Chybíš nám do party. Lokomotiva ČD Cargo poprvé láká strojvedoucí a posunovače

Šéf ČD Cargo Ivan Bednárik křtí lokomotivu 363 s novým polepem. Pramen: ČD CargoŠéf ČD Cargo Ivan Bednárik křtí lokomotivu 363 s novým polepem. Pramen: ČD Cargo

Společnost ČD Cargo má další lokomotivu v reklamním polepu. Výjimečně přitom nenese reklamu na služby, nýbrž má přilákat do firmy

49 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
adr

A co tak těm lidem dát dobré platy a pracovní podmínky? To se pak budou hlásit spousty vhodných kandidátů. Za málo peněz, dělat těžkou práci se prostě nikomu nechce.

Tomáš Fuk

Ono by stačilo vyházet přebytečný aparát z kanceláři,zbavit se letitých zlodéjin kamarádů ( namátkou hala Lovosice, pronájem sídla Holešovice, 363.5, atakdále atakdále) Pak už stačí jen dobré pracovní podmínky a plat a můžeš si lidi vybírat.

Mašinka

Myslím, že se tu prohání spousta různých strojů s tolika polepenýma blbostma, že z toho mají radost jen ty reklamní a person výkvěty a kaštanům to stejně nic neřekne natož nalákat mládež aby místo internetu makala…..

Radim

Taky by se mě líbilo jit dělat strojvedoucího, ale bohužel nemám maturitu.

Dušan

Dneska ji už nepotřebuješ.

David

Co máš za školu

Rtep

Maturita už nejméně 10 let není potřeba, stačí nějaké aspoň vzdělání v technickém oboru, tedy i vyučení. Ono se samozřejmě zjistilo, že množství neschopných lidí se neliší s maturitou nebo vyučením.
Pak to chce dobrý zdravotní stav a dostatek odhodlání a vůle.

Gogo

Pro zařazení do komplexního výcviku potřebujete minimálně ukončené střední vzdělání s výučním listem strojního, elektrotechnického, stavebního nebo dopravního zaměření nebo úplné střední vzdělání s maturitou.

K.L.

Gogo: doporučuji přečíst vyhl. 16/2012 §2,odst.1.

víta Klozík

Najdi si vyhlášku 16/2012 na webu min. dopravy. ta to řeší…

jirka

já maturitu mám, vlaky mně baví,ale zas nemám rád brzké ranní buzení, takže nic 🙂

K.S.

Pokud budou dráhy s to nabídnout relativně moderní zázemí, dobré ohodnocení a techniku na uspokojivé úrovni, tak lidi jistě nalákají, ovšem je třeba také aby nějakým způsobem byly schopné vyřešit problém se směnami u strojvedoucích. Ale ještě je třeba si vzít do úvahy na jakou věkovou skupinu chtějí cílit. Nevím jestli pánové 40-50 jim nalákají lidi po škole. Železnice (myšleno všichni dopravci), myslím jsem to již psal, by měla zapracovat na své image, kolik lidí z běžné populace tuší jak vypadá moderní stanoviště? Nemyslím si že moc. Pro velké množství lidí je to pořád cosi špinavého, umouněného z předminulého století,… Číst vice »

Takyfíra 2

No ono je otázkou, zda je lepší lákat lidi „po škole“ nebo lidi ve věku řekněme 25 a výše. V naší firmě se nám spíše osvědčilo vychovat si lidi, kteří vědí co práce jim dalo vydělat si na slušné živobytí v předchozích zaměstnancích a jak vypadá slušné zacházení zaměstnavatele se zaměstnancem. Pravdou však je, že uchazeči o práci, kteří už mají nějaké pracovní zkušenosti, se nenechají opít rohlikem a mají konkrétní představy o pracovních podmínkách. Což je ale spíše výhoda. Do našich mladých pánů těsně po škole můžeme hučet horem dolem a stejně mají vlastní hlavu, nereálné požadavky a představy,… Číst vice »

K.S.

Sám asi víte, bohužel, že mnohdy rodiče toho puberťáka k nějaké střední podle jejích představ dokopou/donutí. Sám mám v příbuzenstvu pár takových případů. A ani jeden se tomu oboru nevěnuje (a na vysokou pak dál nešli), babička nad tím tehdy také kroutila hlavou, je to smutný stav, ale bohužel se to stává. A i tak tam pokaždé nějaké ovlivnění je. A nejhorší je zejména podvědomé, pokud tak rodiče doma shazují živnostníky (třeba tesaře, stolaře, elektrikáře…), na dráhu nadávají a všude jezdí autem, tak pravděpodobnost že člověk si vybere dělat stolaře, nebo fíru, je podstatně menší. To je stejné jako s… Číst vice »

Takyfíra 2

No on se nám významně zvyšuje počet studentů, kteří nejsou schopni tu střední dokončit, končí po třetím ročníku bo neprojdou do maturitního ročníku. V třetím ročníku střední elektrotechnické odborné školy 30 procent studentů s průměrem známek z odborných předmětů horším než 4 je naprosto normální stav. A mladí pánové (a některé dámičky) mají pocit, že je povinností kantora je s těmito výsledky pustit do maturitního ročníku. Stanovisko kantorů, musíme je udržet do třeťáku včetně, bo jinak nás ředitel vykostí. Jsme placeni za počet studentů, ne za jejich kvalitu. Nesmyslný systém.

Tomáš Fuk

Když vidím ty dva tak si nemohou nevzpomenout na blbý a blbější…..

Oldřich Sládek

Promiňte, ale jste mimořádně trapný. Ale skutečně mimořádně.

Tomáš Fuk

Oni zase mimořádně neschopní. Ale skutečně mimořádně.

Karel Šmíkal

Posunovace láká i RegioJet na 35 hrubého a nenalaka ČD na 19 hrubého to je výsměch když mají odpovědnost jak strojvedoucí a musí znát téměř vše co fira. Dokud nebudou brát základ 37 nenajdou lidí.

Tomáš Fuk

Tak to si uhodil hřebík na hlavičku. Jen se divím proč s takovými znalostmi rovnou nejezdí.

Dan

Regiojet láka na 35 hrubého….. jeden pohovor mi stačil…..

Mašinka

Slova opravdového odborníka

roman

Nevím kde jste na toto číslo přišel? ČD Cargo platí cca 30 000 Kč hrubého

víta Klozík

V čistém kolem 30, v 10 třídě…

IGCT

Kamarád a dost jeho kolegů odešli jako strojvedoucí od ČDC k nákladní konkurenci, protože jim chyběli hodiny.

RadekL

Hodiny chyběly. (hodiny s krátkým ale tvrdým…)

IGCT

Pardon za drobný překlep

za humny je vlak

a do roka budeš řídit pendolíno….:))

roman

ČD Cargo pendolina nevlastní 🙂

za humny je vlak

kdo tuhle repliku nezaslechnul z úst nejmenovaného manažera, nepochopí.

MartinLT

Realita než je reklama na lokomotivě a co naslibují vedoucí pracovníci bývá často jiná. V nejednom případě totiž služebně srarší kolegové do té party nepřijmou. Ale to je problém jako v každém jiném zaměstnání.

Jiří Kocurek

Někdy ho dokonce vyštípou. A když se mladej zeptá, protože neví, tak mu nepomůžou. Cinkals klíčema, dobře ti tak. Sice cinkal klíčema pět roků před narozením, ale nadávající má vždycky pravdu.

Skinheads & Punks united

Jak je reálné, že by mohli posunovači dojíždět ze Slovenka do těch větších stanic blízko hranic, když jim pro nedostatek práce budou zavádět čtyř denní pracovní týden?

Kubrt

Nejjednodušší by bylo, kdyby se dotyční stali zaměstnanci ČD cargo, nebo obecně českých dopravců.

Ic540

A záleží i na tom zda plat posunovače bude tolika adekvátní, aby mohli zaplatit náklady na benzín. Vlak nejede. Nebo se přestěhují…

Jiří Kocurek

Přestěhování se není zdarma.

Skinheads & Punks united

Jak vlak nejede?

K.S.

Reálné to asi je, napadá mne třeba Břeclav, kde si místní průmysl a služby Slováky z pohraničí stahuje. Třeba nemocnice má tak z 1/3 slovensky hovořící personál.

Jiří Kokrhel

Dost nevýrazná reklama….. 🙁

Bubák 2003

Chybí jim tam jejich mediální hvězda Andrejka😉

Dan

Ja jim fandim, ted k nim prestupuji jako strojvedouci a to co nabidli mne docela dost potesilo (nebudu to tady rozepisovat). To RJ mne teda se svou nabidkou dost zklamal….

Pampara

To se dalo očekávat.

XXXD

Už se těším na Trondovu odpověď.

Karel

Tak to vítej mezi námi.

Zlínka

Taky se budu těšit s vámi.

Zlínka

Tak se Troníkovi sem nechce. Škoda.

Zabakovec

Odkud jsi přešel? 🙂

Dan

SŽDC

Libor

A co teprve nabídka od Laenderbahn. Ta je nejhorší obecně. A Alex Sued kvalita jak přečalouněná Béčka. Ani nemají vakuové WC.