Chytré označníky zastávek do Středočeského kraje dodá firma majitele About Me

Nový odjezdový panel v Klánovicích. Foto: RopidNový odjezdový panel v Klánovicích. Foto: Ropid

Rámcová smlouva počítá až s 800 označníky.

Odebírat
Upozornit na
guest
18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
watslaw

Má to vypadat stejně jako to na ilustrační fotce v Klánovicích?
Tam mi přijde, že ty 4 pozice nejsou moc (nevešel se tam žádný autobus), a pokud to zobrazuje i odjezdy z jiných stanovišť (na fotce ano, když to na busovém zobrazuje odjezdy vlaků), tak by to tam mohlo ukazovat označení toho stanoviště.
A pak je otázka využití těch omezených pozic: Zobrazovat nejbližší odjezdy i kdyby to bylo do jednoho směru (zde třeba vlak na Český Brod obsluhuje jen to, co obslouží i předchozí vlak do Kolína), nebo spíš nejbližší odjezd do každého směru?

bkv

Nebude, má to být integrováno přímo do označníku…

Kopr

V článku se píše o 13.3 inch panelech s e-paper, tedy hadam asi e-ink technologií.
Hádám tedy, že ta fotografie je jen ilustrační, protože 13 palcu je hodne mala úhlopříčka.
Muzeme videt foto, nebo návrh toho panelu, co se bude instalovat?

none

Asi něco takového https://www.laskakit.cz/good-display-gdem133t91-13-3–960×680-epaper-displej/
Zbytek ceny bude technologie a roční poplatek bude v podstatě cena nového zařízení

bkv

Nesplňuje minimálně požadované nejmenší přípustné rozlišení 1600×1200 px

Kopr

Mam na mysli cely ten oznacnik, ne samotny panel – vyjadril jsem se nepresne.
Prijde mi, ze 13 palcu je priserne male, je to
mene, nez úhlopříčka displaye bezneho notebooku – tak nelze příliš o nějaké viditelnosti z vetsi dalky hovorit..

Kopr

Dalsi vec, budou ty panely alespoň zobrazovat aktuální informace reflektujici zpozdeni ap.
Mam intenzivni pocit, ze se akorát utrati prevazne penize EU a vysledek bude stat za prd.
IPR testoval na palacaku nove zastávky a info panely dost dlouho – coz by asi udělal kazdy rozumný zadavatel zakazky ve velke serii. Tady se objednaji stovky označníku za celkem vepke naklady od stolu bez jakéhokoliv testovani a prinos muze byt rekneme rozporuplný.

Tom

Vypadá to dobře. Věřím, že kvalita bude o hodně vyšší než kvalita přepravy a vozového parku About Me.

hroch.obojzivelny

Já bych s hodnocením, jak to vypadá, počkal, až někdo zveřejní, jak to vypadá. Ta ilustrační fotka s tím totiž nemá nic společného, teda kromě toho, že je tam nějaká zastávka. A v popisu se dozvíme, že to bude mít obrazovku á la elektronická čtečka knih o rozměru většího tabletu. Co na tom bude či nebude vidět a jestli to vydrží, to rovněž zatím těžko soudit.

Lukáš F.

Na takovéhle blbosti peníze jsou.

JJD

Já teda žiju úplně jinde, ale když tuhle věc zavedli u nás, ocenil jsem to. Člověk mrkne a vidí, nemusí nikde nic hledat.

Kubrt

Neumím posoudit náklady, ale pomůcka je to užitečná.

DavidS

a na co by podle vás měly být peníze?

Lukáš F.

Třeba na platy řidičů, když dopravci neustále skuhrají, že je jich nedostatek.

Air Traveller

tak ale to je problem dopravcu, za jake ceny v sputezich nabizi sve ceny. ne stredoceskeho kraje.

Daniel Jablonecký

Na platy řidičů peníze jsou. Snad si nemyslíte, že to ti lidé dělají zadarmo?

hroch.obojzivelny

Řidiči u dopravních podniků a dopravců neberou plat ale mzdu. Plat může brát třeba osobní šofér pana ministra.

Honza

Tak on není problém v tom, že na ně nejsou peníze, on je problém v tom, že ti řidiči prostě nejsou. Krátkodobě by zvýšení a garance mezd třeba problém vyřešilo, ale tuhle práci prostě lidé dělat nechtějí. U DPP si řidič může vydělat i 60k čistého, u Arrivy ve stč.kraji kolem 50k, ale podívejte se za ty čelní skla, kolik těm chlapům je let, pár výjimek tam je, ale mladejch a pár holek (díky bohu za ně) to nevytrhne. Za 10 let ty vyježděný pardálové budou sedět u piva, nebo krmit holuby v parku, ale za volant už smět nebudou.… Číst vice »