ČSA chystají speciální let s A330 do Bratislavy a zpět, cvičí posádky pro další stroj

Airbus A330-300 v barvách Českých aerolinií. Foto: ČSAAirbus A330-300 v barvách Českých aerolinií. Foto: ČSA

Běžně stačí pro letecký provoz mezi Prahou a Bratislavou turbovrtulová letadla ATR 42 nebo ATR 72, první říjnovou sobotu ale

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lucy

Slyšela jsem, že to bude taková sightseeing Tour, a kdo by přeci nechtěl vidět Karlův most či Perlovku z A330. Já teda určitě. A posádky s piloty se určitě ze vzduch taky něco naučí. Minimálně z historie.

Rudolf

Myslim si, ze tento let dopadne stejne jako vyhlidkovy let okolo Prahy, ktery byl po nekolika pokusech zrusen (po x hodinach zmatku).

Jen tak

Myslet znamena houby vedet.

MartinS.

Letenky za 1919 v economy a 4919 v business… To by mne zajímalo, co za ty 3000 Kč navíc budou v business poskytovat? Když nepočítám, že za to nabízejí 2 kabinová a 2 zapsaná zavazadla… Ale kdo by si bral 80 kg zavazadel na okružní let, že? 🙂

Jen tak

tak pro nekoho ieální příližotst si aspoň jednou zaletět v byznysu … proč ne. kdyz k tomu pridaj teplý jídlo , šáňo a tak … i tohle může být zajímavé 🙂

MartinS.

Ten let trvá 55 minut. 10 minut než nabere výšku, 20 minut na klesání, zbývá 25 minut, to to jídlo nestihnou ani ohřát, roznést, sníst, sebrat… zhltnout teplé jídlo za 10 minut a dát si sklenku sektu za 1500 Kč za cestu, to bych si snad raději připlatil business na nějaké zajímavější trase 🙂

Richie

Na tak krátkém letu nic podobného ani nestihnou

Jenda

promiň, co je “ šáňo” ?

Nicky

Zaplatit skoro 2 litry a nikam vlastně nedoletět? To dokáže jen ČSA, s jinými aerolinkami za tu cenu mám např. RT na Kanáry.
Třešnička na dortu je občerstvení zdarma, když za to dám ty 2 litry, tak bych řekl, že je to v ceně.

Jen tak

Tak určitě… kecáš a kecáš … proč vlastně přispíváš?

Nicky

Jen tak čekám na rozezlené komentáře od jednodušších co letěli max. s CKM.

JirkaA

To není rejpani teď, ale klidně mužete jit dělat do ČSA do obchodního oddělení a pomoct jim v tvorbě cen.
Vypáda to že se v tom vyznáte, tak Vás rádi přivítaji do týmu.

Nicky

To bohužel nemůžu, mám ve smlouvě konkurenční doložku.

J.L.

Pane Sůro,
článek končí nějakou podivnou půlkou věty…

Jan Šindelář

Umazáno, nový editor nám dělá trochu trable.

železničář v důchodu

„podle zdrojů Zdopravy.cz ale potřebují vycvičit další posádky pro A330“
Že by „cenově výhodná“ nabídka adrenalinu pro otrlé riskantéry?

Jen tak

Ty posádky jsou už dávno vycvičené … jen holt před tím, než pujdou na linku, musí aspoň jednou sedět v reálném letadle.

Nevím, jaké máte iluze, nicméně (poněkud zjednodušeným pohledem) … když začíná nový pilot lítat na velkém dopravním letadle s cestujícími, tak má za sebou v reálném letadle asi tak půl hodinu letu, a cca 3 přistání.

Celý výcvik probíhá v simulátoru.

železničář v důchodu

Z mé strany to samozřejmě byl jen chabý pokus o vtip – a protože z principu nepoužívám „smajlíky“, tak jste to asi včas nepochopil, takže se omlouvám!

Tomas

To nejsou piloti jen tak vytažený z kapes.Jso to piloti zkuseny,který létali na jiných letadlech,akorát je musí přeškolit na jinem stroji.To je běžný postup u každého pilota který přesedá na jiný stroj.