí většinu OK letů létaly 319ky v barvách OK nebo s pozůstatky Eurowings, ale letadla SmartWings se vyskytovala minimálně…
Proč by létaly B738 s kapacitou 189 cestujících, když ČSA mají A319 pro 140 a ATR pro 60? To bude bohatě stačit…
Protože se musí hlavně využít letadla Smartwings, za které ČSA účetně zaplatí …tzv. wet leasing
Aaa pán je znalec
Easy Jet nic neposunul na červen. On má totiž všechny lety od 13.května již vyprodané.
Tak proc rusili az do 25.5 sloty?
Pilot: urvo nic vyprodaneho nemaji.
Od 18. 5. 2020 plánujeme obnovení provozu letů Českých aerolinií na vybraných linkách z/do Prahy. Mezi první destinace patří například Amsterdam, Paříž, Frankfurt či Stockholm. Od 24.5.2020 plánujeme obnovení provozu mezi Prahou a Kyjevem a o den později mezi Prahou a Oděsou, dojde-li k ukončení karanténních opatření na Ukrajině dle aktuálního plánu. Od 25.5.2020 je rovněž plánováno obnovení letů mezi Prahou a Bukureští. Postupné obnovování linek probíhá v souladu s předpisy a uvolňováním aktuálně platných omezení v jednotlivých zemích, tzn. může docházet i k dodatečným úpravám letového řádu. Lety nejenom na květen, nýbrž také na červnové a další termíny do… Číst vice »
…… a garantujeme, že budeme léta s oběma motory, jako třešnička na dortu,
Tak proč by nelétali, když jim stát (daňový poplatník) všechny ztráty proplatí.
3x denně Paříž v půlce května? No, snaha se cení…. Ale myslím jak plánovali vypravit i ten jeden jednosměrný AMS tak se pak zrušil…
Asi snaha mít nějakou atraktivní tiskovou zprávu, aby se lidi přestali bát a obecně si koupili aspoň nějaké letenky…
Třeba prodají na každý z těch letů po 10 letenkách a pak jim nařídí letět jedním zbývajícím… no 30 cestujících v dnešní době je docela fajn 😉
To je ale svinarna a kdyz ti zrusi takhle let na posledni chvili, muzes vymahat odskodne.
A budou to létat letadla ČSA? Pochybuji.
Budou, ATR a 319… 738 se na tom určitě neuživí, alespoň ne ze začátku, ATR kapacitu by mohli snad nějak přijatelně naplnit.
Nabízí se jedna zákeřná otázka…opravdu bude taková poptávka, nebo chtějí létat mimo jiné i proto, aby nemuseli vyplácet peníze cestujícím za zrušené lety?
Poptávka nebude, chtějí být iniciativní a dostat státem garantovaný úvěr který následně prošustrují než zmizí z povrchu země.
Libuše kdysi viděla město veliké…Obě dvě proroctví mají stejnou vypovídací hodnotu.
ano poleti par zamestnancu …obsazenost 20% max… vysaji 2-3 miliardy z dotace a pak zhasnou..
Hehe, peníze za zrušené lety se vesměs už dávno nevyplácí 🙁
To bylo jen v souvislosti s tím virem ne? Když si teď koupím letenku na nový let tak už by kompenzaci platit měli. Ale ono stejně neplatili – je to na dlouhé lokte s nimi a krach se blíží….
Vas krach?
Ano ani teď se nic neplatí. Ale není to nic proti ČSA, nevrací v Evropě skoro nikdo.
Úžasná zpráva. 😀