Českým drahám uvízl motorový vůz v závěji v Polsku
Motorový vůz řady 840 Stadler RS1 v Harrachově. Foto: České dráhy
Kvůli silnému sněžení je uzavřen i silniční přechod v Harrachově pro nákladní auta.
Kvůli silnému sněžení je uzavřen i silniční přechod v Harrachově pro nákladní auta.
Vloni jsem se tam chtel zajet podivat jak vypada snih… Letos to uz taky nestihnu. Nastesti to vypada, ze je to tutovka a jednou ten snih na vlastni oci skutecne uvidim 😉
Někde byly stránky o elektrickém provozu. Na fotkách byl k vidění i uváznutý Krakonoš /myšleno elektrický motorový vůz s touto přezdívkou
Mám to.
http://home.tiscali.cz:8080/cz399521/
http://home.tiscali.cz:8080/cz399521/rada_et_89.htm
to bylo,je a bude,navíc vždyť je to téměř v nejvyšším bodě hor.jak říkal Polívka v kalamitě – to se nedalo projet..
Zas na druhou stranu… Donner to není, tam mají 5 metrů.
https://www.tahoedonner.com/amenities/amenities/downhill-ski/trails-conditions/snowfall-tracker/
To je bohužel chyba dopravce. Měl zde nasadit vlak s lokomotivou.
Nojo. Tvoji rodiče zase měli nasadit kondom.
Pokud to dělit, tak vina infrastrukturníka, měl to projet pluhem.
Ale hlavně by neuškodilo, aby se oba navzájem nechovali alibisticky.
Někdy je toho tolik, že i ta lokomotiva uvízne. A stávalo se to i parním mašinám. Na YT je dokument: https://www.youtube.com/watch?v=-ugIoMD495E
To je hned… stačí, když v horách blbě foukne. A včera navíc napadlo tolik, co málokdy.
Přesně tak. Při počasí, co panovalo, by tam musel jezdit pluh co půl hodiny…
Duzo snegu na torach
Kdo tam udržuje sjízdnost letos? Býval to Viamont a tento problém tam snad od zprovoznění nenastal…
Nebylo to poprvé. V Jakuszycích když sněží a fouká vítr tak během chvíle jsou koleje zafoukaný sněhem.
Kalamita …
Hergot, že byla ta borovice zasněžená?!
A dobře vy!
(Pro neznalé: https://www.youtube.com/watch?v=J2fYXquFMM4&t=2885s)
Tak šup, zavolejte Bolkovi a jedeme točit dvojku.
Nepříjemné, ale stane se. Co je tam dál?
Problem techto vlaku je nulova vybavenost na snih. Staci srovnat s pluhy, ktere jsou standardne na vlacich v Rakousku co jezdi nekde v podhuri.
Máte pravdu, ale zas kolikrát se něco takového stane. V noci tam zajíždí velká mašina s pluhem.
No myslim ze tech problemu bylo a je v zime pravidelne dost- kdo si pamatuje nasazeni techto vlaku, tak moc dobre vi jak se toto resilo s vyrobcem a tehdy jeste se SZDC.
…a mimochodem, kdyby to melo ty standardni pluhy, tak tam s nejvetsi pravdepodobnosti ani ta masina nebude muset jezdit-to je totiz dusledek zimni nepripravenosti techot vozidel, pritom i na tento vlak se male pluhy delaly-pouzival je napr. Waldbahn.
Co to je standardní pluh ?
Lehký motorový vůz, byť bude mít před čumákem šípový pluh určený k odhrnutí sněhu mimo průjezdný průřez, není trakčně konstruován na takovouto činnost … to je tak cesta k vykolejení …
Pluh „býval“ v Tanvaldě … jenže pluh / sněhová fréza musí být tlačen klasickou lok.
Nasazení na „cizí“ infra by musela řešit smlova mezi oběma provozovateli infrastruktury …
Za mých dětských let stával v Tanvaldě plošinový vůz a něm trup z MIGa.
Navíc o víkendu to byl i na naše zdejší poměry extrém. Pak stačí blbé místo a závěj je hned…
Od 810, 814, 843 atd. naprosto žádná odlišnost. Pořádný pluh tu má jen cargová 743…
V době před rozdělením ČD – SŽDC při sněžení občas místo motoráku jela „těžší“ lokomotiva s vlekem.
Ale když rozdělení používají někteří nádražáci jako záminku dělat kraviny. SprŽel mašinu nedá, „uvízlý vlak na dokonalé udržované trati je přeci problém dopravce, předloni sme to projeli pluhem.“
K tomu další alibisti na Polské straně.
Tohle? http://www.zubacka.cz/index.php/zubacka/aktualne/102-snehova-kalamita-10-unora-2006
Pravda, kdosi si tady stěžoval že není žádná zima.
Jo, jo…. Na dnešek napadlo, co dlouho nepamatuju. Před chalupou závěj do pasu. Natož na hřebeni.