Poslední dorovnávací zakázka obyčejných busů, aby s tím při nejhorším alespoň 10 let vydrželi.
Příště už budou muset soutěžit elektrobusy a nabíjecí infrastrukturu, a pokud na to nezískají pořádnou dotaci, tak to samy zaplatí stěží.
jaxc
1 rok
Jen mě napadá taková otázka, když to tady vidím…Nevíte někdo, proč se do některých výběrových řízení hlásí dealeři Iveca a ne samotné Iveco?
Poslední dorovnávací zakázka obyčejných busů, aby s tím při nejhorším alespoň 10 let vydrželi.
Příště už budou muset soutěžit elektrobusy a nabíjecí infrastrukturu, a pokud na to nezískají pořádnou dotaci, tak to samy zaplatí stěží.
Jen mě napadá taková otázka, když to tady vidím…Nevíte někdo, proč se do některých výběrových řízení hlásí dealeři Iveca a ne samotné Iveco?
Nemyslím si, že by se někam, alespoň v ČR, hlásilo Iveco přímo – vždycky se hlásí nějaký dealer. Je to zkrátka jejich obchodní politika.
v praze přímo iveco ne?
To je pravda. V tom případě nevím, kde je klíč 🙂
V Praze šlo v součtu o několik set autobusů, nikoliv pár kusů, či nižší desítky. Tudíž bude pravděpodobně klíč v objemu.