České nebe využilo loni 550 tisíc letadel, provoz byl na 64 procentech doby před covidem

Boeing 737 MAX 200 v barvách Ryanairu, ilustrační foto. Foto: BoeingBoeing 737 MAX 200 v barvách Ryanairu, ilustrační foto. Foto: Boeing

V organizaci letového provozu přitom dojde od 23. února k významné změně. Český vzdušný prostor se stane součástí většího celku.

3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
kaml

nechapu jak mohl nekdo dopustit vznik tak hloupe veci jako Free Route Airspace

Zdeněk

64% provozu předcovidové doby je velmi slušné číslo. Nyní letecký provoz negativně neovlivńují jen důsledky dřívějších covidových restrikcí, např. neobnovení letů do Číny, ale především ruská agrese na Ukrajině, která vyřadila z provozu spoje z Prahy do Ruska a na Ukrajinu, a v neposlední řadě i všeobecná drahota, v jejímž důsledku si cestování letadlem především na dovolenou může dovolit méně lidí.

David

Rekl bych, ze drahotu a neletani na dovolene pozname mozna pristi leto a nemyslim si, ze by to byl vyznamny vypadek.