České dráhy vyměnily vedení svých opraven DPOV, Polešovský a Kott končí
Hlavní oprava elektrické lokomotivy Českých drah. Pramen: DPOV
Jedna z velkých dceřiných společností Českých drah mění své vedení. V čele společnosti DPOV, která se zaměřuje na opravy kolejových
Ať je to tak nebo tak. Připadá mi, že pokud někdo neudělá co soukromníkům na očích vidí, jde od ,, válu,,
Odhadem jak velká část prací není pro skupinu ČD?
V loňském pátém čísle ŽM vyšel rozhovor s teď končícím panem Kottem – mimo jiné zaznělo, že DPOV je plně vytíženo prací pro ČD a ČDC. Tehdy byly aktuální očekávané opravy exDB 628 pro „soukromníky“ a případně modusů pro RJ a tak nějak mezi řádky vyplynulo, že o tyto akce, ani jiné práce pro externí zákazníky, DPOV nemá zájem. Celý rozhovor byl dost neslaný nemastný a vůbec mě nepřekvapuje, že se majitel rozhodl vedení firmy vyměnit. Dceřiná firma, která sice vydělává, ale jejím jediným zákazníkem je matka a sestra, smysl nedává.
A to je tedy podle vás lepší nechat chátrat vlastní majetek a (rádoby) „vydělávat“ na tom, že budete nahrávat konkurenci, aby vás posléze převálcovala, protože taková je právě v tu chvíli „politická vůle“?
Když neopravím vozidla konkurence já, udělá to někdo jiný a já akorát ostrouhám. To je smýšlení jako kdyby železniční dopravci odmítali automotive zákazníky, aby nepodpořili růst konkurence. Rozvoj automobilismu by se tímto přístupem nezastavil.
Neříkám rezignovat na zakázky pro ČD a vrhnout se jen na „soukromníky“, ale věnovat se oběma směrům – učit se nová vozidla, růst, vydělávat (když budu pracovat jen pro matku, nic nevydělám).
„Když neopravím vozidla konkurence já, udělá to někdo jiný a já akorát ostrouhám.“
Jistě: přesně to jsme viděli v případě dopravců „ARRIVA vlaky“ a „LET“ loni v prosinci – a s výsledky v různém stavu neúplné dokončenosti těch úprav vozidel (např. vybavení jejich interiérů) se můžeme setkávat dodnes, byť už ta vozidla aspoň „použitelně“ jezdí.
No vidíte, kdyby jim to udělaly DPOV, mohla zde jezdit kvalitně opravená vozidla a ČD by ještě něco vydělaly. Takhle sice „nepodpořily konkurenci“, ale nijak jim to nepomohlo.
Vzpomeňte si na tento svůj podivný názor, až budete zase i vy jedním z kritiků problémů ČD nastalých s jejich vlastními vozidly, protože DPOV nestíhají …
Štěpán Lotrinský také dodával zboží Prusům v době války… Pecula non olent
Otázka kolik mají v dnešní době volných kapacit, můj dotaz byl proto, že na tak velký obrat tam je dost zanedbatelný zisk, ale pokud by většina prací byla pro majitele, tak dává smysl, že to je bez zisku.
Von ten pan Klich byl předtím ředitelem OPŘ Ostrava. V době ještě jednotných ČD. Jednou jsem ho viděl naživo.
Jde o Klicha mladšího-ten je protekční politické dítě, který má nulové zkušenosti ze železniční dopravy, ale díky konexím je „odborník“.
Podle čeho soudíte nulové zkušenosti? Jinak jeho otec byl za dob mého působení u ČD můj šéf. Skvélý člověk po lidské i pracovní stránce, bohužel toto se nedalo říci o jeho nástupci.
Skvělý, tak určitě….pokud jste taky chlastal extraligu
Příprava na privatizaci.
Chceme střídat…..
Pan Miroslav Klich starší již není ředitelem regionálního centra ČD v Ostravě. Čtěte více povinnou literaturu 😉 https://zeleznicar.cd.cz/zeleznicar/lide-a-pribehy/miroslav-klich–v-duchodu-si-uziju-konicku/-21857/
Klicha označily České dráhy za dlouholetého odborníka v oblasti železniční dopravy, jeho otec byl dlouho ředitelem regionálního centra ČD v Ostravě.
A vy se naučte porozumění psanému textu. To se dá číst tak dlouho, dokud smysl nepochopíte.
V textu to bylo původně špatně, jen jsem nestihl autorovi příspěvku poděkovat.
Vždyť se píše že byl……