Chybějící kus dálnice D3 u Tábora postaví Porr za 12 milionů, čeká se na povolení

Zúžená dálnice D3 u Tábora. Stav, který řidiči znali dlouhá léta. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářZúžená dálnice D3 u Tábora. Stav, který řidiči znali dlouhá léta. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Součástí stavby bude i odbočovací pruh do Tábora. 

27 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Takže stát se naplánoval prošustrovat 22 milionů a překazila mu to firma za 12 to jsou dneska lidi…

Martin

Když kouknete do letecké mapy na mapy.cz z roku třeba 2004, tak uvidíte krásný odbočovací pruh z rychlostní silnice č.3 k tehdejší benzince ARMEX + k motocentru. A adekvátní nájezd zpět – připojovací pruh. třaba zde: https://mapy.cz/letecka?vlastni-body&x=14.7134968&y=49.4103547&z=19 Nota bene na protější straně v té době byla taky benzika Benzina (dnes tam není nic). Tak mi prostě přijde, že se někdo z ŘSD rozhodl, že tam žádná benzika nebude (třeba to někomu nevonělo a nehodilo se do krámu) a tak se už 20 let bojuje. A přitom se šlo asi dohodnout a zá pár tehdejších korun ten příjezd (a odjezd) doladit… Číst vice »

Dálnice

Pumpa smerem na Prahu i pumpa smerem na CB mely s RSD dohodu, ze po dostaveni dalnice se pumpy za nejakou kompenzaci zrusi. Bratranci zadnou dohodu nemeli a ani svuji vlastni sjezd. Jezdilo se k nim pres tu pumpu. Kdyz se pumpa zrusila, byli nahrany. Misto toho aby stahli ocasy, zacali delat problemy. Plus to smecko z taborskeho stavebniho uradu…

Joker

Co teď budou ti bratři Bratránkové dělat ?

DavidS

Mohli by zkusit to samé o pár kilometrů severněji na místě budoucí dálnice.

noerf

Oba dva mají autoservisy jinde. A ve zmíněné stavbě údajně přibývají bezdomovci, jinak je to prázdný objekt.

Zrzek

Konečně se to dodělá, ale stejně si někdy říkám proč tam nemohli udělat odpočívku a spojit to rovnou s příjezdem k motocentru. Odpočívky se na této dálnicí stejně ještě nějaké musejí dodělat a takhle by se zabili dvě mouchy jednou ránou a vyšlo by to v konečném stádiu nejlevněji a nejrychleji.

libor

není snaha mezi sjezdy z dálnice nechat aspoň 1km? /mě tak napadá/

Otakar

Dle norem mají být 3 km. Každý sjezd/nájezd je rizikové místo.

libor

děkuji za doplnění. Netušil jsem, jak to aktuálně je… Vím třeba na D6 (u Chebu Exit164 a Exit162 ), to je cca 1,2km. Samosebou čím méně sjezdu a nájezdům, tím lépe 😉

Otakar

U těch starších úseků naší dálniční sítě to je jinak, jak jsou ostřejší zatáčky, stoupání/klesání, tak i častější sjezdy. 3 km nejsou moc, při dálniční rychlosti ani ne 1,5 min jízdy.

Tomáš Flaška

Mě tam nejvíc dlouhá léta štval pás směrem na Prahu. Široký, ale nenamalovaný. Člověk nevěděl, jestli jet až vpravo a umožnit předjíždění, nebo se držet podle čar vlevo. Teprve před pár měsíci to tam lépe vyznačili. Tak snad už bude v létě po problémech úplně.

Cikcak

Jo souhlas, takové balkánské, že…..

Marek Kubík

Snad se toho zprovoznění dožiju…..

bkv

Copak, vážně nemocen?

Marek Kubík

Ne, ale když vidím jak se to mnoho let protahuje. 😀

bkv

Tak snad do srpna vydržíte

MK

A už se vystěhoval z te budovy?

Michal M

To je asi jedno, ne? Větší záhada je proč nemohl být celých deset let v plnohodnotném provozu aspoň pruh na Prahu…

Libor

Největší záhady lidstva 21. Století 😁

Jan Neruda

Buďme rádi že je tam v obou směrech 80 a kupodivu ne „oblíbená“ 50.

thebearspook

Buďme rádi, že v úseku není náhradní autobusová doprava.

Otakar

A úsekové měření …

Jiří Kocurek

… a železniční přejezd, pro zklidnění dopravy.

Otakar

… s manuální obsluhou šraněk a stanicí hned za dálnicí.

MK

Jedno to není, předpokládám že RSD bude chtít budovy odstranit a k tomu tam potřebuje přístup pro techniku.

Jiří Kocurek

To bude ještě oříšek, část parcely 1601/3 vypadá jako pole a část jako cesta v obci, přístup k domům.
https://mapy.cz/s/dohebejada