Český autoland hlásí nejúspěšnější první čtvrtletí v historii
Výroba nové generace Hyundai Kona Electric. Foto: Hyundai Motor Manufacturing Czech
Největší nárůst zaznamenala Toyota v Kolíně, což je způsobeno loňskou odstávkou.
Škoda že Zetor prakticky skončil.
Nějaké bližší info?
Google ?
Agrotech: Zetor představil výrobu nové verze.
Google: Zetor přesouvá výrobu nižší řády do Indie.
Motor a převodovky bude nákupovát neoplati se vlastní vývoj.
Kde je ten konec?
A co auta na plyn (LPG)?
Ty v Česku nikdo nevyrábí. A na CNG taky ne.
tak toyota , krom částečného průšvihu s BZ4x kterou se teď snaží vyprodat se slevou, se celkem trefila do vkusu s mild hybridy . Když si člověk vezme, že corrola či camry váží více než o tunu méně než třeba takový eletro sedan ID5 …
sedan ID5 jo ? to je SUV nebo crossover … Camry váží 1595kg a ID5 2110kg což je rozdíl 515kg
tak jsem spletl , pardon jen o půl tuny … Hm výrobce to označuje jako moderní spojení vozu SUV a kupé a vypadá to, dle mého názoru, jako celkem obyčejný sedan 🙂
Toyota Agyo X váží 940–1015 kg podle výbavy (wiki). Tam už to tuna rozdílu je, ale je to taky výrazně menší auto.
To si děláte srandu, že jo ? Škoda Citigo iV váží 1235kg takže rozdíl cca 250kg
https://media.toyota.co.uk/wp-content/uploads/sites/5/pdf/220328M-Aygo-X-Tech-Spec.pdf
Hledáte „Kerb weight (kg)“.
Já jsem se smál srovnání Aygo vs ID5 aby vám tam vyšla ta tuna
BMW i3 třeba krásných 1200kg…
Pouze dočasné…
Kolik vyrabi polovinu hybridy … Hyundai taky docela jede EV, HEV a PHEV a i tam brzo budou pres polovinu. Tem se prechod docela dari.