Poslední dorovnávací zakázka obyčejných busů, aby s tím při nejhorším alespoň 10 let vydrželi.
Příště už budou muset soutěžit elektrobusy a nabíjecí infrastrukturu, a pokud na to nezískají pořádnou dotaci, tak to samy zaplatí stěží.
jaxc
11 měsíců
Jen mě napadá taková otázka, když to tady vidím…Nevíte někdo, proč se do některých výběrových řízení hlásí dealeři Iveca a ne samotné Iveco?
Poslední dorovnávací zakázka obyčejných busů, aby s tím při nejhorším alespoň 10 let vydrželi.
Příště už budou muset soutěžit elektrobusy a nabíjecí infrastrukturu, a pokud na to nezískají pořádnou dotaci, tak to samy zaplatí stěží.
Jen mě napadá taková otázka, když to tady vidím…Nevíte někdo, proč se do některých výběrových řízení hlásí dealeři Iveca a ne samotné Iveco?
Nemyslím si, že by se někam, alespoň v ČR, hlásilo Iveco přímo – vždycky se hlásí nějaký dealer. Je to zkrátka jejich obchodní politika.
v praze přímo iveco ne?
To je pravda. V tom případě nevím, kde je klíč 🙂
V Praze šlo v součtu o několik set autobusů, nikoliv pár kusů, či nižší desítky. Tudíž bude pravděpodobně klíč v objemu.