Český autoland hlásí nejúspěšnější první čtvrtletí v historii

Výroba nové generace Hyundai Kona Electric. Foto: Hyundai Motor Manufacturing CzechVýroba nové generace Hyundai Kona Electric. Foto: Hyundai Motor Manufacturing Czech

Největší nárůst zaznamenala Toyota v Kolíně, což je způsobeno loňskou odstávkou.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Greta

Škoda že Zetor prakticky skončil.

Permonik

Nějaké bližší info?

ČD4ever

Google ?

Permonik

Agrotech: Zetor představil výrobu nové verze.

Google: Zetor přesouvá výrobu nižší řády do Indie.
Motor a převodovky bude nákupovát neoplati se vlastní vývoj.

Kde je ten konec?

bydleni_fanousci.0t

A co auta na plyn (LPG)?

Greta

Ty v Česku nikdo nevyrábí. A na CNG taky ne.

frank

tak toyota , krom částečného průšvihu s BZ4x kterou se teď snaží vyprodat se slevou, se celkem trefila do vkusu s mild hybridy . Když si člověk vezme, že corrola či camry váží více než o tunu méně než třeba takový eletro sedan ID5 …

Carlos Ev

sedan ID5 jo ? to je SUV nebo crossover … Camry váží 1595kg a ID5 2110kg což je rozdíl 515kg

frank

tak jsem spletl , pardon jen o půl tuny … Hm výrobce to označuje jako moderní spojení vozu SUV a kupé a vypadá to, dle mého názoru, jako celkem obyčejný sedan 🙂

Jiří Kocurek

Toyota Agyo X váží 940–1015 kg podle výbavy (wiki). Tam už to tuna rozdílu je, ale je to taky výrazně menší auto.

CarlosEV

To si děláte srandu, že jo ? Škoda Citigo iV váží 1235kg takže rozdíl cca 250kg

Jiří Kocurek
CarlosEV

Já jsem se smál srovnání Aygo vs ID5 aby vám tam vyšla ta tuna

David

BMW i3 třeba krásných 1200kg…

Petr

Pouze dočasné…

David

Kolik vyrabi polovinu hybridy … Hyundai taky docela jede EV, HEV a PHEV a i tam brzo budou pres polovinu. Tem se prechod docela dari.