České dráhy přidají od soboty Západní expresy na chebskou větev
Pendolino na mostě přes vodní nádrž Jesenice u Chebu. Foto: České dráhy
Mírně posílené budou i spoje na mnichovské větvi linky Ex6.
Mírně posílené budou i spoje na mnichovské větvi linky Ex6.
No tak v Chebu jsem jezdil jako vlakoš a co 2 hodiny Ex je blbost ,to je to jak jsem tu psal a všichní mě kamenujete ,příjdu o trat a výkony ,posílím to jinde ,hlavně nepropouštět ,protože počet úředníků závisí na počtu mužstva.Jinak je pravda ,že někde nejsou přípoje ,třeba v Chebu na Chomutov ,ale jsou do Německa .No ale když už tam za mě jezdily IC a dnes motoráky ,tak nevím .Jezdit co 2 hodiny na Mnichov a mít smlouvu s Landerbahn co odradí spoustu cestujících pro svoji nespolehlivost a nikde nestavět jen Plzen ,Holýšov a Domažlice ,když dále… Číst vice »
No zcela mimo mísu. Víte kdo objednává vlaky Sp?
.. dycky Cheb ! ! ! ..
I když tam v budoucnu nebude žádný přípoj, bude pořád velký tlak na to, aby tam zastavovaly/končily rychlíky… 😀
??????
Ono do Egeru a okolí (pokud to zrovna není Bergamo) se jinak než vlakem cestovat moc ani nedá, minimálně z plzeňského směru, a dráha tam funguje celkem solidně. Osobně si neumím představit se hrkat do Mariánek či Chebu něčím jiným než záchodovým expresem, bus tam navíc ani defacto žádnej nejezdí.
To je tam takový obrat cestujících, že by nemohli v Plzni přestupovat na pravidelné rychlíky Plzeň – Cheb – Chomutov – Ústí nad Labem?
A co Ex7? Ta by taky chtěla posílit jako sůl.
No hurá. ČD zjistily, že už se opět cestuje.
Prej že se opět cestuje… Ale je to pořád lepší vtip než ty od Petra Rychlého.
Jelikož se jedná o objednávané vlaky, předpokládám, že o tom rozhoduje Ministerstvo dopravy.
To sice cestuje, ale tohle navýšení asi definitivně zabije výluku Smíchov – Radotín. Už teď v pátek dostávaly vlaky +10 – 20 minut na této výluce. Zavedena nová pomalá jízda 30 km/hod, protože se jim tam začal „propadat“ most.
Takže to vidím takhle, v pondělí katastrofa a od úterý vlaky odklonem přes Krč.