České dráhy převzaly čtyřsystémový Vectron, může jet až 210 km/h
Nový Vectron s polepem Výzkumného ústavu železničního. Pramen: ČD
První Vectron v majetku ČD bude sloužit v provozu i jako testovací stroj na zkušebním okruhu
Dnes jsem sel okolo nej ve Vrskach. Na boku skine ma prechodnost pouze D a vse ostatni preskrtnute vcetne CD ( SZ ). Skrtlych cca 12 sprav
Díky za každy nový Vectron. Jak to vypadá s výberkem na nové elektrické lokomotivy u ČD? Na 200 i na 230. Nějak se po všech výberkách slehla zem.
200 km/h – 15.3.2021, 230 km/h – 14.4.2021 – posuny termínů otvírání obálek kvůli COVIDU.
Kolik by stála úprava 914, aby mohla řídit Vectrona na Bechyňce?
Kde bude jezdit? Na Ex5?
No tak ještě tu trať o čem Andrej sní, když spí a ANO, bude líp.
Tomuto 380 nesahá ani po kotníky… Tady je vidět, jak nám opravdu ujel vlak.
On by nám ten vlak neujel, kdyby ho někdo nenechal ujet…
Nechal si ho ujet výrobce sám… Jen on je za sebe a své kroky zodpovědný…
Bohužel to bylo tak jak píše kolega. V některých věcech se jim destrukce našeho průmyslu povedla, v některých se přes různé obkliky obor udržel a dále rozvíjí.
A v některých oborech v ČR vznikly špičkové firmy. Ale moc se o tom neví, že Avast je česká firma, že se tady vyrábějí špičková ultralight letadla…
Nuž těžko říct, Strana a Vláda rozhodla, že se
a) pohon přední nápravy ve Škodě 720 nebude = kombík nebude
b) místo pomerančů budou sergeje
c) metro se odebere ze SSSR
d) „Já si počkám na celovodiče“ s. Milouš Jakeš
…
Tím chci říct, že za jisté doby výrobce nebyl zodpověný za své kroky, jednal na příkaz shora. Jistý nejmenovaný nám tyto móresy zavádí znova.
Ex Praha – Bechyně 😛
Konec dohadům o změně soustavy 😀 Prostě přejede.
Nemá tam přechodnost, je moc těžký.
Tak se na těleso trati postaví mostovka, aby dělila váhu 😀
Kolik je v Evropě napájecích soustav?
Čtyři hlavní trolejové, v jižní Anglii třetí kolejnice, a pak různé místní specialitky
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_nap%C3%A1jec%C3%AD_soustava
Nemáte už někdo informaci, na jaké vlaky bude nasazena?
Podle mě to budou výkony kde teď jezdí 380/vectroni neboj taurusove
Doufám že se železnici bude dařit a mašinka se zaplatí.
No když jsem si tady v nějaké diskuzi uvědomil, že 150/151 mají před sebou už jen 4 roky, tak si spíš říkám, jestli se podaří těch mašin zajistit dost …
150/151 sem nikdy nekociroval ale dle kolegy super mašina .. no nevím i když tam fucelo každou dírou. Já ji viděl někdy v devadesátých letech a myslel že to není ani naše mašina. Děda mi ji tenkrát představil to sem z rodiny elektrikářů… Mašiny mám rád a taky sem k nim přešel..
Pokud by se vám to povedlo tak se na tom někdy svezte, stojí to za to a opravdu to jede.
Sutecne zabavna, jen ty umelohmoty vam zaridi na desti ve 160 vzlet na synchronnich 190 bez rany. Mam je rad a nejlepsi je 151 011
Jaký 4 roky? To za 4 roky bude celá ČR střídavá? Co bastardi? Ti taky?
Je to narážka na výhradní provoz pod ETCS na koridorech v roce 2025, kde se s banány už nepočítá. Já si myslím, že to bude odpískáno, ale kdo sem já, abych věštil z křišťálové koule.
Etcs … Klidně mě opravte ale nevím že by se mělo dávat na 151/150 372/371
To máte pravdu, nepočítá se zatím s ETCS do těchto mašinek, ale zatím bych to neodpískával… ČD nemohou sehnat za rozumné peníze ETCS do 380 a Pendolin, vzhledem k tomu, že Slováci do podobných lok řadu 350 montují ETCS, a to tam je v strojovně asi méně místa (někam se musí vlézt třeba trafo) tak je možný, že bude ETCS do 151 poptáváno…
Je to sice z mojí strany jen staromilství, ale snad máte pravdu : – )
Také bych si ty 151 na koridoru nechal líbit… Také je to jen staromilství. Ale když ty mašiny už nějak patří k české železnici…. A když ještě fungují tak proč je cpát do muzea…
Prodávat do Polska. 😉
Omyl, nebude…
ES499.0 mají ETCS Level 1-only, takže pro nastávající výhradí provoz zcela irelevantní.