České dráhy přišly o další pendolino, srazilo se s pracovním vozíkem
Jednotka pendolino Českých drah. Foto: Jan Sůra
Z původních sedmi jednotek mají dočasně České dráhy v provozu jen čtyři pendolina. Od včerejšího večera jim chybí v provozu
Proc si CD nekoupi nejaka ojeta z Italie a nezmodernizuje je…
Pracovní vozík? Co si pod tím mám představit?
MUV
Nesmysl: MUVka to být nemohla, z toho by byla nehoda „jako bejk“(a asi i se zraněnými), protože MUVka při práci obvykle nezůstává bez dozoru a lidé se s ní i vracejí z pracoviště, takže ji bez lidí lze na trati zapomenout jen těžko – pod pracovním vozíkem si představte třeba malý a nízký dvounápravový plošinový vozík (na dopravu například těžšího nářadí nebo beden s drobným kolejivem), který samozřejmě lze pro delší přesun i připojit za MUVku, ale na pracovišti jej lze snadno přesouvat i jen lidskou silou.
Možná MUVka, jak napsal mirekk, ale já bych to tipoval spíš na ten valník, co s sebou tahá.
Prý svářečský vozík. Rána to byla pěkná. Ale co mě zaráží je to, že se tam normálně postavila vlaková cesta, i když byla kolej obsazená a to je v Radotíně releovka. Buď vozík nešuntoval, nebo byly odvody vypnuté.
Lukáš:
Myslím že pravděpodobnější je že ten vozík nemá dostatečně nízký odpor na to aby umožnil bezpečné sepnutí kolejového obvodu. Když se na to podíváte tak je to na kuličkových ložiscích a pochybuji že ty mají dostatečně nízký odpor. Na toto to asi nikdo nikdy netestoval protože se nepočítá s tím že by to někdo nechal jenom tak někde na trati za normálního provozu.