České dráhy žalovaly na Leo Express, u Drážního úřadu ale neuspěly

Jednotka Stadler Flirt. Foto: Leo ExpressJednotka Stadler Flirt. Foto: Leo Express

České dráhy bojují s konkurencí nejen službami či cenami, ale i stížnostmi na jiné dopravce ke správním úřadům. Ukazují to

36 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Daniel Brvnišťan

„nejistotu ohledně další existence firmy a že může být závislá na podpoře svých akcionářů“
Zato České Dráhy sú úplne nezávislé od peňazí od svojho akcionára, štátu 😀

Robert

ČD jen přijaly praktiky LEO. Bylo by spíš divně, kdyby nic nedělaly.

Pavels

Pane Sůro, naučte se už konečně česky. A klidně mi opět napište, že mám ve svém komentáři pět hrubek. Ten nadpis s tou čárkou před u je typický idnes děs.

MJ

Konkretne je trapne napsat,ze CD zaluji. Kdyz jiny dopravce podava podnet k uradum,tak nezaluje? Bylo by dobre se tvarit,ze jste nezaujaty

Martin1

Ta čárka, zdá se být, je v pořádku 😉

Jarda

možná to velké písmeno u slova Drážní, nicméně jsou tam 2 přísudky, ty jsou správně odděleny čárkou.

mirekk

Drážní úřad je název instituce, tedy velké D je správně

Petr.R

nevím jaký jste ročník, ale já jsem se učil ve škole na moravě a tá čárka je správná. nejste náhodou někde z východu? Ale tuším, že pracujete u čd a chcete tímto dosáhnout, že aby se tohle ztratilo a já se ptám kolik čd té ženě z našich daní platí, joo pardon to jsou peníze co dostali za prodej toho smíchova…..

Taz

Jako problematickou bych spis videl druhou vetu clanku, ktera nedava smysl. Nehlede na to, ze se podnet nenavrhuje, ale podava. Spravne asi melo byt “kterymi statni dopravce navrhuje”.

pavel

Možná bys měl začít u sebe, troubo…

jan

Asi jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Viz razie EU a podobně.

bkp

Firma může být závislá na podpoře akcionářů… No to je tak nějak z podstaty věci, v širším slova smysl.
Navíc to sedí zrovna od firmy, která je závislá na jednorázových dosypech (prodej nádražních budov, prodej pozemků pod kolejemi) organizaci zřízené svým akcionářem.
No a stížnost ve stylu zakažte je, protože nám konkurují a mohli by i úspěšně je fakt boží, teda kdyby nebyla myšlená vážně.

BoH

Jo no, ČD bojují nejen cenami a službami, ale i stížnostmi, k čemuž by se Leoš či Jančura nikdy nesnížili 😀

Vašek

Velice trefný komentář :-).

poiuz

Doufám taky, že to je ironie :R

PetrB

Udavani v teto zemi bylo do roku 1989 na beznem poradku,ale jak je videt teto „slavne tradici“ se nekteri drzi do dnes. CD museli vedet, ze je DU posle k sipku. Hori jim pr*el, ale sani si to nepriznaji. Chlapci z CD chcete to vice reflexe. Ja se nedivim Tokovi, ze chce vyhodit generalniho reditele CD a vymenit dozorci radu CD.

BoH

Takže když Leoš s Jančurou fňukají u soudu na údajné podnákladové ceny, tak je to v pořádku. Když si na něco stěžuje ČD, je to bonzování a podobně. Ale já se Ťokovi také nediví. Je to stejný neobjektivní hater jako Vy 🙂

matti

BoH: Tak porovnejte obsah těch stížností 😀 „obáváme se, že to nedají, zakažte jim fungovat!“. U nás ve městě otevřeli prodejnu s bezobalovým zbožím. Komu můžu dát podnět, že si myslím, že tady nemají šanci uspět a ať je radši rovnou zavřou?

BoH

„Obáváme se, že jezdí pod nákladovými cenami, tak ať nám zaplatí škodu“ … Jako přes kopírák 😀

Jiřík

Nejneschopnější ministr dopravy chce vyměnit nejúspěšnějšího ředitele ČD.Důvodem je to,že neuhýbá bájnému podnikatelovi,kterému teče do bot.Dluh za podporu hnutí ANO ve volbách musí být splacen…Navzdory hospodaření i zlepšení kvality že strany ČD.Momentálně je to přitěžující okolnost,důvod se hledá těžce.

bkp

Myslím, že si to idealizujete, kdyby chtělo ministerstvo podpořit „žluté“, tak obratem zařízne státní dosyp na Ex2 a Ex3

Petr.R

co je na něm dobrýho, za ty lejsnutý lokotky má už dávno sedět.

Svojsin

Je vidět, že v Molochu mají strach z konce „socializmu na železnici“.

Gogo

Ono by se toho konce socializmu na železnici mělo bát víc lidí než jen vedení ČD, protože až vám v pátek v poledne žlutý nebo černý dopravce oznámí že do Ostravy jsou ten den všechny vlaky vyprodány a další volná místa jsou až v sobotu odpoledne tak jsem zvědavý jak se budete tvářit. Zatím ty zlé ČD musí odvést vše co zbude bez ohledu, ale až tam nebudou …

Bibi

Vážený pane. Všichni se tu zabývají vším možným jen ne tím,Co musí znát a z če h o !musi mít různé zkoušky zaměstnanci dopravců a z čeho je mají?Proč ČD posílá své zaměstnance pomalu každý 3 měsíc někam?Ať je to psychologické asertativni bankovní on line či přímé?Není to proto aby mohli informovat cestující o všech slevach nabídkách a možnostech je vyuzit?

Jiřík

Leoš Express to má stejně spočítané,barva jejich vlaků připomíná smuteční obřad,myslím že se mu hodně přiblížil….Dělat paštiky z drůbežího separátu bylo výnosnější,měli u toho zůstat.

David

Velice, velice hloupý komentář.

BoH

Naopak zábavný komentář. Ale Vaše reakce na něj je úplně k h… 🙂

Svojsin

Co je na něm zábavného?
Když se takto píše o ČD, můžou se někteří zbláznit…

BoH

Však ať se zblázní :)) … A přirovnání barvy vlaku a smutečního obřadu mi přijde trefné a humorné 🙂 Tak se snažte o nějakou glosu na ČD 🙂

Petr_766

No aspoň ta souprava (ač barevné provedení bych asi taky volil trochu jiné, ale to se řešilo už na začátku když Leo začínal) vypadá normálně a ne jako modrý cirkus pod názvem Metropolitan, kdy se nalepily nálepky s dvacet let starou grafikou na naprosto se nehodící podklad a celá ta souprava vypadá jako shluk náhodně poskládaných vagonů oblepený izolepou… Ale říkali to v TV, jak je ten vlak super, že pak na nádraží vidí člověk tohle, už markeťákům od ČD nedošlo nebo ani neví pomalu, jak ve skutečnosti ČD vozy vypadají…

gor

Naopak, komentář má možná hloupou formu, ale může mít pravdu. Leoš vytlouká klín klínem – na dluhopisovém trhu neuspěje, tak si půjčuje za úrok řádu 8 – 10 % p.a. u Acemy, která se snaží půjčku rozprodat hejlům skrze platformy Bondster nebo Mintos 😀

Mini Investor

Pro porovnání za kolik si půjčují ČD:
https://dluhopisy.cz/ceske-drahy–1
Úrokové sazby jsou proti Leo Expressu (7,5%) logicky výrazně nižší.
Jestli si opravdu Leoš půjčuje u tak pofidérní firmy jako je Acema za 8-10%, situace je velmi zlá …

PS: Celý systém P2P půjček je spíš pro hejly, řada firem nepřežije první ekonomické problémy a z toho plynoucí krachy dlužníků.

Petr.R

davide, hamé má jeho tatka.