ČSA chystají speciální let s A330 do Bratislavy a zpět, cvičí posádky pro další stroj
Airbus A330-300 v barvách Českých aerolinií. Foto: ČSA
Běžně stačí pro letecký provoz mezi Prahou a Bratislavou turbovrtulová letadla ATR 42 nebo ATR 72, první říjnovou sobotu ale
Slyšela jsem, že to bude taková sightseeing Tour, a kdo by přeci nechtěl vidět Karlův most či Perlovku z A330. Já teda určitě. A posádky s piloty se určitě ze vzduch taky něco naučí. Minimálně z historie.
Myslim si, ze tento let dopadne stejne jako vyhlidkovy let okolo Prahy, ktery byl po nekolika pokusech zrusen (po x hodinach zmatku).
Myslet znamena houby vedet.
Letenky za 1919 v economy a 4919 v business… To by mne zajímalo, co za ty 3000 Kč navíc budou v business poskytovat? Když nepočítám, že za to nabízejí 2 kabinová a 2 zapsaná zavazadla… Ale kdo by si bral 80 kg zavazadel na okružní let, že? 🙂
tak pro nekoho ieální příližotst si aspoň jednou zaletět v byznysu … proč ne. kdyz k tomu pridaj teplý jídlo , šáňo a tak … i tohle může být zajímavé 🙂
Ten let trvá 55 minut. 10 minut než nabere výšku, 20 minut na klesání, zbývá 25 minut, to to jídlo nestihnou ani ohřát, roznést, sníst, sebrat… zhltnout teplé jídlo za 10 minut a dát si sklenku sektu za 1500 Kč za cestu, to bych si snad raději připlatil business na nějaké zajímavější trase 🙂
Na tak krátkém letu nic podobného ani nestihnou
promiň, co je “ šáňo” ?
Zaplatit skoro 2 litry a nikam vlastně nedoletět? To dokáže jen ČSA, s jinými aerolinkami za tu cenu mám např. RT na Kanáry.
Třešnička na dortu je občerstvení zdarma, když za to dám ty 2 litry, tak bych řekl, že je to v ceně.
Tak určitě… kecáš a kecáš … proč vlastně přispíváš?
Jen tak čekám na rozezlené komentáře od jednodušších co letěli max. s CKM.
To není rejpani teď, ale klidně mužete jit dělat do ČSA do obchodního oddělení a pomoct jim v tvorbě cen.
Vypáda to že se v tom vyznáte, tak Vás rádi přivítaji do týmu.
To bohužel nemůžu, mám ve smlouvě konkurenční doložku.
Pane Sůro,
článek končí nějakou podivnou půlkou věty…
Umazáno, nový editor nám dělá trochu trable.
„podle zdrojů Zdopravy.cz ale potřebují vycvičit další posádky pro A330“
Že by „cenově výhodná“ nabídka adrenalinu pro otrlé riskantéry?
Ty posádky jsou už dávno vycvičené … jen holt před tím, než pujdou na linku, musí aspoň jednou sedět v reálném letadle.
Nevím, jaké máte iluze, nicméně (poněkud zjednodušeným pohledem) … když začíná nový pilot lítat na velkém dopravním letadle s cestujícími, tak má za sebou v reálném letadle asi tak půl hodinu letu, a cca 3 přistání.
Celý výcvik probíhá v simulátoru.
Z mé strany to samozřejmě byl jen chabý pokus o vtip – a protože z principu nepoužívám „smajlíky“, tak jste to asi včas nepochopil, takže se omlouvám!
To nejsou piloti jen tak vytažený z kapes.Jso to piloti zkuseny,který létali na jiných letadlech,akorát je musí přeškolit na jinem stroji.To je běžný postup u každého pilota který přesedá na jiný stroj.