Co se na železnici staví a bude stavět? SŽDC spustila interaktivní databázi
Stavba přesmyku domažlické trati, Plzeň. Autor: Swietelsky Rail/SŽDC
Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) zpřístupnila databázi všech staveb, který chystá na české železnici nebo je už staví. Nová interaktivní
Modernizace uzlu ostrava 8 let??? To snad ani nemají pouštět ven, takovou informaci 😀
Já myslím, že je to super. Nicméně ještě více by bylo super, kdyby dodrželi to, co se tam u těch jednotlivých tratí píše 🙂
jojo, je to hodně optimistický, třeba jsem koukal druhá kolej Plzeň-Nepomuk . realizace 2023-2026, 3roky na nějakých 30km no nevím
Termíny realizace staveb podléhají tzv. dynamické aktualizaci. Bohužel.
Ono by stačilo drobné vylepšení. Nepsat „termín uvedení do provozu: 2022“, ale „za 3 roky“. Výhodou je, že to druhé nemusíte dlouhé roky nijak aktualizovat a stále to bude aktuální 😀
Dobrý počin, smekám.
Jsem čekal, že tam uvidím elektrifikaci do Štramberku
:-))) Asi velmi marně:-)
Zubačku z Rožnova na Pustevny! 😀
Místo toho, aby SŽDC řádně vytěžovala své tiskové mluvčí a dělala si tak PR, tak vypustí ven jakýsi pitomý web. Chjo, provedení je vżdycky takové…české.
No naposledy, když se pokusili vypustit tiskovou zprávu (tu o VRT), tak se jim všichni vysmáli.
Náhodou ten web je lepší než tiskový mluvčí, místo nutnosti to hledat po všech čertech a k-reportech, ty stavby jsou hezky na mapě.
To vitam, jeste by mohli uvadet planovane stavby…
Zajimave take je, ze usek Plzen-Rokycany, na ktere je ejpovicky tunel, je uvaden jako modernizace trati s cilem zvyseni rychlosti do 160km/h… Tedy je splneno… Mam takovy pocit, ze se, a docela dlouho, mluvilo o 200km/h a soucast budouci VRT… no, 5km 160km/h na VRT nevadi, ale nemam rad nesplnene cile o kterych se mluvi pomalu oslavne a realita je jina o ktere se uz tak moc nemluvi…
V reálu 120km/h….
Ne, už tam je 160.
Přestat, prosím, snít o VRT. Děkuji.
Přesně tak, je už potřeba konečně začít něco dělat.
Stavebně je na 200 km/h připravený. Otázkou je, zda má smysl se rozjíždět ze 160 na 200 km/h na pouhých 4,5 kilometrech trati. Té dvoustovky dosáhne a pak také stihne zpomalit na 160. Ovšem jestli těch 200 km/h udrží na 1,5 nebo 2 km jízdy, toť otázka.
Je tam problém jen s trakcí, která se při vyšších rychlostech než 160km/h rozkmitá. Ale už se to řeší.
Nápad dobrý, jsem rád, že se SŽDC na webu velmi pomalu posouvá do 21. století. Byť by tedy bylo ještě dobré, kdyby se mapa nenačítala půl hodiny.
Tak nějak. Ta odezva mapy je tak šíleně pomalá, až je to pro mne nepoužitelné. Po dlouhatánském načítání se objeví mapa bez jediné stavby či projektu. Někam kliknu či zoomuju, a zase čekám. Pak se náhodně objeví nějaká stavba, zavřu popup okno, a zase čekám..
Skoro si s tím čekáním připadám jako na VRT..
V prohlížeči Chrome mi to funguje spolehlivě a rychle od doby kdy to zpřístupnili.
Možná to bude prohlížečem, poslední Mozilla se chová jak píšu kousek výše. V tom případě mají bídné programátory kteří vše zkoušejí jen v jednom prohlížeči a na ostatní kašlou.
(nechce se mi pouštět do debaty proč je toto dost špatně, to je OT k diskuzi o webu szdc)
Ještě že to máte na koho svést. Navíc toto není ojedinělý případ, kolikrát je u webové aplikace či přímo konkrétní stránky napsáno, v prohlížeči xy se nemusí chovat korektně, použijte jiný prohlížeč.
Ano, to býval mor jménem IE 5.0, IE 6.0 a podobně. Mají se dodržovat standardy, aby to jelo v každém prohlížeči stejně.
Jenže když si někdo vymyslí, že 1435 mm je staromódních a začne zavádět (not so)free−cool−in 1349 mm, tak se nesmí divit, že musí překládat.
Nač překládat? Kupte si podvozky se SUW2000, problem solved.
V mém Chromu to tedy funguje hodně mizerně, řekněme že je to nepoužitelné. V prohlížeči Edge je to o trochu lepší, ale i tak nic moc. V připojení přes optiku problém nebude..
Já mám taky chrom a funguje mi to bez problémů, takže asi taky bude hodně záležet zrovna na vytíženosti serveru a rychlosti připojení.
Záleží spíš na rychlosti na straně serveru a na tom jaké tam má limity, co dělá dalšího atd., jestli tam za začátku nelezlo hodně lidí a server na to neměl zdroje, byly použity defaultní limity v config souborech, nebo cokoliv dalšího co se ladí při nahození první verze pro veřejné použití, tak to pomalé mohlo být. Jediné řešení je buď počkat, nebo jim napsat že je problém.
Nebude problém v rychlosti vašeho připojení, či v prohlížeči? Mě mapa funguje dobře.
Mě taky funguje dobře. Doma na pc i na tabletu. Určitě správný krok.
Načítání odpovídá míře datové náročnosti. Když se tam nahrne všecho šotoušstvo a ajznbonstvo, tak je těch tasků na jediný datový prvek poněkud mnoho.
Nově otevřené, je tam narváno, problém projít dveřma. Beztak tam teď leze víc lidí jak na Zbrojovku za Lužánkama. To se usadí, za pár týdnů tam zas budou jenom desítky lidí naráz.
Jsem zvědavý, jestli tam budou v dohledné době i VRT.
Raději bych viděl stroje pracovat na Brno − Přerov. Už by bylo na čase, ten most přes Moravu dalších 20 roků nevydrží.
Tak tyhle stavby (trať je rozsekaná na několik etap/částí) už tam jsou, teď z hlavy nevím, co tam maj napsáno (kdy) za realizaci.
2023-2030
Pěkné.. Ale nějak mi tam chybí modernizace stanice ce Přelouč. Člověk by čekal že po Českém Brodu a Poříčanech bude následovat právě tato. Neví někdo něco?
Nic se momentálně nepřipravJuje