České dráhy obhájily provoz v částech Ústeckého kraje, zůstanou stejné vlaky

Motorová jednotka 844 RegioShark u Kytlic na trati z Děčína do Rumburku. Foto: České dráhyMotorová jednotka 844 RegioShark u Kytlic na trati z Děčína do Rumburku. Foto: České dráhy

Provoz na velké části tratí v Ústeckém kraji uhájily České dráhy. Radní Ústeckého kraje už schválili plán na nové smlouvy

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vít Jůza

Tak takovéhle výběry po poslední chvíli jsou pochopitelně tak pro ty, kdo moc jinde neuspěli, a tak mají volná vozidla.

Akcie na doručitele

V případě linky U6 bych to ještě dlouho viděl spíše na motorovou jednotku Mercedes-Benz Intouro, ale chápu, jak je to myšleno. 😉

PetrB

Tak oni ty motorové jednotky hrozí do současnosti i jinde: Linka U40 Louny – Slaný – v oblasti potenciálních náhrad autobusovou dopravou se tato linka řadí mezi prioritní projekty; řešitelné je jak neobjednání v úseku Louny – Peruc, se zachováním drážní dopravy Peruc – Slaný a autobusovou linkou Telce – Louny, tak i kompletní neobjednání drážní dopravy; spojení Peruce s Prahou, což je z pohledu Ústeckého kraje téměř jediný důvod udržování dnešních Sp vlaků je nahraditelné prodloužením stávající autobusové linky 220067 Vraný – Praha do/z Peruce – při organizaci autobusové náhrady je však nutná koordinace se Středočeským krajem, aby nedošlo… Číst vice »

Bjorn

PetrB : Mohu se Vás zeptat, z jakého zdroje čerpáte ?? Krajský úřad ÚK ?? Nic podobného jsem tam nenašel, naopak v návrhu a také již v realizovaných smlouvách je stanoveno, že se drážní doprava bude nadále provozovat byť s určitými redukcemi během desetiletých smluv o ZDO s vyjednanými dopravci, s NAD se příliš nepočítá. U trati 095 se počítá s jistými redukcemi, ale nikoliv s úplným zastavením provozu (úsek Vraňany-Straškov možná pouze víkendový provoz pro turisty na Říp, úsek Zlonice-Straškov možné budoucí využití pro cyklodrezíny a občasné nostalgické jízdy parního vlaku) ,u trati 097 se naopak počítá s opravou… Číst vice »

Hyx

Pořád by mne zajímalo, s čím chtějí od prosince jezdit na lince U11 (Postoloprty-Louny-Lovosice-Česká Lípa). Nedávno se tam za miliardu zrychlovala trať. Nevím ale bohužel nic o té nové uzavřené smlouvě.
Každopádně v návrhu jízdního řádu (od prosince) mají být vlaky rozděleny v Lounech. Nevím proč…

Akcie na doručitele

Slibovali pavoučky, ale obávám se, že tam ponechají přelakovanou 810+010.

X 1

Pavoučci nebudou. Budou myši. 😉

Apollo 17

Vždyť tam už léta jezdí Regionovy.Kde jste přišli na 810 ?

PetrB

U 11 Česká Lípa – Lovosice – Louny – Postoloprty: – jedná se o obslužnou linku v kraji s nadprůměrnými přepravními výsledky v úseku Úštěk – Libochovice město, s průměrnými přepravními výsledky v úseku Louny – Postoloprty a podprůměrnými přepravními výsledky v úseku Libochovice město – Louny – na lince je ve srovnání 2011 / 2015 patrný mírně klesající trend počtu přepravených cestujících – přepravní výsledky na lince jsou ovlivněny neúměrně nízkou cestovní rychlostí, která vyplývá z nízké traťové rychlosti, mnoha nezabezpečených přejezdů a absence vhodných křižovacích míst; zejména úsek Lovosice – Louny je z tohoto pohledu neúnosný – zastávky… Číst vice »

Tronda

Tak hlavně, jestli i na těchto tratích bude muset dopravce přednostně nabízet tarif DUK a ne svůj protizákaznický, předražený tarif.

Zbyněk

Jo, a autor zapměl říct, že dráhy přebírají část Rybniště – Varnsdorf. Jakto? https://www.kr-ustecky.cz/assets/File.ashx?id_org=450018&id_dokumenty=1735113

xyz

Připomínám, že jde o 3 z celkem údajných 42 (toto číslo vyjádřil generální ředitel ČD) poptávaných provozních souborů v rámci ČR, kteréžto vysoké číslo negativně kritizoval onen generální ředitel ČD coby údajně příliš vysoké.

Vida, nakonec to dopadlo tak, že národní, sítový dopravce zvládne dopravu v byť takto malých (ovšem provozně odlišných) souborech zajistit. 🙂

Massimo

Teď mě tak napadá, doufám, že taky půjdou do zelené barvy jako ostatní dopravci, aby bylo vsechno sjednocene s DUK 🙂

Dominik

Bohužel budou muset.

Apollo17

A to víte,nebo si to jen myslíte?Budou také lakovat německá Desira DB,které jezdí Děčín-Rumburk nazeleno?

Romanero

Tohle lakování do krajských barev je pitomost. Někde se ty linky stejně občas dostanou do vedlejšího kraje, tak je to min. k ničemu..

Jenda

Zůstane to pri starém nátěru i kvalitě, jen ta cena ČD se zvedne o 30%. Bohužel nabídka alternativy je aktuálně vyčerpána.

Axel

Dobrý den, co myslíte tím „Zůstane to pri starém nátěru i kvalitě, jen ta cena ČD se zvedne o 30%“. Myslíte tím porovnání částek, které ČD dostávali od Ústeckého kraje nyní a porovnání s částkou kterou budou dostávat na stejných tratích se stejnými vlaky (tj. míněno i se stejným počtem vlaků/jednotek včetně záloh), ve stejném objemu až začnou jezdit ČD podle (budoucí) smlouvy?

Tronda

Tak snad ano, proč by měl mít jeden dopravce privilegia oproti ostatním.

X 1

Protože Modrá je dobrá. :). 😉