České dráhy přidají zaměstnancům od ledna 5,5 %

Railjet mezi Brnem a Adamovem u bílovických tunelů. Foto: České dráhyRailjet mezi Brnem a Adamovem u bílovických tunelů. Foto: České dráhy

Zaměstnance všech tří největších státních zaměstnavatelů na železnici čeká příští rok stejný růst tarifních mezd. České dráhy dnes oznámily, že

Zpět na článek
20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
milan

Zadání z Ministerstva chaosu znělo jasně. STEJNÝ průměrný nárůst plátů u ČD, ČDCargo, SŽDC. A co se nestalo SŽDC 5,5 , ČDCargo 5,5 a ČD 5,5. OSŽ neboli pátá kolona zaměstnavatelů opět sehrála svoji divadelní roli.

Michal

Tady jsou zase samé plačky. Fňuk, fňuk..

magma

takze od 1.ledna budeme mit vsichni o 5.5% navíc?

petr.r

NE, někdo 14,5%, jiný 10% a někdo 8%

Magma

Opravdu? Nebo je to vtip?

petr.r

opravdu, jestli kecám, tak půjčím auto na sobotu.

Michal

P.S.: Mám velorex.

petr.r

Z4

Bery

Anglicaky nebrat. 🙂

Vendelin

A někdo nic stejně jako v uplynulých 6 letech.

Bery

Ano, vsichni v tarifnich tridach. Pro manazerske platy to neplati…

masinka

Zaměstnancům zůstanou zachovány dosavadní benefity a dojde k mírnému růstu tarifních mezd. Pravda,opravdu jen „k mírnému“😏jako vzdy

petr.r

zachování benefitů je to, že se nehlídá spotřeba nafty? A právě je veliký riziko, že soukromníci nenajdou fíry z řad čd na motorový jednotky z důvodu čerpání těchto výhod.

mirekk

A co má být že nenajdou fíry? Když jim nabídnou podstatně lepší podmínky než ČD či ČDC tak by možná někoho přetáhli.

simbič

Nene, nikdo lepší, než ČSD neexistuje!

Zapa

Aneb zloděj křičí chyťte zloděje….

Bery

A je pro takove obvineni nejaky dukaz ?

petr.r

elektrifikace.

Bery

???

Rtep

Já určitě nebudu kydat.
Zaměstnanci ČD, ČD Cargo, SŽDC určitě nemají jednoduchou práci a ocenění si zaslouží. A není jim co závidět.
Přesto ale dodám, že 5,5% je docela slušné navýšení. Jen málokterá soukromá firma tolik přidává. Koneckonců neznám ve svém okolí žádného železničáře, který by si stěžoval na malé peníze.