Chybějící kus dálnice D3 u Tábora postaví Porr za 12 milionů, čeká se na povolení
Zúžená dálnice D3 u Tábora. Stav, který řidiči znali dlouhá léta. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Součástí stavby bude i odbočovací pruh do Tábora.
Takže stát se naplánoval prošustrovat 22 milionů a překazila mu to firma za 12 to jsou dneska lidi…
Když kouknete do letecké mapy na mapy.cz z roku třeba 2004, tak uvidíte krásný odbočovací pruh z rychlostní silnice č.3 k tehdejší benzince ARMEX + k motocentru. A adekvátní nájezd zpět – připojovací pruh. třaba zde: https://mapy.cz/letecka?vlastni-body&x=14.7134968&y=49.4103547&z=19 Nota bene na protější straně v té době byla taky benzika Benzina (dnes tam není nic). Tak mi prostě přijde, že se někdo z ŘSD rozhodl, že tam žádná benzika nebude (třeba to někomu nevonělo a nehodilo se do krámu) a tak se už 20 let bojuje. A přitom se šlo asi dohodnout a zá pár tehdejších korun ten příjezd (a odjezd) doladit… Číst vice »
Pumpa smerem na Prahu i pumpa smerem na CB mely s RSD dohodu, ze po dostaveni dalnice se pumpy za nejakou kompenzaci zrusi. Bratranci zadnou dohodu nemeli a ani svuji vlastni sjezd. Jezdilo se k nim pres tu pumpu. Kdyz se pumpa zrusila, byli nahrany. Misto toho aby stahli ocasy, zacali delat problemy. Plus to smecko z taborskeho stavebniho uradu…
Co teď budou ti bratři Bratránkové dělat ?
Mohli by zkusit to samé o pár kilometrů severněji na místě budoucí dálnice.
Oba dva mají autoservisy jinde. A ve zmíněné stavbě údajně přibývají bezdomovci, jinak je to prázdný objekt.
Konečně se to dodělá, ale stejně si někdy říkám proč tam nemohli udělat odpočívku a spojit to rovnou s příjezdem k motocentru. Odpočívky se na této dálnicí stejně ještě nějaké musejí dodělat a takhle by se zabili dvě mouchy jednou ránou a vyšlo by to v konečném stádiu nejlevněji a nejrychleji.
není snaha mezi sjezdy z dálnice nechat aspoň 1km? /mě tak napadá/
Dle norem mají být 3 km. Každý sjezd/nájezd je rizikové místo.
děkuji za doplnění. Netušil jsem, jak to aktuálně je… Vím třeba na D6 (u Chebu Exit164 a Exit162 ), to je cca 1,2km. Samosebou čím méně sjezdu a nájezdům, tím lépe 😉
U těch starších úseků naší dálniční sítě to je jinak, jak jsou ostřejší zatáčky, stoupání/klesání, tak i častější sjezdy. 3 km nejsou moc, při dálniční rychlosti ani ne 1,5 min jízdy.
Mě tam nejvíc dlouhá léta štval pás směrem na Prahu. Široký, ale nenamalovaný. Člověk nevěděl, jestli jet až vpravo a umožnit předjíždění, nebo se držet podle čar vlevo. Teprve před pár měsíci to tam lépe vyznačili. Tak snad už bude v létě po problémech úplně.
Jo souhlas, takové balkánské, že…..
Snad se toho zprovoznění dožiju…..
Copak, vážně nemocen?
Ne, ale když vidím jak se to mnoho let protahuje. 😀
Tak snad do srpna vydržíte
A už se vystěhoval z te budovy?
To je asi jedno, ne? Větší záhada je proč nemohl být celých deset let v plnohodnotném provozu aspoň pruh na Prahu…
Největší záhady lidstva 21. Století 😁
Buďme rádi že je tam v obou směrech 80 a kupodivu ne „oblíbená“ 50.
Buďme rádi, že v úseku není náhradní autobusová doprava.
A úsekové měření …
… a železniční přejezd, pro zklidnění dopravy.
… s manuální obsluhou šraněk a stanicí hned za dálnicí.
Jedno to není, předpokládám že RSD bude chtít budovy odstranit a k tomu tam potřebuje přístup pro techniku.
To bude ještě oříšek, část parcely 1601/3 vypadá jako pole a část jako cesta v obci, přístup k domům.
https://mapy.cz/s/dohebejada