České dráhy sesadily bývalou šéfku osobní dopravy Luďku Hnulíkovou, ve firmě skončí

Luďka Hnulíková (vlevo) při prezentaci nových jednotek Českých drah. Foto: České dráhyLuďka Hnulíková (vlevo) při prezentaci nových jednotek Českých drah. Foto: České dráhy

Někdejší ředitelka osobní dopravy Českých drah Luďka Hnulíková skončila na postu ředitelky kanceláře náměstka pro osobní dopravu. V pondělí ji

29 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alexandr Mikulka

Jestli někdo vlastníma rukama vytlačil ČD z pozice typického balkánského dopravce do pozice nejlepšího státního dopravce nových zemí EU, tak to byla zrovna ona. Bez ohledu na to, jaké prostředky používala.

Sergej

Mě se na ní líbilo, že ekonomicky si dokázala spočítat, že vlakový doprovod na některých linkách je holý nesmysl! Vemte si, že vlakvedoucí si vidělá cca 23000,- za měsíc, ale zaměstnavatele stojí o 35 pct více na odvodech. Vždyť vlakvedoucí je ekonomický nesmysl na vlacích vedených sólo 810 a i 814, tedy dvouvozových MJ. Nebo například na sólo 854. Když si spočítáte cenu vlakového doprovodu oproti případným ztrátám na tržbách, tak je to směšný. Chápu doprovod na určitých jasně daných kategoriích vlaků, ale na takto vedených nikoliv! P.S. Případné kecy ohledně bezpečnosti cestujicích jsou liché, autobusy a třeba i metro… Číst vice »

železničář v důchodu

Ono by ovšem to úplné zrušení průvodčích (protože dnes už „vlakvedoucí“ jsou fakticky pouhými průvodčími a ničím víc) na „lokálkách“ nemělo v ČR ani zdaleka tak velký efekt, jak se Vám zdá, protože o to víc by bylo třeba nasadit revizorů, navíc bez adekvátní techniky umožňující prodej jízdenek bez účasti strojvedoucího výrazně zpomalíte na „lokálkách“ provoz.

David

23K čistého fakt ne, za to by to nikdo nedělal. I když II arriva mysli, ze bude 😁

Blanka

A kolik si myslíte, že průvodčí bere?

Oldřich Sládek

Jestli si někoho na dráze skutečně vážím, tak zrovna jí….jak bylo řečeno, Prohlášení o dráze zná zpaměti v tomhle státě jen ona.

Karel

Ať si říká kdo chce co chce, tahle baba je v řadě provozních věcí nezastupitelný profesionál. Je svá, není snadné s ní vyjít. Ale lidí, co něco umí, si umí vážit. Velká škoda, že se zbavuje modrý dopravce praktiků, kteří vědí, jak dráha funguje a kteří své řemeslo umí.

petr.r

to byla ta odbornice na ty 810?

Oldřich Sládek

Někdy je lepší fakt mlčet…

Kirschner

Luďka prej nejhezčí chlap na GŘ. 😁

Robert

Co říct, odbornice to je ale diplomat vůbec což v pozici ředitele kanceláře je taky potřeba. Doufám že si ji ČD na úseku provozu nechají a ona místo přijme protože odborné kvality má.

Karel

Pamatuji se, když se před x lety vrátila zpět na ČD do funkce šéfky osobní dopravy, jak byla v „Železničáři“ vychvalována jaká je odbornice. Například tím, že po dobu působení mimo ČD získala mnoho zkušeností ve funkci ředitelky autobusového nádraží Florenc. A hned jedno z jejich prvních nařízení bylo určení počtu vlakového personálu striktně podle počtu vagonů, bez ohledu, jestli to je dělnický osobák, nebo Ec zastavující jednou za hodinu.

Kirschner

Tak „kasičky“ to byla hlavně její práce.

železničář v důchodu

„získala mnoho zkušeností ve funkci ředitelky autobusového nádraží Florenc“
Nemýlím-li se, bylo tehdy jejím hlavním úkolem vytvořit podmínky pro zavedení „CISu“ = „Celostátního informačního systému o jízdních řádech“, který následně provozuje „CHAPS“ pro veškerou VHD, a to se nakonec povedlo docela obstojně.

Petr

Správně.Michal Místenka Štěpán a jeho podrpodrtašky odchází z Čd…Snad nové vedení bude mít rozum,bude řešit to,co jsou skutecné problémy a povedou CD správbým směrem

DPDP

Ať ČD přejdou na agilní řízení a vyříznou se min. 3 úrovně nepotřebného managementu 🙂
Vše půjde rychleji a z ČD bude firma západního střihu 🙂

Vendelin

Zjevně jste odborník. Můžete tu myšlenku z obecného blábolz konkretizovat do podminek ČD?

Mraky

Víte vůbec, co to je agilní řízení a pro jaké firmy se hodí? Agilní řízení navíc není žádná spása a musí se umět – je to jen jedna ze součástí projektového, vodopádového, řízení. A možná jste slyšel, že začlo v oblasti IT.

Eskimo Joe

Štěpán a Medvědice, co dodat. Možná jen, že je to pořád málo.

Martin Hanzal

Dlouhé roky to vypadalo, že je takhle ženská prostě nesmrtelná… a ono přece.

X 1

Nesmrtelná Teta. 🙂

železničář v důchodu

„Nesmrtelná teta“ je Dana Marusičová (dříve odbornice na výhybky a traťové hospodářství vůbec) – „Medvědice“ je na takový titul ještě příliš mladá …

Jan Pan

sesazena odbornice na lepe placene misto – takhle jesitnou a sebezahledenou zenskou vazne CD uz asi nesezenou
je mi líto vsem jejim budoucim spolupracovnikum

bob

Máte osobní zkušenost?Docela by mě zajímalo jaký je to člověk.dík

Martin Hanzal

POtkával jsem se s ní jen na setkání s dopravci a výlukových poradách. Byla s ní docela sranda, jen mě překvapilo, že dlaždič je oproti ní vzor slušné mluvy.

Eskimo Joe

To je od Rostíka, chebský dialekt.

Vlaďka

Ano, paní ředitelka je velký odborník a slušný člověk.

Pavel Klicpera

Člověk? Báječněj, tvrdej, přímej, citlivej a teď jako ženská – báječná, drsná, laskavá, citlivá, a teď jako odbornice – erudovaná, tvrdá, nekompromisní a v mnoha ohledech méně ohledná, ale.. děkuji ji za náš společněj rozjezd Holešovického nádraží (kurva to už je 33 let), společně s Rostislavem Pokludou bejvalým přednostou Libně. Ona byla, ona je a doufám, že bude! Luďko, děkuji Ti na dálku! 😀

patology_chef

To, že je někdo bubák, neznamená, že je zlý člověk 😉 a při zpětném porovnání s některými Žaludovými podržtaškami bych dokonce tvrdil, že paní Hnulíková je milá a příjemná. Určitě ale od ní nikdo nezaslechl podobnou volovinu jako od Žaludovy tajemnice: „nejdůležitější je obsah, ale forma je stejně důležitá“.