LOT_PRAGA_X-2021---WWW---III_728x90_new

Český trh s novými auty klesá, za březen -8 %. Z první pětky rostla jen Dacia, SUV mají už 30%

Škoda Karoq. Foto: Škoda AutoŠkoda Karoq. Foto: Škoda Auto

Český trh s novými auty narazil v březnu na svůj strop. V meziročním srovnání registrace nových vozů klesly o 8,3

Zpět na článek
2 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Sova

Tady diesel bude ještě tak 5 let trendy…. Lidé se toho moc nebojí, ty novější diesely už relativně tolik „nesmrdí“. Pochopitelně s ad-blue a filtrem DPF. Spíše se jedná ale o firemní flotily s většími nájezdy. Low-cost firmy včetně státní správy pak kupují i Fabie, což je pro jednotlivce nebo nedej bože rodinu sprosté slovo. Navíc nabídka automobilek na tuzemském trhu převažuje ve prospěch dieselu. Viz Škoda, která za příznivou cenu nabízí diesely s vychválením jízdních vlastností vozu. U benzinových motorů vám řekne, tady máš 3-válec 1,0 a jezdi, ale do žádných větších akcí se s tím pustit nemůžou, protože… Číst vice »

Milan

Jestli se jedná o registrace nových aut, tak mě spíš překvapilo, že podíl dieselů je stále tak velký, že to lidi stále kupují. Protože propad hodnoty nového auta bude záhy zřejmě dosti dramatický. Z 39% na 30% bych určitě nenazýval „velký ústup dieselu“. Také by mě zajímalo srovnání prodejů dieselů s jinými evropskými státy, zejm. Německem.