České dráhy převzaly další dva Vectrony, vyrazily do západních Čech a na Moravu
Nová lokomotiva Siemens Vectron ve službách ČD. Pramen: České dráhy
V roce 2024 poskytne společnost RSL Českých drahám dalších 22 lokomotiv Vectron.
KDE JE V ČESKÉ REPUBLICE FREKVENCE 16.7 HZ ? JE VŠUDE 50 HZ ? NAPĚTÍ MŮŽE BÝT RŮZNÉ ALE FREKVENCE V Č. R. JE VŠUDE 50 NEBO NE ?
U nás je ve Znojmě,ale asi máte problém s tím, že to bude moct do Říše i Ostmarky.
V ČR se používají především napájecí systémy 3 kV DC a 25 kV 50 Hz AC. Na trati Tábor – Bechyně je 1,5 kV DC. Systém 15 kV 16,7 Hz AC se u nás vyskytuje na úseku ze Znojma ke státní hranici s Rakouskem, používá se právě v německy mluvících zemích D-A-CH. Bližší informace naleznete na železničních mapách SŽ či na OpenRailwayMap.org.
Nedalo by sa to napísať väčším písmom? Neviem to prečítať. Dik.
Jeden Vectron se teď jmenuje po mém furry kamarádovi Boltík. Bylo by fajn s ním udělat nějaký rozhovor. 🙂
To šotouši nerozdýchají. Už mi dva říkali o tom, že se Vectron do Česka nehodí a ČD by měly zůstat u Emilů, Peršingů atd.
Blablabla .. pohádky říkala paní z trafiky. Tak persingy to už mají za pár . Přijdou panteři.
Něco z toho soudku, že pára se dá stlačovat do nekonečna, zatímco elektrická mašina má výkon omezený. To šlo ještě koncem 80 let občas zaslechnout.
A šotouši by měli fotit Praktikou a Zenitem. Pokud vůbec někteří vědí co to je. 😀
Flexaretou, žádný kinofilm.
Spíš u Bardotek, Brejlí a Bobin. A hlavně u osmidveřáků
Nezapomínejte, že existují 2 druhý šotoušů.
Pokud by uměly i mimo trolej a měly přechodnost, tak by do Luhačovic a Zlína nemusel být přepřah.
To myslíte že ta rezavá kolej do Luha by je unesla?
Dualní Vectron umí jen střídavý proud a má malý výkon – je to ve skutečnosti motorová lokomotiva co umožňuje jízdu pod trolejí na externí napájení.
Dualvectron umí jen 15kV střídavých a na Moravě je 25kV.
Siemens má ale v nabídce i 25 kV verzi.
Zatiaľ nemá.
kdyby stačilo jen 25kV AC, ale to máte ještě 3kV DC
Kdyby Brejlovec měl sběrač a nebyla druhá světová…
Naopak, obě tyto tratě zadrátovat a pak bude snad výhledově možné se v této oblasti v osobce zcela zbavit dieselů (do Bylnice BEMU ze Vsetína i Starého Města).
Nevíte, proč dráhy pojmenovávají vectrony po (furry) influencerech? Jen se ptám
https://twitter.com/ceskedrahy_/status/1726508712272220266
Je to výhodné pro marketing jejich i výrobce. Navíc Siemens s ním již nějaký čas spolupracuje a vzájemně se marketingově propagují.
Zajímavé, díky
Zaslouží si to. Bolt dělá obrovskou reklamu a navíc jako furry i radost dětem. 🙂
Článek vydán 20.11. ČD informovali již 13.11. v redakci nějak zaspali ne? Stejně tak jako článek o dodaném Panteru do Olomouce
Tak tohle není žádná MU, aby to tu muselo být loni.
Když už, tak: ČD informovalY!
Ta fotka se starým banánem vzadu krásné sedne.
Nj, za rok už bude stříhat metr na termín odvozu do Třebové.
Nevíte někdo, kolik stojí jeden Vectron?
Cargo kupovalo za 100 000 000 Kč
~85-120 milionů, záleží co si všechno objednáte, jestli bude na 160, 200 nebo 230 km/h, konfigurace napájecích systémů, zabezpecovače, sběrače, dálkové ovládání, jestli má power pack, nebo to je dual-mode atd.
20 miliard za lokomotivy fiiha…tak je to státní no,takže pro dobro všech..za které vlády naposledy CD takto nakupovaly? Ze ve zprávách o tom nic
Ještě, že tuto vládu máme.
A pak už budou jenom samá pozitiva, Putin Abdikuje, plyn bude zadarmo.
To někdo sliboval, nebo proč jste sem ten nesmysl napsal?
Například 83 ks řada 471, to nebylo o moc levnější a okolo Prahy to fakt pomohlo.
Holt při životnosti 40-50 let je potřeba co 4-5 roků vyměnit 1/10 vozidel. A ČD jich mají hodně.