Spíš schází ale více variant IN 100 -tedy na 1 – 3 dny, týden, na měsíc, tři měsíce, půl roku apod. Nevím, proč toto, co dřív bylo, zařízly. Tady mají prostor jak získat cestující a tržby! A totéž platí i u toho celostátáního tarifu, tam ale by musely jít s cenou výrazně dolů, aby to cestujícím k něčemu bylo. Konečně si vzít příklad ze zahraničí a skutečně se snažit dostat cestující na vlaky a ne je z nich vystrnadit!
Daniel Jablonecký
8 měsíců
Lepší by byla platnost do 3:00 druhého dne. Není výjimečné, že cesty končí až po půlnoci.
Samo
8 měsíců
Rozumiem tomu obmedzeniu na počet ľudí (celkových užívateľov) pri osobnej IN100, ale pri In Business je to dosť absurdum. Fyzickú In Business môže zdieľať ľubovoľný počet osôb, akú má teda logiku pri virtuálnej to limitovať?
Být to nabídka OneTicketu tak snad by to i nějaký smysl mělo.
Gajda
8 měsíců
Největší pecka je IN business pro 50 – na to kdyby vymyslel někdo aplikaci pro sdílení, tak za 899,8 na rok pro jednoho je to pecka. Každej by měl sice 7 dní k využití během roku – ale nebojím se, že by se ty lidi nenašli.
Podle mě to má jeden zásadní háček výrazně snižující použitelnost (a třeba i v rodinách): že tu jízdenku nemůže využít více osob současně, to je pochopitelné, ale platí-li ta jízdenka vždy po celý kalendářní den jen pro jediného zvoleného uživatele ze čtyř zapsaných a nikdo další z nich už ji v tom dni nemůže využít (například jeden dopoledne a jiný večer), je to k ničemu
Pro rodiny by naopak byla zajímavá verze, kdy je jeden držitel (protože to nějakým způsobem využije celoročně) a o víkendech platí pro dva dospělé a děti jako SoNe a mohou jet na výlet. To by dle mne mělo větší ohlas než tato nabídka.
Tahle varianta by byla pecka. Na víkend prostě druhý dospělý a max 2 děti do 15 let zdarma. Dost snadno se tak „vyrábí“ zvyk dětí jezdit na výlety vlakem. Je to investice do budoucna.
Proto to má v názvu Business, že to není zaměřené na rodiny. Taky existuje přenosná IN 100, kde si ji může mezi sebou předávat kdokoli i během dne, když to zvládne a cena je nižší, samozřejmě.
Spokojenycestujici
8 měsíců
Kupuji IN100 kazdy rok a jezdim jen Ostrava – Praha – Ostrava jiz za par cest se to vrati. Navic kazdy rok mam 10-15% slevu z banky. Takze je to za par kacek..
Tohle sice za normálních okolností není zas až tak výhodná nabídka, ale když by se člověk domluvil se čtyřma kamarádama „šotoušema“ na sdílení a každý by do toho investoval 7 475 Kč, tak to zas až tak špatná nabídka není.
No to asi ano, ale předpokládám, že by měli alespoň občas zájem vyrazit spolu – a tím veškerá výhodnost padá. Na úrovni běžného cestujícího si nedovedu představit, že by za daných okolností (30 tisic) do toho někdo dovedl jít. Snad jen domluva někoho po-pa dojizdejiciho, který nechce mimo pracovní dojizdku vlak ani vidět (znám takove), s nějakým pravidelnym vikendovym šotoušem.
Y.K.
8 měsíců
Rodina nevím, tam si fakticky nedovedu představit jak to smysluplně použít, ale ta verze IN Business pro firmy má určitě potenciál.
Pracuju v korporátu, Praha. Máme pobočky v Brně, Olomouci a Ostravě. Speciálně do OL a OV jezdíme vlakem, ovšem vzdy v několika lidech. Takže sdilené IN 100 jsou pro nás prakticky nepoužitelné. Opět nechápu na koho můžou ČD cílit….
Já pracuju taky v korporátu a vlakem právě cestujeme spíš jednotlivě. Cesta ve více lidech to naopak víc přiohýbá k volbě auta. Vše samozřejmě záleží na destinaci.
No na korporáty určitě necílí a ani to tak nepromují, na služební cestu se jezdí první třídou a nějaký časový lístek není ani výhodný. Takhle se lístek protáhne přes vlastní ČD Body, nechá se proplatit a člověk hned má za cestu do Ostravy a zpět dvě třetiny soukromýho lístku zdarma.
Dovedu si to představit, že bychom toho využili, kdybychom museli s mužem dojíždět to práce oba vlakem, ale přitom pracovali částečně z domu a jezdili „na střídačku“… jeden z nás má vždycky službu u dětí kvůli dopravě do a ze školy a na kroužky, přičemž dělá ten den z domu, zatímco druhý přijíždí později z práce. V takovém případě by to bylo zajímavé.
Pavel
8 měsíců
Jsme třičlenná rodina, dítě 10 let. Nevlastníme automobil, páč jsme z Prahy. Takže veškeré cesty do přirody se odehrávají hromadnou dopravou, 80% z nich ČD (já i žena máme IN25). Spočítal jsem si, že v roce 2023 jsme u ČD nechali 17000. Fakt nechápu komu chtějí prodávat sdilenou inkartu za 30 litrů…..
Ano, jenže to člověk ví vždy až zpětně. 2018-2020 jsem takhle projezdil 15-18k, ale kdo z nás dneska zůstane ve stejné práci (či na stejné pozici) tři roky? Změní se projekt a je to…
Jsme rodina a jezdime na vylety jen autem. Jen za naftu necham 6-10K mesicne takze si nestezuj a bud rad za tvych 17K mesicne. A to brouku nepocitam propad hodnoty auta a dalsi veci. Lidi by nejradsi chteli vse zadarmo…
„(…) v pracovní dny dojíždí jeden rodič se Sdílenou IN 100 do práce, v sobotu jízdenku využije druhý z rodičů k cestě na nákupy a v neděli dcera vyrazí do kina. (…)“ Po mém soudu naprosto naivní představa, pokud přijmeme myšlenku vztažení na rodinu. Rodina kromě toho občas cestuje pohromadě, ale to se s novou Sdílenou IN nesmí 🙂 Co k takovému myšlenkovému pochodu marketérů dodat… Ale třeba si to rodiny, co vypláznou 30 tis. ročně, ale nesmí jet spolu, najde 😛 Dovedu si to představit v malých kolektivech s občasnými pracovními cestami, ale ouha, opět zrada, občas jedeme ve… Číst vice »
Zdieľaná InKarta samozrejme neznamená že už nikdy nemôžete spolu cestovať, akurát že naraz platí len pre jednu z osôb 🙂
Jarda
8 měsíců
Jako tyhle nabídky měli smysl, když byli ČD v podstatě jediný dopravce. Poté co už jich tu máme více, tak si asi nikdo normální nekoupí jízdenku za 30 tisíc, když mu na mnoha tratích neplatí a nebude platit na čím větším počtu. A stát prostřednictvím One ticket není podobných nabídek, které by podporovali cesty veřejnou dopravou, schopen.
Mají to moc dobře spočítané a vědí, že nula od nuly pojde a úředník, který toto vymyslel má výkon a tím i potvrdil, že místo si zaslouží. Navíc tiskoví budou mít co prezentovat a bude to pěkné sluníčkové. Takže zase jsme tam, kde předtím.
Ale jednou loni jsem s IN 100 jel Os z Brna hl. n. do Blanska a průvodčí mi tvrdil opak, ale nic jsem neplatil, jen mi řekl, že můžu být rád, že tím vlakem nejede revizor…
Těch otázek je tam víc… např. jaké jízdenky povolit na relaci: Adamov – Brno (v rámci IDS) Praha – Adamov (mimo IDS, ale částečně vlakem jedoucím na riziko objednatele) Bratislava – Adamov (tady ani oneticket nepomůže, a mezinárodní jízdenka je de facto tarif ČD) A když navrhneme třeba lomený tarif ČD/IDS, tak pořád: co třeba jízdenky Interrail? Vychází mi z toho, že ideálně by měl objednatel (pokud si přeje vlastní tarif) myslet i na uživatelský komfort. I když něco objednává pro sebe, pořád existuje ve větším českém / evropském kontextu. Nevidím tady jednoznačně férové řešení pro všechny. Těch bodů k… Číst vice »
Spíš schází ale více variant IN 100 -tedy na 1 – 3 dny, týden, na měsíc, tři měsíce, půl roku apod. Nevím, proč toto, co dřív bylo, zařízly. Tady mají prostor jak získat cestující a tržby! A totéž platí i u toho celostátáního tarifu, tam ale by musely jít s cenou výrazně dolů, aby to cestujícím k něčemu bylo. Konečně si vzít příklad ze zahraničí a skutečně se snažit dostat cestující na vlaky a ne je z nich vystrnadit!
Lepší by byla platnost do 3:00 druhého dne. Není výjimečné, že cesty končí až po půlnoci.
Rozumiem tomu obmedzeniu na počet ľudí (celkových užívateľov) pri osobnej IN100, ale pri In Business je to dosť absurdum. Fyzickú In Business môže zdieľať ľubovoľný počet osôb, akú má teda logiku pri virtuálnej to limitovať?
Aby si z toho někdo neudělal svůj business.
Být to nabídka OneTicketu tak snad by to i nějaký smysl mělo.
Největší pecka je IN business pro 50 – na to kdyby vymyslel někdo aplikaci pro sdílení, tak za 899,8 na rok pro jednoho je to pecka. Každej by měl sice 7 dní k využití během roku – ale nebojím se, že by se ty lidi nenašli.
Našli. Vždycky v pátek a v neděli.
Podle mě to má jeden zásadní háček výrazně snižující použitelnost (a třeba i v rodinách): že tu jízdenku nemůže využít více osob současně, to je pochopitelné, ale platí-li ta jízdenka vždy po celý kalendářní den jen pro jediného zvoleného uživatele ze čtyř zapsaných a nikdo další z nich už ji v tom dni nemůže využít (například jeden dopoledne a jiný večer), je to k ničemu
Pro rodiny by naopak byla zajímavá verze, kdy je jeden držitel (protože to nějakým způsobem využije celoročně) a o víkendech platí pro dva dospělé a děti jako SoNe a mohou jet na výlet. To by dle mne mělo větší ohlas než tato nabídka.
Velmi dobrý nápad, zkuste to s nějakým komentářem napsat na ČD. Treba já bych za ni těch 30 klidně dal.
Tahle varianta by byla pecka. Na víkend prostě druhý dospělý a max 2 děti do 15 let zdarma. Dost snadno se tak „vyrábí“ zvyk dětí jezdit na výlety vlakem. Je to investice do budoucna.
Proto to má v názvu Business, že to není zaměřené na rodiny. Taky existuje přenosná IN 100, kde si ji může mezi sebou předávat kdokoli i během dne, když to zvládne a cena je nižší, samozřejmě.
Kupuji IN100 kazdy rok a jezdim jen Ostrava – Praha – Ostrava jiz za par cest se to vrati. Navic kazdy rok mam 10-15% slevu z banky. Takze je to za par kacek..
Já mám IN25 a slevu nemám, naopak, vždycky průvodčí chce ještě připlatit.
tak máš 25% slevu ne? bůhví kam ty peníze jdou ! třeba připlácíš do jeho kapsy!
Podívej se na pár jeho příspěvků a pak ti to přestane být divný.
Jaký příspěvky?
Tohle sice za normálních okolností není zas až tak výhodná nabídka, ale když by se člověk domluvil se čtyřma kamarádama „šotoušema“ na sdílení a každý by do toho investoval 7 475 Kč, tak to zas až tak špatná nabídka není.
No to asi ano, ale předpokládám, že by měli alespoň občas zájem vyrazit spolu – a tím veškerá výhodnost padá. Na úrovni běžného cestujícího si nedovedu představit, že by za daných okolností (30 tisic) do toho někdo dovedl jít. Snad jen domluva někoho po-pa dojizdejiciho, který nechce mimo pracovní dojizdku vlak ani vidět (znám takove), s nějakým pravidelnym vikendovym šotoušem.
Rodina nevím, tam si fakticky nedovedu představit jak to smysluplně použít, ale ta verze IN Business pro firmy má určitě potenciál.
Pracuju v korporátu, Praha. Máme pobočky v Brně, Olomouci a Ostravě. Speciálně do OL a OV jezdíme vlakem, ovšem vzdy v několika lidech. Takže sdilené IN 100 jsou pro nás prakticky nepoužitelné. Opět nechápu na koho můžou ČD cílit….
Na ty, kterým se to hodí?
Já pracuju taky v korporátu a vlakem právě cestujeme spíš jednotlivě. Cesta ve více lidech to naopak víc přiohýbá k volbě auta. Vše samozřejmě záleží na destinaci.
No na korporáty určitě necílí a ani to tak nepromují, na služební cestu se jezdí první třídou a nějaký časový lístek není ani výhodný. Takhle se lístek protáhne přes vlastní ČD Body, nechá se proplatit a člověk hned má za cestu do Ostravy a zpět dvě třetiny soukromýho lístku zdarma.
Dovedu si to představit, že bychom toho využili, kdybychom museli s mužem dojíždět to práce oba vlakem, ale přitom pracovali částečně z domu a jezdili „na střídačku“… jeden z nás má vždycky službu u dětí kvůli dopravě do a ze školy a na kroužky, přičemž dělá ten den z domu, zatímco druhý přijíždí později z práce. V takovém případě by to bylo zajímavé.
Jsme třičlenná rodina, dítě 10 let. Nevlastníme automobil, páč jsme z Prahy. Takže veškeré cesty do přirody se odehrávají hromadnou dopravou, 80% z nich ČD (já i žena máme IN25). Spočítal jsem si, že v roce 2023 jsme u ČD nechali 17000. Fakt nechápu komu chtějí prodávat sdilenou inkartu za 30 litrů…..
S takovou by se vyplatila už IN 50, ne?
Ano, jenže to člověk ví vždy až zpětně. 2018-2020 jsem takhle projezdil 15-18k, ale kdo z nás dneska zůstane ve stejné práci (či na stejné pozici) tři roky? Změní se projekt a je to…
8500 na osobu s In25 je pořád málo, aby se vyplatil přechod na In50 (úspora by byla cca 8500/3=2800, u vázaných jízdenek ještě méně, In50 stojí 3200).
Jsme rodina a jezdime na vylety jen autem. Jen za naftu necham 6-10K mesicne takze si nestezuj a bud rad za tvych 17K mesicne. A to brouku nepocitam propad hodnoty auta a dalsi veci. Lidi by nejradsi chteli vse zadarmo…
17K rocne*
270l nafty měsíčně jen na výlety? Jo tak to už chápu, kde se berou pod články ti, co nutně potřebuji bez zastávky jet do Chorvatska.
Nebo rovnou třeba v karavanu i bydlíte?
Má dieselagregát, aby ušetřil za elektřinu…jako Soukup…a kecá…
Dopravce vám nabízí různé obchodní nabídky a je na vás, jak je využijete. Když existuje IN 100 za 22000, krok 8000 ke sdílené mi přijde rozumný…
Tak super, hledám tři parťáky ke sdílení IN100. 🙂
Upřímně, přemýšlím nad tím, jezdím hlavně pátek, sobota, neděle, průměrně ob týden. Musel bych to ale propočítat trochu.
ČD toto oznámily tento týden.
Tarif byl na webu už koncem listopadu…🙂
A?
„(…) v pracovní dny dojíždí jeden rodič se Sdílenou IN 100 do práce, v sobotu jízdenku využije druhý z rodičů k cestě na nákupy a v neděli dcera vyrazí do kina. (…)“ Po mém soudu naprosto naivní představa, pokud přijmeme myšlenku vztažení na rodinu. Rodina kromě toho občas cestuje pohromadě, ale to se s novou Sdílenou IN nesmí 🙂 Co k takovému myšlenkovému pochodu marketérů dodat… Ale třeba si to rodiny, co vypláznou 30 tis. ročně, ale nesmí jet spolu, najde 😛 Dovedu si to představit v malých kolektivech s občasnými pracovními cestami, ale ouha, opět zrada, občas jedeme ve… Číst vice »
Zdieľaná InKarta samozrejme neznamená že už nikdy nemôžete spolu cestovať, akurát že naraz platí len pre jednu z osôb 🙂
Jako tyhle nabídky měli smysl, když byli ČD v podstatě jediný dopravce. Poté co už jich tu máme více, tak si asi nikdo normální nekoupí jízdenku za 30 tisíc, když mu na mnoha tratích neplatí a nebude platit na čím větším počtu. A stát prostřednictvím One ticket není podobných nabídek, které by podporovali cesty veřejnou dopravou, schopen.
Mají to moc dobře spočítané a vědí, že nula od nuly pojde a úředník, který toto vymyslel má výkon a tím i potvrdil, že místo si zaslouží. Navíc tiskoví budou mít co prezentovat a bude to pěkné sluníčkové. Takže zase jsme tam, kde předtím.
V tom spočívá celý ten průšvih. Ale to je ta státní dopravní politika!
A platí to i v těch krajích kde neuznávají režijky?
Áno, IN100 platí vo všetkých vlakoch ČD
Ale jednou loni jsem s IN 100 jel Os z Brna hl. n. do Blanska a průvodčí mi tvrdil opak, ale nic jsem neplatil, jen mi řekl, že můžu být rád, že tím vlakem nejede revizor…
Měl špatné informace. Stačí mu v mobilní aplikaci ukázat, že cena s IN 100 je Zdarma. Ale vědět by to měl
Proč kde jde riziko za objednavatelem by měla platiti In karta. To mi vyznívá od ČD jako těžký ojeb
Těch otázek je tam víc… např. jaké jízdenky povolit na relaci: Adamov – Brno (v rámci IDS) Praha – Adamov (mimo IDS, ale částečně vlakem jedoucím na riziko objednatele) Bratislava – Adamov (tady ani oneticket nepomůže, a mezinárodní jízdenka je de facto tarif ČD) A když navrhneme třeba lomený tarif ČD/IDS, tak pořád: co třeba jízdenky Interrail? Vychází mi z toho, že ideálně by měl objednatel (pokud si přeje vlastní tarif) myslet i na uživatelský komfort. I když něco objednává pro sebe, pořád existuje ve větším českém / evropském kontextu. Nevidím tady jednoznačně férové řešení pro všechny. Těch bodů k… Číst vice »
Tuším, že návrh byl : Vnitrokrajské jzdné pouze IDS, mezikrajské buď lomoné, nebo tarif dopravce, ale s úhradou podílu kraji.
Aneb každá kačka dobrá…