Českým drahám uvízl motorový vůz v závěji v Polsku

Motorový vůz řady 840 Stadler RS1 v Harrachově. Foto: České dráhyMotorový vůz řady 840 Stadler RS1 v Harrachově. Foto: České dráhy

Kvůli silnému sněžení je uzavřen i silniční přechod v Harrachově pro nákladní auta.

31 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
none

Vloni jsem se tam chtel zajet podivat jak vypada snih… Letos to uz taky nestihnu. Nastesti to vypada, ze je to tutovka a jednou ten snih na vlastni oci skutecne uvidim 😉

Pája

Někde byly stránky o elektrickém provozu. Na fotkách byl k vidění i uváznutý Krakonoš /myšleno elektrický motorový vůz s touto přezdívkou

petr

to bylo,je a bude,navíc vždyť je to téměř v nejvyšším bodě hor.jak říkal Polívka v kalamitě – to se nedalo projet..

Jiří Kocurek
král j

To je bohužel chyba dopravce. Měl zde nasadit vlak s lokomotivou.

Facepalm

Nojo. Tvoji rodiče zase měli nasadit kondom.

Leinad

Pokud to dělit, tak vina infrastrukturníka, měl to projet pluhem.
Ale hlavně by neuškodilo, aby se oba navzájem nechovali alibisticky.

Jiří Kocurek

Někdy je toho tolik, že i ta lokomotiva uvízne. A stávalo se to i parním mašinám. Na YT je dokument: https://www.youtube.com/watch?v=-ugIoMD495E

Milda Hlaváč

To je hned… stačí, když v horách blbě foukne. A včera navíc napadlo tolik, co málokdy.

Facepalm

Přesně tak. Při počasí, co panovalo, by tam musel jezdit pluh co půl hodiny…

Miloš

Duzo snegu na torach

Arnošt

Kdo tam udržuje sjízdnost letos? Býval to Viamont a tento problém tam snad od zprovoznění nenastal…

Mára

Nebylo to poprvé. V Jakuszycích když sněží a fouká vítr tak během chvíle jsou koleje zafoukaný sněhem.

Martin

Kalamita …

Marek

Hergot, že byla ta borovice zasněžená?!

Jarek
Joe

Tak šup, zavolejte Bolkovi a jedeme točit dvojku.

Martin

Nepříjemné, ale stane se. Co je tam dál?

JiP

Problem techto vlaku je nulova vybavenost na snih. Staci srovnat s pluhy, ktere jsou standardne na vlacich v Rakousku co jezdi nekde v podhuri.

Huh

Máte pravdu, ale zas kolikrát se něco takového stane. V noci tam zajíždí velká mašina s pluhem.

JiP

No myslim ze tech problemu bylo a je v zime pravidelne dost- kdo si pamatuje nasazeni techto vlaku, tak moc dobre vi jak se toto resilo s vyrobcem a tehdy jeste se SZDC.

JiP

…a mimochodem, kdyby to melo ty standardni pluhy, tak tam s nejvetsi pravdepodobnosti ani ta masina nebude muset jezdit-to je totiz dusledek zimni nepripravenosti techot vozidel, pritom i na tento vlak se male pluhy delaly-pouzival je napr. Waldbahn.

Miroslav Zikmund

Co to je standardní pluh ?
Lehký motorový vůz, byť bude mít před čumákem šípový pluh určený k odhrnutí sněhu mimo průjezdný průřez, není trakčně konstruován na takovouto činnost … to je tak cesta k vykolejení …

Pluh „býval“ v Tanvaldě … jenže pluh / sněhová fréza musí být tlačen klasickou lok.

Nasazení na „cizí“ infra by musela řešit smlova mezi oběma provozovateli infrastruktury …

Martin

Za mých dětských let stával v Tanvaldě plošinový vůz a něm trup z MIGa.

Milda Hlaváč

Navíc o víkendu to byl i na naše zdejší poměry extrém. Pak stačí blbé místo a závěj je hned…

Arnošt

Od 810, 814, 843 atd. naprosto žádná odlišnost. Pořádný pluh tu má jen cargová 743…

Leinad

V době před rozdělením ČD – SŽDC při sněžení občas místo motoráku jela „těžší“ lokomotiva s vlekem.
Ale když rozdělení používají někteří nádražáci jako záminku dělat kraviny. SprŽel mašinu nedá, „uvízlý vlak na dokonalé udržované trati je přeci problém dopravce, předloni sme to projeli pluhem.“
K tomu další alibisti na Polské straně.

Jiří Kocurek

Tohle? http://www.zubacka.cz/index.php/zubacka/aktualne/102-snehova-kalamita-10-unora-2006

Pravda, kdosi si tady stěžoval že není žádná zima.

Milda Hlaváč

Jo, jo…. Na dnešek napadlo, co dlouho nepamatuju. Před chalupou závěj do pasu. Natož na hřebeni.