Chyb strojvedoucích začalo ubývat, překvapují statistiky. Nehod na přejezdech dál přibývá
Mimořádná událost ve stanici Praha - Smíchov. Vlak RegioJetu projel návěst Stůj, od srážky s drezínou SŽDC ho dělilo 37 metrů. Foto: Drážní inspekce
Po extrémním nárůstu v prvním čtvrtletí letošního roku došlo od dubna k výraznému poklesu počtu projetí návěsti Stůj na tuzemské
Vzhledem k tomu, že jsou to rozdíly v řádu jednotek, to přece nic neznamená… To, že někdo projede stůj, je náhoda, a stejně tak i to, kolikrát se to za měsíc stalo. Podle mě nemá cenu hledat nějaké příčiny…
V Mladé Boleslavi hlavním nádraží 21.6.2019 projel vlak 8527 do Mělníku cestové návěstidlo v poloze stůj, zaveden generální stop, stála celá skupina v 17.30 hod. Výsledek, ticho po pěšině, strojvedoucí jezdí dál…. Opatření zavedená žádná….. Typická boleslavská realita..
Ale vedení se může placat po ramenou jak zvýšené kontroly zabraly a strojvedoucí strovnaly zpátky do latě. Je to normální výkyv a nejhorší na tom je, že si následně vedení vyplatí odměny, že to zvladnuly. A systémová chyba to ne
Jenže ,,nehoda na přejezdech,, = v 99,9% chyba (nezodpovědnost, hazard) řidičů silničních vozidel.
Máte statistiku kolik z těch mrtvých bylo ve vlaku a kolik drážních zaměstnanců? Díky.
Máme – nikdo a nikdo;-)
Ono to taky může znamenat, že se ve skutečnosti nic nemění a jen jde o celkem normální náhodný výkyv. Na to by byla potřeba data tak nejmíň za 10 let, lépe více. Nebo se mohlo zlepšit zrovna toto na úkor jiných věcí, jako je třeba překročení rychlosti. Tak jako bych nic zvláštního nevyvozoval z jarního „šokujícího“ shluku událostí, tak podle mě nic podstatného neplyne ani z nynějšího snížení těch čísel. Akorát bude zajímavé sledovat, zda ti co na jaře doporučovali „řešení formou větší buzerace“, budou nyní doporučovat v ní ubrat, když se situace tedy jako zlepšila, nebo naopak ještě přitvrdit,… Číst vice »
Jaké překvapení. Už tehdy se upozorňovalo na to, že počet mimořádných událostí má v čase tvar sinusovky
Můžu dotaz? Kdy bylo tehdy?