České dráhy počítají s opětovným zprovozněním Esmeraldy
Esmeralda jako Cyklohráček je minulostí. Autor: Ropid
Esmeralda je aktuálně nepojízdná, nachází se v depu v Libni.
Esmeralda je aktuálně nepojízdná, nachází se v depu v Libni.
Co je to „červená lokálka“? To už jsem na stránkách iDnes?
Chozé nepřijel?
A na jaké lince bude jezdit vzhledem k ETCS?
Se divím že jim to neshnilo. Když vidím jak vypadají některé Regionovy a to jsou mladší
Na jednu stranu České dráhy říkají, že nebudou investovat do zprovoznění lanovky na Ještěd. A pak tu čtu, že se zprovozní takový křáp. Není 1.dubna? Jako aprílový žert dobrý. Nebo někdo začal dostávat silnější tabletky…
Lanovka za xxx míčů není motorek ..ty inženýre
Přihlaste se na České dráhy, že to koupíte na zahrádku jako skleník. Bude to mít větší užitek než víkendové jízdy za Prahu. I ten motor něco stojí, vy ekonome.
Kolik motorů navíc mají z vyřazenejch 810 ?
Tenhle motorák ale nemá starou Liazku z ŠL 11.
Ale má nejrozšířenější motor na ČD, je v 814, 842. I ta 843 a 714 mají to samé v modifikované podobě.
ad ty tabletky … vy?
Ropálte to autogénom!
To sa už nerobí. Strihá sa nožnicami.
Já si pamatuji, že cca v roce 2002 před parlamentními volbami s tímto vlakem k nám na nádraží přijel jistý pan Škromach. Rozdávaly se u toho oranžové růže a vůz byl představen jako ochutnávka budoucí modernizace vozového parku. Uchazeč ve volbách asi uspěl, ale žádný moderní vlak pak dlouho nepřijel. Dneska je to strašně bizarní vzpomínka… 😀
Hmm, perspektivní investice vzhledem k ETCS..
Do šrotu prosím.
Zrovna tenhle prototyp na takovéhle užití (zážitkové jízdy) ničemu nevadí.
810+010 na běžném spoji už ano.
Pokud tím běžným spojem je nějaký školní vlak a jinak jezdí sólo 810, tak to ničemu nevadí. Pokud to jezdí celodenně, pak u to není dobré, ale to už nejezdí prakticky nikde
Kolik těch 810+ 010 jezdí… No víš kulové
Ona je jízda sourpavy 810+010 naprosto vyloučená a nikdy se nemůže objevit?
Samotné 810 jezdí naprosto běžně a 010 stále existují. Tolik o vědění hovna.
Buď prodat nebo rozebrat na ND.provozovat tento atyp je ekonomicky nevýhodné.
Hloupější nápad by nebyl ?
ND z 810 / 809 je dostatek ….
No to si myslíš… Na 810 už se ND moc nevyrábí
Atyp? Vážně však je to 812 akorát v menším
Koukám, že na šotoušoviny se stejně jako v DPP peníze vždy najdou.
Aha vedoucí depa je šotouš ..to jsou nám novinky..ale kulové kulové
Šotoušovina je celý ten vlak, nikoliv jen oživování jednorožce.
Stejně jako DPP různé retro linky, nákupy starých vozidel z Liberce a Bratislavy.
Kapka v moři…
Jasně, ale ony mají ČD nedostatek Regionova, že musí oživovat jednorožce? Prostě šotoušovina.
Sláva Surovskemu! (Ironie)
Co je té Esmeraldě, že je nepojízdná? Závažná porucha, nebo se jen rozhodlo, že už nebude podstupovat pravidelnou údržbu?
Předpokládám, že to prostě na tom cyklohráčku nezvládala, když se svou jedinou hnanou nápravou musela táhnout čtyřvozovou soupravu a ještě k tomu na trati, která je dost sklonově náročná.
Někde se psalo že má motor ko
stadlery v olomouckem kraji uz vsechny jezdi, tak je mozne si hrat s timhle srotem…
ETCS bude?
Všechny šukafony prosím do šrotu
Tohle není šukafon
Já tak říkám všem variantám 809, 810, oběma 811, 814,… 😀
Draze reinkarnovany sukafon je pořád sukafon. A z Regionova víme, že modernizace může být k horšímu…
Ne, není. Šukafon se říká pouze 809, 810 a 811. Tohle už je vozidlo přestavěné ze šukafonu, které s tím původním moc společného nemá.
No jistě že ne, jen tak asi 15 tun…
A co to je? Šukafon v designu regionovy…
Ne, je to esmeralda, což šukafon není.
Je to převlečený šukafon. 🙂
Kolik za ně, prosím, ve Vašich sběrných surovinách dáte?
Místo toho asi poslem na tratě povozy s koňmi ty chtyroline
Ne, vezmeme Iveco Tector EURO 6 a dáme ho do Hurvínka. A budeme se tvářit že autobusy neexistují.
Čím je Esmeralda tak unikátní? Na první pohled vypadá jako 814 bez 914…
Je to v podstatě prototyp 814.
A má lepší sedačky než 814.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Motorov%C3%BD_v%C5%AFz_812
Na Emeraldu s Kasandrou si pamatuji, celkem pravidelně jsme s ní jezdili o víkendech z Kladna do Prahy někdy dopoledne. Sedávali jsme v Kasandře za kabinou strojvedoucího, bylo tam pěkně vidět na stanoviště a nebyl tak takový hluk.
Kasandra slouží je hře dětí na strojvedoucí …
Dětem nebo sotousum ?
V tom je rozdil? 🙂
Jo, děti nejsou svéprávné de iure.
Těm dětem … většina šotoušů by s tím jezdit neuměla …
😀👍👏👏👏