CityElefant poškozený nákladním autem na stavbě koridoru opraví Škoda Pars
Srážka nákladního auta s jednotkou CityElefant v Poříčanech. Foto: Drážní inspekce
Nehoda se loni v listopadu obešla bez zranění, kvůli události byl ale na téměř tři hodiny zastaven provoz na koridoru.
Zpras Znova
Další IQ tykve.
V Poříčanech probíhá modernizace již dříve zmodernizovaného úseku.
Modernizace koridory zhruba v polovině 90. let minulého století …. pak se modernizovalo (GO ????) ale něco se nepovedlo a tak je třeba oprava …
Tohle je vtip? Už i trať na Benešov objednává pantery a najednou vyhodíte peníze za opravu ešusů, které chce jedině s7, která už je přeplněná jak žumpa v Indii. Ty peníze bych radši dal na elektrizaci a zdvojkolejnění Zdice-Příbram. změnil bych s6 praha-beroun, s7 praha-příbram, s60 beroun-plzen, s70 příbram budějovice a s77 BŘEZNICE-STRAKONICE. v údolí berounky se o berouně prakticky ani neví
za těch 19 mio co zaplatí stavební firma pořídíte tak reko budovy v miline pomocí buldozeru.
fakt jste tam pitomý nebo to jen zkusite.
panter který je jednopodlazni není úplně náhradou za slona. A tak by se dalo pokračovat…
Tohle je vtip?
Stavebni firma/pojistovna ma.poslat penize urcene dopravci na opravu nedostatkovych jednotek SZ aby za to elektrizovala tak 15m koleji?
Ešusy jsou nedostatkové zboží a vám se nelíbí, že někdo bude pár let „ojeté“ vozidlo opravovat …. Na ONJ naše depo opravovalo daleko poškozenější žabotlamy nebo „zelenou / modrou“ trakci, která byla podle vyjádření zástupce ŽOS ŠPK/Vrútky „neopravitelná“ (přesněj řečeno pro ŽOS to nebyl rutinní „kšeft“ vozidlo rozebrat v rámci dílenské periodické opravy, vyměnit to, co „to“ má za sebou, repasovat to co lze a zase to dát dohromady…. Tak se to dělalo „na koleně“ na ONJ četou násilného poškození a vozidla, pokud nebyla zrušena z jiných důvodů – stáří, nepotřebnost (bobiny) – dodnes jezdí 123.001 po nehodě u Říčan… Číst vice »
Ale S7 jako paralerní rychlodráhu úsek Zdice-Příbram opravdu potřebuje. Karlštejňáci už mají i tak Berouna dost. Když se na všech stanicích současné S7 přepíše jedno okresní město, tak se určitě část civilizace zase vrátí do normálu,
Nemluvě laskavě za mě, ano? 😂😂😂😂 Když teda pominu, že píšete bláboly, tak oceňuji, že jste se podepsal. Na rozdíl od zdejší záplavy internetových hrdinů 👍
Ale proč ne … Zadrátovat Příbram a jezdit zdvojenou dvousystémovou jednotkou z Prahy do Příbrami / Plzně , na odšlap / najetí ve Zdicích nebo Berouně ….. nebo dvousystémovka provozně kompatibilní se 471, 30 minutový takt – jeden vlak na odšlap do Příbrami, druhý do Plzně / Klatov ….
Zastávat funkci DIKTÁTORA DOPRAVY, tak je to dávno hotovo, včetně zadrátované „hrbaté“ jako záložní / odklonové trasy pro nákladní dopravu včetně možnosti vykřižování Nvlaků …
Já nejsem ten, který by měl „problém“ s drátizatí tratí ….
Nepít, už ani ředěný!!!
Pletené si CD a Správu Železnic. Nevím , proč by CD měli financovat nějakou elektrizaci, nebo výstavbu kolejí.
Pletete
Ani na unitární dráze by moc nešlo peníze placené viníkem nehody (navíc nejspíše jeho pojišťovnou) za zničenou soupravu Elefanta použít na něco jiného, než opravu/novou soupravu.
Pojišťovně se nechce platit dokud není účet a soud by taky nenařídil víc než prokázanou škodu.
Výsledek nschopnosti SŽ zavést taková opatření, aby k najetí do průjezdného profilu sousední koleje nedošlo.
V Německu i Rakousku mají pevné zábrany, které profil ohraničují. Za ním se jezdí plnou rychlostí.
Ale u nás to z nějakého záhadného důvodu nejde. Takže se vlak kolem pracovního místa táhne 30 a stavební mechanizace se do profilu stejně dostává.
Ale jde, přesně stejné „zalomené“ tyče jako v západoevropském zahraničí se na pracovních místech používají … chce to jen JEZDIT A KOUKAT a ne DŘEPĚT U PC a tlachat nesmysly …. pravda, na západě se používají dřevěné latě nebo tyče, u nás pouze červenobilý řetízek … Například na „dni“ otevřených dveří ve Střezimíři … pokud se pán ráčil obtěžovat na exkurzi …. Ale tohle je zabezpečení pracovního místa z hlediska osob pracujících vedle pojížděné koleje, aby existovala „mechanická“ překážka upozorňující na ohrožený prostor. Nicméně ani ocelové tyče / dřevěná prkna nezabrání nepozornému řidiči, aby při couvání nevjel do průjezdného průřezu… Číst vice »
Ty tyče jsou průjezdné jako závory? Já bych čekal něco pevnějšího, jako svodidla.
Co to tam mezi kolejema rovnou zazdít?
Jaké zalomené tyče? Věčně vidím akorát roztrhanou pásku mezi těmi vytyčováky průjezdného profilu, jak vlaje ve větru.
A ne, pán se neráčil, pán měl důležitější věci na práci.
V Německu a Rakousku se používá kovové zábradlí po celé délce, které tedy vypadá poměrně festovně, je taktéž upevněno ke svršku a když to někdo nabere, tak je hned jasné, že je průšvih, takže tam neciví, jak ten ňouma s náklaďákem.
Možná vaše technické vzdělání má pro tento výrobek jiný název …. mne nic jiného nenapadlo …. Vy tam vidíte pásky, já vidím plastikový červenobílý řetízek … asi jak kde. „Zábradlí“ není upevněno ke svršku tyče – odhadované délky 3 metry (bohužel nikdy jsem se nepohyboval v místě, takže jsem si to nemohl změřit) jsou nasazeny na kolíku ONOHO zalomeného upevněného k patě KOLEJNICE … To „české“ je taky upevněno k patě kolejnice … Někde v zahraničí jsou červenobílá prkna … asi jak kde …. Nicméně ani tato konstrukce – opravdu jen vypadá festovně – není natolik pevná, aby zabránila trakční… Číst vice »
Mimochodem, pokud se podíváte na úvodní foto, přesně taková výše popsaná situace tam je. Páska mezi vytyčováky a ploužící se vlak.
Ta páska je tam jako vymezení „nebezpečného“ prostoru pro osoby pracující vedle provozované koleje … před rokem nic takového nebylo ….
A není to náhodou věcí stavebníka jak si zajistí pracoviště. Škoda jde za ním..holt ušetřil drobné za označení průjezdného průřezu, které se dnes již běžně používá.
V rozumné zemi to mají v předpisech. Tak jako mají v předpisech práci v blízkosti vedení.
Ale zase budeme před prevencí dávat přednost nějakým „odškodněním“.
Opravdu musí být na každý prd extra předpis s předepsanou velikostí písma a počtem znaků na řádku? Nestačí bezpečnost práce na staveništi si řeší zhotovitel a tady jsou základní pravidla a pár doporučení? Jo vlastně ono už na to předpis docela obsáhlý takže se do něj nacpe ještě xy dalších podmínek a pak jen budeme lkát jak budou ty železniční stavby drahé protože jen na tyhle přepisy je potřeba deset lidí na stavbu kteří nebudou dělat nic jiného než studovat předpis a na stavbě běhat s měřidlem.
ANO předpis je potřeba, i z hlediska řešení malérů, resp. odškodnění. Pokud mátě někoho vést k odpovědnosti za „malér“, pak mu musíte prokázat porušení konkrétního předpisového ustanovení zvláštního předpisu – strojvedoucí nerespektoval návěst zakazující jízdu … dál není o čem debatovat = porušil důležitou povinnost vyplývající z jeho zaměstnání … V oblasti BOZP na „stavbách“ se tohle za dob ČSD příliš detailně neřešilo. Platil předpis ČSD /ČD Op 16 … (… nešlapejte na hlavy kolejnic ….) SŽDC vydala v roce 2013 předpis Bp1 účinný od 1.10.2013 nahrazující předpis SŽDC (ČD) Op 16 účinný od 1.4.2006. Nicméně ani tento předpis nijak… Číst vice »
Neschopnost SŽ utřít Vám pozadí po velké potřebě je výsledkem čí neschopnosti? Všude jinde to dělají.
Všude jinde dělají cožeto?
Fotka je buď z jiné nehody, nebo nešlo o 471.052 – ta má totiž červenomodrý lak.
nemá….je to skutečně 471.052, chcete fotku?:-)
omluva má…červenomodrý lak 🙂
Souprava onoho vlaku měla dvě jednotky, trefená 052 byla první, na fotce výše je ta v pořadí druhá jednotka. Čelní 052 zastavila o kus dál. Takže foto je OK.
Z Kolína do prahy 😀 Taky jsem si hned všiml
Praha s malým „p“?