Český Těšín zrevitalizuje Hlavní třídu, vyhrál projekt místních architektů

Vítězný návrh na proměnu Hlavní třídy v Českém Těšíně. Foto: FRIS architektiVítězný návrh na proměnu Hlavní třídy v Českém Těšíně. Foto: FRIS architekti

Občané se k návrhům mohli vyjádřit ve veřejném průzkumu.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Msk

Vypadá to hezky,ale nebaví mě v Těšíně objíždět půlku města při cestě do pl. Škoda že není snaha umožnit oboustrannou jízdu po hlavní ulici

Michael

Bez cyklostezky a vozovky z kočičích hlav by to jistě nebylo tak noblesní a elegantní 🤡

Tomáš679.2

No kostky a jízdní kolo nic moc kombinace. Mokro a hydraulické kotoučové brzdy mohou udělat své.

Jiří Kocurek

Furt se nadává, jak asfalt nezasakuje dešťovku.

Tomáš679.2

A komu co brání použít dlažbu betonovou místo kostek žulových (alespoň to na snímku jako žula vypadá)

Martin Verner

Bez tramvaje „přes řeku nahoru“ to nebude ono 🙂
Přeshraniční dopravní podnik by byl asi celkem výzva, ale zas by vznikl unikát…

Istropolitan

Před pár lety k obnově tramvajové trati Český Těšín Cieszyn vznikla studie proveditelnosti. Ukázalo se, že by to bylo jednak extrémně drahé (okolo 1 mld. Kč), a kromě toho by navíc byl problém i s odlišnou CZ a PL legislativou při provozování dráhy i existenci přeshraničního dopravního podniku… Ta studie by snad mohla být ještě k nalezení někde na internetu.

Roman Soudný

Když se zvládnou domluvit Francouzi, Němci a Švýcaři (kteří ani nejsou v EU), tak nevidím důvod proč by to nemohlo fungovat přes CZ-PL hranici.

Jan

Když se nechce, tak je to horší, než když to nejde.

Ondřej

Přesně…vše je o komunikaci.

smasska

Unikátní by to rozhodně nebylo, v Basileji takto tramvaje přejíždějí do dvou dalších států na čtyřech různých místech (jedna linka peážuje přes FR).

Pavel

Podobně i z francouzského Štrasburku jezdí tramvaje přes Rýn do německého Kehlu.

David

Podobně i ze švýcarské Ženevy jezdí tramvaje do francouzského Annemasse.