Charteroví obři budou nadále létat také z Bratislavy, lety do exotiky nabídne DER Touristik i Čedok

Airbus A350 letecké společnosti World2Fly v Bratislavě. Zdroj: Letisko BratislavaAirbus A350 letecké společnosti World2Fly v Bratislavě. Zdroj: Letisko Bratislava

Slovákům odpadne mezipřistání v Praze.

Odebírat
Upozornit na
guest
34 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
David

Je čas, aby se PRG vykašlalo na cestičky a chartery a radši zpět přilákalo a380 Emirates. To by zlepšilo spojeni jak do exotiky, tak do bussines destinací…

David

*cestovky

Y.K.

Hezký, ale není to spíše o politice Emirates? Tedy až seznají, že ta triplsedma nestačí, že vyhledávání a zájem má potenciál na A380?

Apex

Nevím, jak by A380 zlepšila spojení do exotiky nebo do business destinací, pokud by linka fungovala jako dnes, tj. jednou denně. Ale zásadní problém asi bude v tom, že EK má stále 19 strojů mimo provoz… takže Praha může lákat jak chce, ale EK to asi nemají čím létat. A důvod může být i další, zcela pragmatický… na 777 do PRG nejspíš dobře vydělávají.

Kamil Novotný

Nejsem si jist, že za cenu Emirates by A380 přilákala koupáky, když cena v 380 je dražší jak většina týdenních zájezdů i s letenkou.

Otansiho

Vše vypadá moc hezky, až na počet dnů. Zkrátka 7 dní na exotiku je sakra málo a 14 dní skrz možnosti volna moc. Optimum vidím v 10-12 dnech, ale ty se vůbec nenabízí 🙁

Apex

7 denní turnusy jsou dnes standardem… bohužel, myslím, že těch 10-12 dní bude jen ubývat

Katka

V případě přímého letu je to 9 dní, tedy týden pobyt a doba na cestu, bez přestupu čas výrazně ušetříte. U vybraných destinací jde pobyt na dva týdny a když se někam létá víckrát týdně, což půjde třeba teď u Zanzibaru, lze vymyslet i kombinace jiná.

Viktor Nárožný

Pro mne je zklamáním nabídka Čedoku z Prahy. Tato nabídka je horší, než v loňském roce. Vypadla Srí Lanka, kam jsem chtěl jet, Keňa ze Zanzibarem se bude létat s B737 místo Dreamlinerem . Úplně vypadl z přeprav polský LOT. Zklamáním jsou i ceny, u některých destinací vyšší až o 20%. No nic, budu věrný Fischerovi, případně vyzkouším nějakou německou cestovku. Nevylučuji ani individuální cestu do některé bezpečnější země.

David

S kde jste tyto informace vzal?

Viktor Nárožný

Na jejich webu.

David

Ok ale tiskovku čedok v Praze ještě letos neměl, takže bych ty údaje nebral úplně doslova. Uvidíme no…

Dominic

Je to v jejich rezervačním systému (už tam doplnili i časy odletu/příletu) Smartwings – Zanzibar, Mombasa, Neos – Krabi, Nosy Be, Punta Cana

David

Zanzibar de 737? Tak to je hodne smutny downgrade… radeji ne, diky.

Marek

Letěl jsem to ještě za covidu s respirátorem a dá se to, mezipřistání bylo v Hurgádě, tolik bych se toho nebál, ale neříkám širokotrupé letadlo je lepší, ale když mají tolik nedstinací je těžší ho naplnit.

lvy

Neřekl bych, že jde o šířku trupu, tedy jde o značný hluk, málo místa a ještě navíc nutnost mezipřistání. B737 v sardince je tak maximálně na dvě tři hodiny, více nedáváme.

Průvodce původní Aleš

V economy má 737 úplně stejně široká sedadla jako dreamliner (kromě JAL, ti mají sedačky širší).

V.N.

V té Hurghadě. Mohli jste opustit letadlo ?

David

Tak možná to tak u těchto destinaci bude bohužel, ale nějaké novinky nás snad ještě čekají

Dominic

K tomu Madagaskar je v prodeji říjen-prosinec a Thajsko (z Prahy) jen leden-březen, obojí v úterý a ve stejné časy

David

Cedok to rozjizdi z regionalnich letist ve velkem. Zajimalo by me do jake miry to ubira Praze, ale zda se ze celkem dost.

Tadik

Cedok exotiku spousti hlavne z okolnich letist, protoze dostava slevy na pristani a pobidky st primo nebo neprimo je zvyhodnen Neos to v Praze nedostane za takovou cenu, takze logicky roste i sedackova cena. Protoze to pres zimu udrzi provoz. To kdysi mel i SmartWings napr takovou dohodu s Krajem, ze kraj co SmartWings neproda Ostrava-Dubai, kraj naklady dorovna. Ta smlouva je i v registru smluv.

Katka

Zdravím Tádo, tady mixujete více věcí, i nějakých historických, dohromady, které s naší nabídkou letů nesouvisí a ani nejsou aktuální. Za každým rozhodnutím o destinaci stojí zhodnocení velkého rizika a investice, kterou CK dělá.

Katka

Zdravím Davide, rozhodli jsme se zaměřit na regionální letiště nejen v létě, ale i u exotiky, ale Praze většina destinací zůstavá, některé budou dvakrát týdně, což zas umožní lepší kombinace. Dreamliner od Neosu má také víc míst a nové destinace jsme pro Prahu připravili na lyže a létat budeme nově i do Maroka, ještě k tomu využíváme pravidelné linky do dalších míst i pro naše zájezdy.

David

Dekuji, nicmene LOT je skoda, na business na charteru se dobre zvyka. Neos je jen lepsi economy a o SmartWings radeji nemluvit. Sice bude vice vyber terminu, ale takova cesta jiz spise odradi, bohuzel.

Katka

Na Madagaskar už se létá tři roky pouze do konce roku, kdy tam končí sezona. A lety vystřídá po novém roce právě thajské Krabi.

Marek

Takže Thajsko z Prahy vážně startuje až v lednu? To je dost škoda, když letos vycházejí perfektně vánoční prázdniny.

Pavel

Naprosto souhlasím. Čedok velký špatný.

David

Ja mam zase zkusenost, ze Cedok velky dobry, takze zalezi.

highrisk

Vaše empirická zkušenost z praxe z minulosti asi ano. Když měli oproti ostatním CK konkurenční náskok. Ale tady se vede řeč o budoucím létání, tam Čedok upadl ve všech podstatných parametrech jako jsou ceny, rozsah nabídky, časy letů, přepravci, letadla atd. Viz predřečníci.

David

Co to je za blabol? Kam upadli?

highrisk

Kolikrát jsi s Cedokem letěl přímým letem do exotiky ? A nelži… !

Kamil Novotný

Já souhlasím s naprosto tragickými časy letů. Za mě ranní rozlety ve 4:40 ráno, kdy musím být ve dvě v noci na letišti je peklo.
Chybí tady velké letadlo, které by otočilo rozumně ráno něco vzdálějsiho – Egypt a pak si v poledne dalo Bulharsko, nebo Turecko.

David

Na to majitele SW jaksi nemaji odvahu… vzdyt se to nevyplati… radeji do smrti skakat s -800 nebo Max 🤪😅